loading...

مخزن

قبرس شمالی کشوری در حال توسعه است که پتانسیل بالایی برای انواع سرمایه گذاری دارد. سرمایه گذاری در قبرس شمالی بهترین فرصت برای کسانی است که می خواهند در منطقه ای امن و آرام با سود بالا کسب درآمد کنند.

مخزن بازدید : 68 پنجشنبه 11 آبان 1402 زمان : 20:30 نظرات (0)


قبرس شمالی کشوری در حال توسعه است که پتانسیل بالایی برای انواع سرمایه گذاری دارد. سرمایه گذاری در قبرس شمالی بهترین فرصت برای کسانی است که می خواهند در منطقه ای امن و آرام با سود بالا کسب درآمد کنند. با افزایش تعداد مهاجرانی که از کشورهای روسی زبان، اروپا و جاهای دیگر به این جزیره زیبا می آیند، نیاز به راه اندازی مشاغل جدید به طور فزاینده ای آشکار می شود.

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در قبرس شمالی euromy

فرآیند ثبت شرکت که توسط وکلای هلدینگ Euromay انجام می شود، ساده و سریع است. حضور جناب آقای امراه چیل و راهنمایی های شخصی ایشان در مراحل اداری پرونده ها باعث می شود که مراجعین علاوه بر سرعت انجام کار، از نتایج کار نیز اطمینان کامل داشته باشند.

لطفا توجه داشته باشید که خارجی ها در قبرس شمالی نمی توانند مجوز کار یا ثبت نام تجاری در این چهار منطقه کاری داشته باشند:

1: حمل و نقل

2: تجارت بین المللی

3: ساخت و ساز

4: گردشگری و مسافران

مجوزهای تجاری در این مشاغل فقط به نام قبرس صادر می شود. اما پس از ثبت مجوز به نام قبرسی ها، خارجی ها می توانند قبرسی ها را از سود و زیان شرکت خارج کنند و 51 درصد از سهام این شرکت به نام قبرسی است. و 49 درصد به نام خارجی ها.

هزینه ثبت شرکت در قبرس شمالی حدود 5-6 هزار پوند استرلینگ است که شامل کلیه هزینه های خانوار می شود. (تاریخ ثبت این مقاله آوریل 2023 می باشد)

دوستان، به یاد داشته باشید که هرکسی که در قبرس شمالی کسب و کاری راه اندازی کرده و شرکتی را ثبت کرده باشد، از حمایت دولت برخوردار خواهد بود. شامل وام هایی با بهره بسیار کم و در بسیاری از موارد تخفیف می شود.

به کسانی که در قبرس شمالی تجارت می کنند از ابتدا ویزای دو ساله داده می شود و پس از 6 سال و رعایت شرایط اداره مهاجرت می توانند برای اقامت دائم قبرس شمالی اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در قبرس شمالی

1: دو نفر واقعی یکی تاجر و دیگری منشی. منشی موظف است آدرس دقیق و کاملی را به وزارت کار ارائه دهد، زیرا مکاتبات اداری فقط با منشی انجام می شود. هم منشی و هم مالک شرکت باید گواهی پیشینه را به دولت ارائه دهند.

2: منابع مالی 25000 یورویی که به مدت سه تا پنج هفته در بانکی در شمال قبرس از طرف صاحب کسب و کار واریز می شود. علاوه بر این، مبلغ تقریباً صد هزار پوند باید از طرف صاحب تجارت در بانک مسدود شود. مبلغ بیست و پنج هزار یورو پس از دریافت فاینانس نامه قابل برداشت بوده و مسدود نخواهد شد.

3: حضور وکیل واجد شرایط برای رسیدگی به امور (کلیه وکلای شرکت یورومایی واجد شرایط هستند).

4: یک حسابدار رسمی که در دفتر حسابداری کشور عضو مستقر است و ماهانه امور مالی شما را به وزارت کار گزارش می دهد. در زمانی که کسب و کار شما باز است، حسابدار شما ماهانه مبلغ کمی را برای این موارد از شما دریافت می کند (حدود 150 تا 300 دلار در ماه).

شرایط اقتصادی قبرس شمالی برای سرمایه گذاری

رکن اصلی اقتصاد جزیره قبرس همواره بر پایه صنعت گردشگری بوده است. جزیره قبرس به دلیل قرار گرفتن در دریای مدیترانه و آب و هوای مطبوعش، همواره یکی از اولین مقاصد گردشگری جهان در طول تاریخ به شمار می رفته است. قبرس طبیعت زیبا و مردمانی مهمان نواز دارد. علاوه بر این، هزینه تفریح ​​در این کشور به طور قابل توجهی کمتر از کشورهای مشابه است. سالانه تعداد زیادی گردشگر به این کشور سفر می کنند. فرودگاه جدید ارژن با ظرفیت پذیرش میلیون ها مسافر یکی از عواملی است که قطعا بر تعداد گردشگران این کشور زیبا افزوده خواهد شد.

اگرچه قبرس شمالی بخشی از اتحادیه اروپا است، اما به دلایل سیاسی عضو اتحادیه اروپا نیست. لازم به ذکر است که سفارتخانه های بسیاری از کشورها در پایتخت قبرس شمالی سفارت دارند. مانند آمریکا، انگلستان، آلمان، فرانسه، ایتالیا، استرالیا، آذربایجان، ترکیه و کشورهای دیگر. قبرس شمالی نیز در این کشورها سفارت دارد.

قبرس شمالی علاوه بر صنعت گردشگری، در بخش‌های مختلفی مانند ساخت و تولید خودروهای الکتریکی و استفاده از چاپگرهای سه بعدی پیشرو است.

گانسل، ماشین ملی قبرس شمالی

قبرس شمالی سالهاست که در حال توسعه و ساخت خودروهای برقی این کشور بوده است. خودروی شریک تسلا در این نمایشگاه محبوب حضور دارد و اسپانسر آن شرکت ساختمانی Cypress Construction است. نام این خودروی زیبا که خودروی قبرس شمالی نیز می باشد گونسال است. گونسال توسط آقای سوات گونسال، دومین مرد ثروتمند جزیره قبرس با دارایی خالص 2 میلیارد دلار، که طبق مجله آمریکایی فوربس نیز یکی از مشهورترین افراد جهان است، تاسیس شد. آقای سوات گانسل مدیر و مالک دانشگاه خاور نزدیک است. نمایندگی گانسل در شهر لفکوشا قرار دارد و به متقاضیان امکان خرید خودرو را می دهد. لازم به ذکر است که اسرائیل و قبرس جنوبی ماشین آلات تولید زیادی خریداری کرده اند.

فناوری ساخت خانه سه بعدی در قبرس شمالی

این تکنیک در زمان زلزله ترکیه بسیار کارآمد بود. اقامت از طریق سرمایه گذاری در قبرس با استفاده از این تکنیک تعداد زیادی کانتینر برای زلزله زدگان ساخته و به ترکیه فرستاد. در حال حاضر از این فناوری در تولید انبوه استفاده نمی شود، اما قبرس شمالی جزو اولین صاحبان این فناوری بود.

مالیات در قبرس شمالی

نرخ مالیات در قبرس شمالی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار پایین است. متوسط ​​مالیات اکثر شرکت ها بین 8 تا 16 درصد سود سالانه است. در جدول زیر میانگین نرخ مالیات در چندین کشور را با قبرس شمالی مقایسه کرده ایم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 200
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 763
  • بازدید ماه : 763
  • بازدید سال : 52,879
  • بازدید کلی : 98,733