loading...

مخزن

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که آب مورد استفاده در کارواش با وجود فشار زیاد چگونه می تواند عامل مفیدی در صرفه جویی در مصرف آب باشد. چه وسیله ای استفاده می شود؟ با خرید دستگاهی به نام پمپ کارواش صنعت

مخزن بازدید : 830 سه شنبه 17 بهمن 1402 زمان : 21:15 نظرات (0)


شاید برای شما هم پیش آمده باشد که آب مورد استفاده در کارواش با وجود فشار زیاد چگونه می تواند عامل مفیدی در صرفه جویی در مصرف آب باشد. چه وسیله ای استفاده می شود؟ با خرید دستگاهی به نام پمپ کارواش صنعتی که به جت آب نیز معروف است، می توانید از فشار آب بالاتر برای شستشوی بهتر و همچنین از مزایای دیگری مانند صرفه جویی در مصرف آب و در نهایت کاهش هزینه بهره مند شوید. پمپ کارواش برتولینی با وجود فشار زیاد، میزان آب مصرفی را کاهش می دهد تا فرآیند شستشو را تسهیل کند. پس اگر قصد خرید قطعات پمپ کارواش و پمپ کارواش صنعتی را از فروشگاهی معتبر با بهترین قیمت دارید، با ما همراه باشید.

کارواش شرکتی چیست؟

پمپ کارواش صنعتی یا دستگاه واتر جت ماشین لباسشویی است که برای نظافت سطوح، تجهیزات و قطعات مختلف در محیط های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی استفاده می شود. این دستگاه از 2 قسمت اصلی پمپ کارواش و پمپ برقی تشکیل شده است و با فشار آب خروجی بهترین شستشو و تخلیه را انجام می دهد. تجهیزات طراحی و ساخت این دستگاه کاملاً ساخت ایتالیا بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

این دستگاه که عمدتاً در انواع مختلف از نظر دبی آب پرفشار تولید می شود، برای رفع تمامی نیازهای نظافتی در صنایع مختلف طراحی شده است. هدف اصلی از تولید این تجهیزات، رفع آلودگی به بهترین وجه و مقرون به صرفه با استفاده از آب پاشی زیاد است.

کاربرد پمپ های کارواش صنعتی چیست؟

این نوع پمپ ها کاربردهای فراوانی دارند و در صنایع مختلف قابل استفاده هستند. اما کاربرد اصلی این دستگاه ها شستشوی خودروها و قطعات صنعتی است. اگر بخواهیم معرفی کامل تری از تجهیزات پمپ خودرو برتولینی داشته باشیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شستشوی ماشین های سنگین و ماشین های تجاری: کامیون ها، کامیون هایی که از پمپ کارواش استفاده می کنند. می توان از آن برای شستشوی اتوبوس و سایر وسایل نقلیه عمومی و سنگین استفاده کرد. چون سرعت و کیفیت بیشتری دارد. بنابراین رانندگان وسایل نقلیه سنگین می توانند با خرید این دستگاه به راحتی نیاز خود را برطرف کنند.

راه اندازی کارواش: معمولا کسانی که قصد راه اندازی کارواش شخصی در شهر را دارند، بیش از دیگران به دنبال این دستگاه با بهترین قیمت و بهترین مدل هستند. علاوه بر این، ایجاد یک کارواش در یک شهر پرجمعیت می تواند بسیار سودآور باشد.

شستشوی اماکن عمومی: از آنجایی که شستشو و نظافت فضاهای عمومی در فضاهای بزرگ امری زمان بر و دردسرساز است، خرید پمپ کارواش کمک زیادی به صرفه جویی در زمان، هزینه و شستشوی خوب می کند.
https://techcontrol.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d9%85%d9%be-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%87%d8%a7/
از دیگر کاربردهای خودروهای صنعتی می توان به شستشوی قطعات ساختمانی، کوچک سازی و حذف ضایعات از آب و فاضلاب، نظافت قطعات و تجهیزات صنعتی، لوله های آبیاری، نظافت تجهیزات و تجهیزات شهری اشاره کرد.

خرید پمپ کارواش صنعتی

با توجه به مدل‌ها و کاربردهای متفاوت پمپ‌های صنعتی، شرکت‌های بسیاری در سراسر دنیا به تولید این محصولات می‌پردازند و مدل‌های مختلفی از محصولات در بازار موجود است. انتخاب و تهیه مدل مناسب برای مصرف مستلزم شناخت کلی این محصولات است که برای بسیاری از افراد سخت است. بنابراین در این زمینه استفاده از خدمات متخصصین توصیه می شود.

بهترین راه برای انتخاب درست، استفاده از مشاوره شرکت های تخصصی است. اگر شما نیز نیاز به خرید یا کسب اطلاعات در مورد مدل های مختلف کارواش صنعتی دارید، صرف نظر از اینکه قصد خرید پمپ کارواش برتولینی یا سایر تجهیزات صنعتی را دارید، می توانید به سایت آب نیرو مراجعه کنید. هم اکنون گروه بازرگانی نرو با بهره گیری از توان فنی و فناوری بالا برای ارائه محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین المللی پیشرفت چشمگیری در صنعت ملی و بین المللی کشور داشته است.

پمپ کارواش صنعتی را از کجا بخریم؟

با توجه به تقاضای گسترده برای این محصول کاربردی، بسیاری از افراد به دنبال بهترین و سریع ترین راه برای کسب اطلاعات در مورد انواع پمپ کارواش صنعتی هستند. یک جستجوی سریع در اینترنت، وب سایت ها و شرکت های زیادی را در این زمینه به ما نشان می دهد. از طریق این فروشگاه های اینترنتی می توانید اطلاعات کاربردی کافی در این زمینه به دست آورید. همچنین می توانید قبل از انتخاب محصول نهایی خود با تکنسین های شرکت تماس بگیرید تا در مورد این تجهیزات کاربردی و مهم صنعتی مشاوره رایگان دریافت کنند تا ما بهترین را انتخاب کنیم.

پمپ شستشوی صنعتی با کاربرد گسترده در زمینه های مختلف بیش از پیش مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است. یافتن مدل های متفاوت با کیفیت و اصلی خارجی این دستگاه دشوار است. اما هنگام خرید پمپ کارواش برتولینی و یا حتی قطعات پمپ کارواش از بازرگانی آب نیرو به شما این اطمینان را می دهیم که بهترین کیفیت را با بهترین قیمت دریافت خواهید کرد. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت او به آدرس abniro.com مراجعه کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 200
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 767
  • بازدید ماه : 767
  • بازدید سال : 52,883
  • بازدید کلی : 98,737