loading...

مخزن

در این مقاله قصد داریم جیپیاس خود را از جوانب مختلف بررسی و انواع آن را معرفی کنیم؛ بنابراین اگر برای ماشین خود به دنبال ردیابی باکیفیت و کاربردی هستید، مطالعه ادامه این مطلب میتواند در تهیه ردیاب منا

مخزن بازدید : 457 دوشنبه 21 آذر 1401 زمان : 17:10 نظرات (0)

در این مقاله قصد داریم جیپیاس خود را از جوانب مختلف بررسی و انواع آن را معرفی کنیم؛ بنابراین اگر برای ماشین خود به دنبال ردیابی باکیفیت و کاربردی هستید، مطالعه ادامه این مطلب میتواند در تهیه ردیاب مناسب خودرو به شما کمک کند. ردیاب یا جیپیاس دستگاهی الکترونیکی می باشد که برای فعال شدن به یک سیمکارت نیاز دارد. در ردیاب خودرو بهیاب یک ماژول شتابسنج فعال میباشد که نیروی گرانش در سه محور XYZ را تشخیص میدهد. ردیابهای فعال از جدیدترین فناوریها استفاده میکنند و خود به دو شکل ردیابی سلولی و ردیابی ماهوارهای فعالیت میکنند. یکی از مهمترین ویژگیهایی که ردیابهای برند فاکسن دارند، امکان داشتن یک عیبیاب خودروی شخصی است! این دو مدل محصول دارای کاربری شخصی و خودرو به صورت همزمان هستند و تفاوت های ظاهری و ابعاد نیز دارند. هنگامی که با سیمکارت داخل ردیاب تماس بگیرید میتوانید به صورت آنلاین شنود کنید. می باشد. شما می توانید جهت خرید ردیاب یا دزدگیر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا به طور کامل شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

هم چنین جهت مشاهده ی محصولات ما می توانید به صفحه محصولات فروشگاه مراجعه کنید. برای اطلاع از قیمت جی پی اس خودرو مشاورین ما آماده برای خدمت رسانی و مشاوره به شما عزیزان هستند. در زمان بررسی لیست قیمت ردیاب خودرو و خرید آن چه مواردی را باید در نظر داشته باشیم؟ شما داده های زمان حال را دریافت نمی کنید. همه ی جی پی اس های خودرو دارای این قابلیت نمی باشند. برخی از ردیاب ها دارای اپلیکیشن نمی باشند و برای دسترسی به امکانات جی پی اس لازم است از طریق سایت و یا … در صورت نیاز شما می توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید. کارکرد این نمونه به این صورت است که با دریافت اطلاعات از ماهواره های جی پی اس، این اطلاعات را در خود ذخیره کرده و پس از متوقف شدن در یک مکان خاص اطلاعات آن را جمع آوری کرده و استخراج می کنند. بهتر است ردیابی متناسب با نیاز های خود خریداری نمایید. بهتر از قبل خرید حتما با افراد متخصص مشورت کنید.

بهتر است در هنگام خرید جی پی اس به این مورد نیز توجه داشته باشید که ردیاب مورد نظر شما از این قابلیت بهره مند باشد. یکی از اقدامات اولیه که افراد پس از خرید خودرو انجام می دهند نصب دزدگیر ماشین است. این مورد از انواع ردیاب برای ماشین است که اگر می خواهید به طور منظم در مورد مکان خودرو مطلع شوید، انتخاب مناسبی است و هر زمان که بخواهید مکان و سرعت خودرو را مشاهده خواهید کرد. بنابراین سیستم های ردیاب به طور بالقوه قابلیت ارائه اطلاعات در لحظه (زمان واقعی) و سفرهای گذشته را دارا هستند. یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد این ردیاب امکان هشدار پیامکی در زمان باز کردن درب ماشین هنگام سرقت می باشد. خرید جی پی اس خودرو می تواند مشکل به سرقت رفتن خودرو را رفع نماید. در ادامه درمورد ردیاب آنلاین و ردیاب آفلاین بیشتر توضیح دادیم و این دو نوع ردیاب را مورد بررسی قرار دادیم. در ادامه قصد داریم شما را با دو نوع از ردیاب های خودرو که دارای امکانات پیشرفته ای می باشند آشنا کنیم و آن ها را مورد بررسی قرار دهیم. سیستم های ردیابی مدرن وسایل نقلیه معمولاً از یک یا ترکیبی از فناوری های GPS ،GLONASS و ردیابی مبتنی بر اینترنت بهره می برند که امکان مسیریابی ، مکانیابی و ارتباط با راننده را فراهم می کند (دانلود اپلیکیشن ردیابی).

بهعنوانمثال در ردیاب بهیاب، در صورت قطع شدن اینترنت تمامی اطلاعات در سرورهای آرشین ذخیره میمانند و به محض برقراری دوباره اتصال اینترنتی، کلیهی دادهها از سرور به سمت کاربر فرستاده میشوند. ردیاب آنلاین برخلاف ردیاب آفلاین نیازمند اینترنت می باشد. البته توجه داشته باشید که این نوع ردیاب از ردیاب آفلاین گران تر می باشد. ردیاب های آنلاین پرکاربرد تر و دارای امکانات بیشتری می باشند. کارشناسان فنی و نصب شرکت با دانش روز و چندین سال تجربه در زمینه سیستم های امنیتی خودرو ، قادرند در کمتر از ۶۰ دقیقه دستگاه را به صورت مخفی و دور از دسترس، در قسمت های مختلف خودرو نصب نمایند. در واقع تامین برق ردیاب خودرو ردیاب من از طریق شارژ باتری صورت می پذیرد. ردیاب های سیمی برق مورد نیاز خود را از طریق سیستم برق خودرو تامین می کنند اما ردیاب آهنربایی برای ردیابی لازم است شارژ شود. ردیاب سیمی از قوی ترین نوع ردیاب ها محسوب می شود و یکی از نکاتی که هنگام خرید این نوع ردیاب ها باید به آن توجه کنید باتری داخلی ردیاب می باشد.ردیاب سیمی اگر فاقد باتری داخلی باشد،با قطع شدن برق خودرو کارایی خود را از دست می دهد. یکی از نکاتی که هنگام خرید ردیاب سیمی باید به آن توجه کنید موضوع باتری داخلی ردیاب خودرو می باشد.ردیاب سیمی حتما باید دارای باتری داخلی باشد که اگر برق خودرو قطع شد ردیاب کارایی خود را از دست ندهد.برای اطمینان از این موضوع می توانید ردیاب های خود را از فروشگاه اینصب تهیه کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 52,159
  • بازدید کلی : 98,013