loading...

مخزن

سریال هفت یکی از جدیدترین سریال های خانگی است که عرضه شده است. در این مطلب به شما معرفی کامل سریال هفت ایرانی می پردازیم.تماشاخونه یکی از پلتفرم های جدید ایرانی است که شروع به کار کرده و سریال زیبایی

مخزن بازدید : 318 چهارشنبه 08 شهریور 1402 زمان : 14:33 نظرات (0)



سریال هفت یکی از جدیدترین سریال های خانگی است که عرضه شده است. در این مطلب به شما معرفی کامل سریال هفت ایرانی می پردازیم.

تماشاخونه یکی از پلتفرم های جدید ایرانی است که شروع به کار کرده و سریال زیبایی را برای بینندگان آماده کرده است. اکنون در معرفی یکی از مجموعه های جدید او با شما خواهیم بود.

سریال هفت به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی کیرش اسدی زاده به زودی روی پلتفرم تماشاخون عرضه می شود. کار در سال 1399 آغاز و در خرداد 1400 به پایان رسید. مخاطبان نزدیک به دو سال است که منتظر اکران این مجموعه بوده اند و پس از چند مرحله «هفت» از روی صحنه رفت. در مطلب بعدی با معرفی مجموعه نمایش خانگی هفت همراه شما خواهیم بود.

به وقت آنتن سریال ایرانی هفت

ژانر هفت درام سریال های ایرانی اجتماعی و هیجان انگیز است. همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم، این سریال بین سال های 1399 تا 1400 تولید شد و سازندگان آن مدتی برای پخش این اثر از یک شبکه تلویزیونی داخلی با هم بحث کردند. در نهایت تصمیم گرفته شد اثر روی صحنه تئاتر پخش شود و به زودی (تا مردادماه) منتشر شود.

داستان سریال هفت ایرانی

در این قسمت شما را به جمع بندی سریال هفت می رسانیم.این سریال درباره هفت دانشجو است که با مشکلات مالی زیادی روبرو هستند. آنها وارد مسیری پر پیچ و خم، خطرناک و متضاد می شوند. این اتفاق زندگی این افراد را تحت الشعاع قرار داد.

بازیگران سریال «هفت»

در این شماره بازیگران این مجموعه را برای شما آورده ایم.

امیر جعفری

"رایش

بازی در «امیر جعفری» در سریال ایرانی هفت می تواند نویدبخش سریالی با کیفیت بسیار بالا باشد. امیر جعفری یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشورمان است که در «گشت ارشاد 3» جدیدترین ساخته سعید سهیلی حضور داشت. احتمالا امیر جعفری را به عنوان بازیگر کمدین می شناسید. باید منتظر ماند و دید که نقش او در سریال ایرانی هفت چگونه پوشش داده می شود. «رقص»، «تحت مراقبت»، «چهار انگشت»، «غرب»، «زاپاس» و «قاعده شانس» نمونه‌هایی از آثار او در سینما هستند. از جمله آثار پرمخاطب تلویزیونی امیر جعفری می توان به «چاق برغدی»، «توطئه خانوادگی»، «چاردیواری» و «من مستاجر» اشاره کرد. او احتمالاً بازیگر اصلی این سریال است.

قسمت حمیدیان

\"بازیگر

«بابک حمیدیان» بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است و در حال حاضر شاهد بازی درخشان او در سریال داخلی «خاتونی» هستیم. هفتمین دوره ایران، سومین تجربه در شبکه خانگی است. بابک حمیدیان علاوه بر سریال خانگی خاتون در سال ۱۳۹۵ در سریال خانگی «علیجناب» به کارگردانی «سام هاروکان» حضور داشت. از کارهای او در تلویزیون می توان به اثر فراموش نشدنی «به کجا ثانی شطبانی» اشاره کرد که چندین بار پخش شد. «نور شهر»، «گذر از رنج»، «شهریار»، «سرقت»، «خانم دختر فریاد نزن، خدمت در آب، شوخی، مهمانی دلتنگی و لحظه های برنده» از دیگر آثار تلویزیونی و سینمایی او هستند.

احادیث دکتر میر امین

بازیگران سریال ایرانی هفت.

«حدیث میرامینی» بازیگر ایرانی فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرد. در سال 1395 در فیلم «شب حورا» و سریال «هویت» حضور داشت. بعدها بیشتر این بازیگر را در سریال های تلویزیونی دیدیم. یکی از نقش های معروف خانم میرامینی نازگل در سریال ستایش بود. از معروف ترین آثار او باید به فیلم های «دلنوازان»، «خداحافظ عزیزم»، «یک تکه زمین»، «همه چیز آنجاست»، «بدون آقایان»، «من و زیبا» و «ما دونه» اشاره کرد. . موافق نیستم."

رضا کیانیان

معرفی مجموعه نمایش خانه هفت

«رضا کیانیان» یکی از بازیگران اصلی سینمای کشورمان است که حضور در یک فیلم موفقیت او را تضمین می کند. باید دید سریال ایرانی هفت چقدر از نظر فیلمنامه جذاب است یا از نظر بازیگری این بازیگر برگزیده کشورمان حاضر به بازی در آن شد. از فیلم‌های معروف او می‌توان به «دلقک»، «کفش‌هایم کجاست؟»، «تو را می‌خواهم»، «حبه قند»، «نیش زنبور»، «همیشه پای یک زن این وسط است»، «ماهی عاشق می‌شود» اشاره کرد. و "آژانس". ". او آن را "شیشه" نامید.

اما فیلتر است

«علی مصفا» بازیگر مشهور ایرانی، فرزند دو تن از چهره های سرشناس ایرانی، مظهره مصفا و امیربان کریمی است. بازیگری را از سال ۱۳۷۱ در فیلم «ندا» آغاز کرد. او با سریال «بیس انگلیسی» به شهرت رسید و برای بازی در فیلم «رقص با دنیا» دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم آتش را دریافت کرد. او هم اکنون مشغول بازی در سریال مگ تموم عمر چندا بهاره است.

نیکی کریمی

"زندگینامه

«نیکی کریمی» دیگر بازیگر سرشناس سریال ایران 7 است. او بسیار فقیر است و نقش هایش را وحشیانه انتخاب می کند، مانند نازنین بیاتی که یکی از نقش های اصلی این فیلم را بازی می کند. نیکی کریمی پیش از این در سریال های خانگی «ممنوعه» منتشر شده در سال ۱۳۹۶ و «آقازاده» در سال ۱۳۹۸ حضور داشته است.

نیکی کریمی یکی از پرکاربردترین بازیگران دهه 70 و 80 سینمای کشورمان است. برخی از آثار او عبارتند از: «بوی کت یوسف»، «برج مینو»، «سیب سرخ هوا»، «نیمه پنهان»، «تیر برج»، «سه زن»، «زنان». فرشتگان، "دو خواهر" و "من همسر او هستم."

نازنین BAT

جامعه ایرانیان هفت سومین تجربه نازنین بیاتی در فضای مجازی است. پیش از آن شاهد حضور وی در سریال های گلشیفته محصول 1395 و مانکن محصول 1397 بودیم. نازنین بیاتی در این سریال نمایش خانگی نقش مهمی را ایفا می کند. از نمونه‌های فیلم‌های او می‌توان به دربند محصول ۲۰۱۱، فرشته‌ها با هم در سال ۲۰۱۲، رخ دیوانه ۲۰۱۳، آینه ارتش ۲۰۱۶ و ژن هاوک ۲۰۱۷ اشاره کرد.

منبع مقاله: https://tmk.ir/series/101699

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 331
  • بازدید ماه : 331
  • بازدید سال : 52,447
  • بازدید کلی : 98,301