loading...

مخزن

 مهاجرت به قبرس شمالی از طرق مختلفی امکان پذیر است. آموزش، اشتغال و سرمایه گذاری را می توان از این طریق مورد بحث قرار داد. خرید ملک در قبرس شمالی یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری در این کشور اس

مخزن بازدید : 6 چهارشنبه 13 تیر 1403 زمان : 9:59 نظرات (0)

 مهاجرت به قبرس شمالی از طرق مختلفی امکان پذیر است. آموزش، اشتغال و سرمایه گذاری را می توان از این طریق مورد بحث قرار داد. خرید ملک در قبرس شمالی یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری در این کشور است.

تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید با بررسی مزایا و معایب خرید ملک در قبرس شمالی بهترین تصمیم را بگیرید.

خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس شمالی به لحاظ موقعیت جغرافیایی خود همواره مورد توجه اقشار مختلف از قدرتمندان جهان گرفته تا گردشگران بوده است.

اقتصاد قبرس شمالی مبتنی بر گردشگری است. سالانه حدود 1 میلیون گردشگر از قبرس شمالی بازدید می کنند. آب و هوای معتدل و مدیترانه ای، وجود سواحل بکر صخره ای و شنی، طبیعت خیره کننده، وجود هتل ها و کازینوهای مجلل و... باعث رونق صنعت ساختمان شد.

علاوه بر این به دلیل وجود دانشگاه های بین المللی در این کشور، تعداد زیادی از افراد از کشورهای دیگر برای تحصیل در قبرس شمالی به قبرس شمالی آمدند. همچنین دانشجویان برای زندگی به خوابگاه یا خانه نیاز دارند.

از سوی دیگر، قبرس شمالی در تقاطع آبراه های بین قاره های اروپا، آسیا و آفریقا قرار دارد و مکانی ایده آل برای تجار به حساب می آید. بازرگانان همچنین به مکانی نیاز دارند که بتوانند در آن استراحت کنند و تجارت مربوطه خود را انجام دهند.

در این بازار رقابتی، اکثر پروژه های معتبر در قبرس شمالی امکان مالکیت جزئی آپارتمان را با ارائه امکانات مختلف به خریداران ارائه می دهند.

انواع اسناد ملکی در قبرس شمالی

اسناد ملکی در قبرس شمالی به سه دسته کلی تقسیم می شوند:

ارائه سند:

این املاک مستند از ابتدا و قبل از جدایی قبرس شمالی و جنوبی متعلق به ترک هاست.

تغییر اسناد:

املاک با این اسناد قبل از جدایی دو قبرسی متعلق به یونانی ها بوده و پس از جدا شدن قبرس شمالی از قبرس جنوبی بین ترک ها و یونانی ها مبادله شده است.

سند اجاره (ارزش سرقفلی): euromy

املاک دارای اسناد مالیاتی در واقع متعلق به مدیریت اوقاف یا دولت قبرس شمالی است. این املاک را فقط می توان از دولت یا بخش خیریه برای 49-99 سال اجاره کرد. املاک دارای قراردادهای اجاره برای استفاده مسکونی توصیه نمی شود.

ساختمان هایی که دارای سند واگذاری یا واگذاری هستند از نظر اصالت بسیار شبیه به هم هستند. آنها مالکیت کامل و توانایی مالکیت دارند. هنگام خرید زمین با سند انصراف، سند یک صفحه ای به خریدار داده می شود.

مدیر معاملات هنگام خرید ملک و ثبت آن در اداره ثبت اسناد، صحت و نوع سند معامله را به اطلاع خریدار می رساند.

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی به طور متوسط ​​1500 میلیارد تومان نیاز دارد، همانطور که گفتیم برای یک تصمیم خوب باید همه جوانب را سنجید و تحقیق مناسبی انجام داد.

در زیر به بررسی مزایای خرید ملک در قبرس شمالی می پردازیم:

فرآیند مدیریت آسان

برای خرید ملک در قبرس شمالی نیازی به گذراندن مراحل اداری پیچیده و طولانی نیست. با استخدام وکیل می توانید به راحتی خرید ملک خود را انجام دهید.

اگرچه فرآیند خرید ملک ساده است. با این حال، قبل از هر کاری حتما با یک مشاور حرفه ای آشنا به امور و قوانین قبرس شمالی مشورت کنید.

قیمتش خوبه

املاک در قبرس شمالی بسیار ارزان تر از سایر کشورهای اروپایی مدیترانه ای است. همچنین می توانید با نصف قیمت ملک در قبرس شمالی خریداری کنید.

امکان خرید اقساطی

همانطور که گفتیم پروژه های معتبر در قبرس شمالی املاک را با ابزارهای بسیار مناسب به فروش می رسانند.

با پرداخت حداقل 30 درصد از مبلغ کل ملک، می توانید برای خود و خانواده خود برای اقامت و مهاجرت به قبرس شمالی اقدام کنید. علاوه بر این، برای پرداخت 70 درصد باقیمانده مبلغ، امکان استفاده از پرداخت های بلند مدت بدون پرداخت را دارید.

حمایت دولت از سرمایه سرمایه گذاران

پس از اولین پرداخت مبلغ ملک (حداقل 30%)، قرارداد بین شما و فروشنده در اداره ثبت ثبت می شود. با این چند نفر قادر به فروش ملک نخواهند بود.

رشد سالانه قیمت املاک و مستغلات

قبرس شمالی کشوری در حال توسعه است. حضور پررنگ گردشگری و استقبال از خرید ملک باعث رشد سالانه قیمت مسکن در این کشور تقریباً 12-5 درصد می شود.

ارزش ملک را حفظ کنید

خرید ملک در قبرس شمالی به پوند انگلیس انجام می شود. پوند یکی از باثبات ترین ارزها در برابر تورم و نوسانات ارزی محسوب می شود. بنابراین هر سال ارزش خانه افزایش می یابد، اما ارزش خود خانه کاهش نمی یابد و همچنین افزایش می یابد.

درآمد حاصل از ملک خریداری شده

برای خرید ملک در قبرس شمالی، خریداران نیازی به حضور در این کشور ندارند. بنابراین می توانید ملک خریداری شده را به صورت کوتاه مدت یا بلند مدت اجاره دهید. اجاره این ملک نیز به پوند انگلیس می باشد.

هزینه کم زندگی

هزینه ها و هزینه های عمومی در قبرس شمالی به لیر ترکیه پرداخت می شود. با توجه به نرخ تبدیل لیر به ریال ایران، این کشور جزو کشورهای ارزان است.

نرخ جرم پایین (سطح امنیت بالا)

قبرس شمالی در بین پنج کشور امن جهان قرار دارد. نرخ پایین جرم و جنایت در این کشور به این معنی است که ساکنان و گردشگران آن می توانند با خیال راحت روزها و شب های خود را در خیابان ها، سواحل و مکان های تفریحی سپری کنند.

مالیات کم

یکی از مزایای خرید ملک، جابجایی و زندگی در قبرس شمالی مالیات کم پرداختی به دولت است. علیرغم این مزیت، درآمد بیشتری برای فرد در دسترس قرار می گیرد.

همچنین این موضوع برای سرمایه گذاری مقرون به صرفه است و مورد استقبال مردم برای راه اندازی شرکت، خرید ملک و سرعت بخشیدن به توسعه قبرس شمالی قرار گرفته است.

امکان ثبت شرکت با خرید ملک

شما می توانید ملک خریداری شده را به دفتر خود تبدیل کرده و آن را از راه دور مدیریت کنید. بنابراین، شما به نهادی برای شرایط سرمایه گذاری در قبرس شمالی تبدیل می شوید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 200
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 818
  • بازدید ماه : 818
  • بازدید سال : 52,934
  • بازدید کلی : 98,788