loading...

مخزن

چندی پیش یکی از دوستان به شوخی گفت که باید مقاله ای با عنوان \"موسیقی چیست؟\" بنویسم. نتیجه عکسی است که نمی دانم چرا. با کمی تامل و تحقیق چند مقاله دیدم که این بار برای افزودن به وب سایت های فارسی زبان

مخزن بازدید : 20 دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 زمان : 16:46 نظرات (0)


چندی پیش یکی از دوستان به شوخی گفت که باید مقاله ای با عنوان "موسیقی چیست؟" بنویسم. نتیجه عکسی است که نمی دانم چرا. با کمی تامل و تحقیق چند مقاله دیدم که این بار برای افزودن به وب سایت های فارسی زبان سعی در یافتن پاسخ و ناقص بودن سایت انگلیسی دارد. این موضوع بسیار در خور تأمل و تحقیق است، نتیجه این «نیم هنر، نصف علم» چیست؟

اصالت موسیقی d موسیقی چیست؟

موسیقی یک زبان بین المللی است. موسیقی هنری است که مردم را از سراسر جهان به هم پیوند می دهد و عمیق ترین عواطف و احساسات انسانی را به زبانی بیان می کند که همه از هر فرهنگ و زبانی می توانند آن را درک کنند. به همین دلیل، موسیقی فراتر از زبان و فرهنگ است و اثر جادویی آن دل ها را به هم پیوند می دهد. از آنجایی که موسیقی از قلب سرچشمه می گیرد و به ناچار در قلب زندگی می کند، یک قطعه موسیقی این پتانسیل را دارد که هر انسانی از یک سوی زمین تا آن سوی زمین با بیان احساسات خود درک شود و شما به سرعت و بدون نیاز به چیزی رشد کنید. یک واسطه موسیقی امیدها و رویاها، دردها و غم ها، شادی و عشق ما را به زبانی بیان می کند که همه از هر کشوری می توانند آن را درک کنند. از آنجایی که زبان مانعی برای ارتباط بین مردم است، موسیقی این مانع را برطرف می کند. موسیقی برای ورود به قلب هیچ مرز جغرافیایی، زبانی و فرهنگی نمی شناسد، موسیقی زبان همه احساسات انسان است و می تواند وارد قلب کسانی شود که آن را دوست دارند، از ترکی و فارسی، چینی و هندی گرفته تا اروپایی. و آفریقایی ها قلب های خود را متحد می کنند. موسیقی به زبان قلب صحبت می کند که زبان مشترک همه مردم و فرهنگ هاست، غم و شادی، عشق و امید همه از یک ماهیت و منشأ هستند، اما چیزی که آنها را از هم جدا می کند زبان های مختلفی است که برای بیان این مشترکات استفاده می شود. و احساسات مشابه

زبان موسیقی، بر خلاف زبان گفتار، زبانی یکپارچه و جهانی است که می تواند این احساسات مشترک را به عینی ترین شکل برای همه افراد با رنگ ها، نژادها و فرهنگ های مختلف بیان کند و در نتیجه می تواند افراد را بین بخش نسبتاً بزرگی پیوند دهد. پتانسیل بیانی آن هنگام ترجمه به یک زبان، نیازی به ترجمه ندارد و تمام ظرفیت بیانی آن به مخاطبان ترجمه منتقل می شود. این همه چیز نیست، جز اینکه موسیقی عمیقاً در طبیعت ریشه دارد. موسیقی آهنگی موزون است و هارمونی آوازها بازتابی از طبیعت است. آب روان، باران رعد و برق در کوهستان، آواز پرندگان، بانگ خروس، بانگ بلبل، آبشارهای خروشان، باد ملایم. ، همه اینها موسیقی طبیعت است و سرچشمه همه موسیقی های دنیا همان است که می خواند و آدمی که می خواند هم جزئی از طبیعت است و چه موسیقی خوبی که آواز طبیعت را هماهنگ کرده است و او همچنین موسیقی ساخت بشر را هماهنگ کرد. طبیعت مهر خود را بر موسیقی گذاشته است و قانون موسیقی قانون طبیعت است و اکنون وظیفه بشر این است که این قانون طبیعی، این قانون الهی را کشف و تعریف کند تا هماهنگ ترین شکل ممکن را ایجاد کند. با او و تعیین جزئیات. انسان در مسیر پیشرفت و تکامل خود به این قواعد دست یافت و توانست اساس آفرینش موسیقایی خود را تشکیل دهد.  دانلود بهترین آهنگ ها . از تقلید صداهای حیوانات گرفته تا گریه های شکار، از نواختن بوق حیوانات بازی گرفته تا اختراع آلات موسیقی، از تولید ملودی های اولیه تا ساخت قطعات پیچیده، انسان به تدریج به دقت و ظرافت بیشتری در این قوانین دست می یابد و موسیقی خود را خلق می کند.

موسیقی از مرحله اولیه ارتباط شفاهی به سمت ایجاد یک ردیف موسیقایی حرکت کرده است و به تدریج از اصل تک صدایی به یک ردیف ملودیک، صرف نظر از اینکه از یک یا چند ساز استفاده می کند، به موسیقی پیشرفته با اصل صداهای زیاد رسیده است. در اینجا قوانین هارمونی، موسیقی، همان قوانینی را می یابید که از هسته قانون طبیعی هارمونی سرچشمه می گیرند و ده ها نوع ساز مختلف را در بزرگترین ساختار موسیقی بشر، سمفونی، با یکدیگر هماهنگ می کنند. ارکستر سرانجام علم بشر به اسرار طبیعت رسید و توانست آنچه را که امروزه به عنوان موسیقی علمی می شناسیم خلق کند. به لطف موسیقی علمی، بسیاری طعم شیرینی آنها را نمی چشند. هیچ شکی ایجاد نکرد طبیعت از مرزهای جغرافیایی، فرهنگی و قومی فراتر می رود و همه مردم را متحد می کند. موسیقی امروزی، موسیقی علمی، امروز به معنای موسیقی است که از قوانین طبیعت استفاده می کند، به همان اندازه قادر است تا رشته های احساسات و عواطف انسان را در هر نقطه از جهان به ارتعاش درآورد و بدین ترتیب او توانست واقعیت واقعی را نشان دهد. زبان موسیقی را باید فهمید.

موسیقی علمی همان موسیقی طبیعی موسیقی طبیعت است. اکنون این موسیقی به مؤثرترین زبان برای بیان احساسات، به تصویر کشیدن احساسات و حتی داستان گویی تبدیل شده است. ابزارهای موجود برای موسیقی علمی به آن اجازه می‌دهد بر زبان گفتاری غلبه کند و به جایگاهی برسد که بیش از هر زمان دیگری این جمله را ثابت می‌کند که «جایی که زبان به پایان می‌رسد، موسیقی آغاز می‌شود». اکنون موسیقی با ارکستر عالی و اصول هارمونی خود که برآمده از قوانین طبیعت است، طیف وسیعی از احساسات، رویدادها و پدیده ها را بدون نیاز به کلام بیان می کند و پیام خالق آن پیام آهنگساز است. ، بدون صحبت او را با همه شنوندگانش در اقصی نقاط جهان همراهی می کند. بنابراین، موسیقی فراتر از زبان است، زیرا نه تنها قادر به انتقال پیام آهنگساز است، بلکه عمیق ترین احساسات و عواطف او را به گونه ای بیان می کند که هیچ زبان یا قالب ادبی قادر به بیان و انتقال آن نیست.

بنابراین، موسیقی اکنون در همه جای دنیا باید از قوانین علمی پیروی کند که انسان کشف کرده است و همه به آهنگ هایی گوش می دهند که هنوز در مرحله اول هستند و با هارمونی ها و صداهای رشد علمی آشنا نیستند. و نازی ها سعی می کنند با استفاده از اصول طبیعی و علمی آنها را رها یا بهبود بخشند. انسان متشکل در تلاش بوده است تا با کمک موسیقی با طبیعت حرکت کند و آهنگ های شیرین و دلنشین، آهنگ های زیبا و احساس طبیعت بیافریند، اما هرگز نتوانسته است مانند امروز به این هدف برسد. از آنجا که همه چیز در موسیقی امروز به اصل خود بازگشته است، موسیقی که از هر نظر از طبیعت تقلید می کند، امروز با آگاهی از قوانین فیزیکی کنترل صدا، قوانین، هارمونی و توسعه تجهیزات صوتی. کالاها، برای هماهنگی با طبیعت. اما درست است که تمام موارد ذکر شده در دنیای غرب رخ داده است، تصور غربی بودن این موسیقی، تصور اشتباهی است و همچنان موضوع علوم غربی یا ریاضیات غربی است زیرا موسیقی خود زبان دنیا شده است، علم موسیقی. . بی نهایت، بین المللی و همچنین بین المللی، بتهوون جهانی است، شوپن فرزند جهان است و موسیقی آنها نژاد، مرز و ملیت نمی شناسد، گرما را از بومیان استرالیا به مایاهای گواتمالا می دهد. این موسیقی برای پیشرفت دانش بشری و برای همه بشریت است. دانلود آهنگ آن چیزی است که از طبیعت زاییده می شود و آرزوهای انسان در مورد هارمونی صداها را برآورده می کند، بنابراین حقیقت موسیقی را مستقیماً به قلب می رساند.

سخنان من با این فصل به پایان می رسد، من در اینجا زیباترین تعاریف و حدسیات موسیقی [موسیقی چیست؟] را در ذهن مردان امتحان کرده ام و با شنیدن، خواندن و بازخوانی آن برای همیشه گوش مردان را خوشایند می کند. بسیاری از دوستداران موسیقی به لطیف ترین روش، اما تا پایان این فصل، که پر از تعابیر جذاب است که مطمئناً برای هنردوستانی که قلب و روح حساسی با حرفه هایی دارند که از قرن نوزدهم وجود داشته، و ستایشگران سرسخت، جذابیت دارد. پیشرفت و پیشرفت انسان در نهایت، باید عذرخواهی کنم که خوانندگانم را ناامید کردم این فصل مزخرف محض است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 238
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 817
  • بازدید ماه : 3,060
  • بازدید سال : 36,284
  • بازدید کلی : 82,138