loading...

مخزن

به این ترتیب که بسیاری از برندهای معروف جهان برای کاهش هزینه تولید و ارزان شدن محصولاتشان با استفاده از شرکتهای تولیدی چین و به صورت تحت لیسانس محصولاتشان را روانه بازارهای هدف میکنند، بنابراین نمیتوا

مخزن بازدید : 287 یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 زمان : 9:45 نظرات (0)

به این ترتیب که بسیاری از برندهای معروف جهان برای کاهش هزینه تولید و ارزان شدن محصولاتشان با استفاده از شرکتهای تولیدی چین و به صورت تحت لیسانس محصولاتشان را روانه بازارهای هدف میکنند، بنابراین نمیتوان زیاد به نامهای کشورهای اروپایی در این صنعت دل بست، بلکه بهتر است با توجه به توان و تخصص تولیدکنندگان داخلی از محصولات بسیار باکیفیت و بالاترین سطح استاندارد کشورمان استفاده کنیم. شاخص گروههای "گچ و گچکاری"، "شیشه" و "شیرآلات بهداشتی" نیز به ترتیب با 61.9، 43.4 و 60.1 درصد تورم، کمترین تأثیرگذاری را در تورم سالانه نهادههای ساختمانی شهر تهران داشتهاند. همانطور که اشاره شد یکی از مهم ترین بخش خرید شیرآلات بهداشتی، تصمیم گیری و انتخاب نوع شیرآلات مناسب برای آشپزخانه می باشد، از این رو سعی کردیم در این بخش “راهنمای خرید شیرآلات ظرفشویی” را به عنوان یک مطلب آموزشی خدمت شما ارائه دهیم. شیر ظرفشویی شایان مدل شیبا طراحی منحصر به فرد شرکت تولیدی شایان را داشته و به طور حتم با ظاهر زیبا و طراحی اهرمی خود جلوه بی نظیری به آشپزخانه شما می دهد. بهتر است برای سینک های سایز بزرگ شیر ظرفشویی شاوری خرید کنید که به کمک یک شلنگ که در داخل علم قرار دارد امکان افزایش طول علم و انعطاف در جهت حرکت آن ایجاد می گردد.

دسته یا در سمت راست شیر قرار میگیرد یا در سمت چپ شیر و یا بر روی شیر قرار میگیرد. قسمت آبفشان شیر به شکلی طراحی و ساخته شده که به راحتی به سمت چپ و راست چرخش کرده و سینک را با فشار بالای آب خود شستشو می دهد. اگر سینک ظرفشویی شما سایز کوچک است بهتر است موقع خرید شیر ظرفشویی بهتر است شیری انتخاب کنید که سایزش کوچک باشد و برعکس اگر برای سینک دوقلو سایز 120 سانتی متر شیر ظرفشویی باید علم سایز بزرگ باشد تا طول علم به هر دو کاسه سینک برسد. اگر سینک روشویی شما دارای دو سوراخ است، شیر روشویی از نوع شیر تو کاسه دو پایه (همان شیرآلات پیچی کلاسیک اما دارای دو پایه) مناسب ترین انتخاب است. اما مدل هایی بسیار زیبا با آپشن های متعدد نیز در بازار موجود هستند.بهترین شیر توالت الزما گران ترین نیست و این مسئله بستگی به نوع کاربرد مورد نیاز شما دارد. از جمله مشخصات بارز این محصول می توان به تنه ساخته شده از آلیاژ برنج، جنس دستگیره از زاماک و کارتریج باکیفیت آلمانی اشاره کرد. جنس تنه این محصول از آلیاژ برنج با وزن بالا ساخته شده و با آبکاری کروم مات مقاوم سازی شده است.

تنه این محصول از آلیاژ برنج با درصد خلوص بالا و کیفیت بی نظیر ساخته شده است. در این مدل نیز از آلیاژ برنج MS60 با سرب کمتر از 2.5 درصد استفاده شده است. شرکت شیرآلات کاویان در طراحی به جای کپیبرداری از برندهای مختلف، به توان و استعداد نیروهای انسانی خود تکیه کردهاست، به همین دلیل در میان انبوه مدل های تکراری ای که در بازار میبینید، این برند به طور خاص، هویت تولید کننده خود را نشان میدهد. ما واقعاً علاقهمند به وسایلی هستیم که جزئیات را نشان میدهند، مثلاً شیرآلاتی که نشاندهنده ظاهر یک پرنده یا گُل هستند، اینها میتوانند مفهومی نیز باشند و افراد را سر شوق بیاورند. بدنه این شیر از آلیاژ برنج ساخته شده که در برابر لکه مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد. در یک ساختمان مسکونی چندین نوع شیرآلات، خرید و نصب می شود از ساده ترین شیرآلات مانند شیر حیاط تا پر کاربردترین و مهم ترین شیرآلات مانند شیرآلات ظرفشویی را می توان نام برد. امروزه با تنوع علم و تکنولوژی شیرآلات به نحوی ساخته شده اند که استفاده از آن ها راحت بوده و بدون هیچ زحمتی می توان آب را باز و بسته نمود. کیفیت آلیاژ برنج به کار رفته در بدنه و دسته شیر سینک ظرفشویی قهرمان مدل آنتیک به قدری بالاست که در صورت خرید آن گارانتی 60 ماهه شرکت قهرمان را نیز کسب می کنید.

تیم بازرگانی، بازاریابی و تحقیقات بازار این شرکت با بررسی دقیق بازار داخلی و شناسایی نیازهای بازار هدف، مجموعه ای بی نظیر از تولید کنندگان مطرح اروپایی و برندهای تراز اول اروپا در زمینه ی شیرآلات ساختمانی شامل شیر روشویی ، شیر حمام ، شیر ظرفشویی ، شیر توالت ، دوش حمام و در زمینه دیگر محصولات بهداشتی ساختمان شامل توالت فرنگی ، وال هنگ ، توالت یورینال ، کاسه روشویی و فلاش تانک را گردآوری نموده است. لازم بذکر است این قطعات دارای بالاترین کیفیت بوده و استاندارهای اروپا و کشورهای پیشرفته را دارا می باشند. طراحی ظاهری آن بسیار جدید و لوکس است، به حدی که می تواند تاثیر زیادی در زیباسازی آشپزخانه شما ایجاد کند. خرید شیرآلات باکیفیت برای آشپزخانه، حمام و دستشویی نیاز به بررسی متریال، عملکرد و حتی تطابق ظاهری آن با دکوراسیون فضای مورد نظر دارد. در این تأثیرگذاری علاوهبر تغییرات قیمت، ضریب اهمیت گروه مورد نظر در کل گروههای نهادههای ساختمانی نیز مؤثر است. یکی از دلایل مهم بودن انتخاب شیر ظرفشویی این است که چون دفعات استفاده زیاد می باشد باید شیر آشپزخانه با کیفیت و از برند معتبر انتخاب شود تا در صورت بروز مشکل هم بتوانید از گارانتی و از آن مهم تر از خدمات پس از فروش شیرآلات استفاده کنید.

منبع:

https://arianfarazparsam.com/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 140
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 401
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 999
  • بازدید ماه : 3,242
  • بازدید سال : 36,466
  • بازدید کلی : 82,320