loading...

مخزن

آبپاش شکارچی آبپاشی است که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و برای مصارف مختلف از جمله بسیاری از مزارع کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. البته استفاده از این ابزار به زمین های کشاورزی مح

مخزن بازدید : 253 سه شنبه 17 بهمن 1402 زمان : 14:20 نظرات (0)


آبپاش شکارچی آبپاشی است که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و برای مصارف مختلف از جمله بسیاری از مزارع کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. البته استفاده از این ابزار به زمین های کشاورزی محدود نمی شود. اما از این ابزار چند منظوره برای آبیاری باغ ها، چمن ها و فضاهای سبز نیز استفاده می شود. با پیشرفت تکنولوژی روز به روز این دستگاه ها به روز شدند و امروز شکارچی آبپاش مخفی که قابلیت تغییر دارد تولید و وارد بازار شده است.

از دیگر مزایای این دستگاه می توان به نقش آن در صرفه جویی در مصرف آب اشاره کرد. زیرا بیشتر هدر رفت آب در کشور ما در بخش کشاورزی است و با استفاده از این دستگاه ها می توان از هدر رفت آن جلوگیری کرد. اگر زمین های زراعی را مانند گذشته آبیاری کنیم قطعا با مشکل کم آبی مواجه خواهیم شد. از این رو وجود این ابزار بسیار مهم است. برای بررسی کامل این دستگاه و نحوه عملکرد آن در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

نمایشگر سمپاش شکارچی

آبپاش مانند باران عمل می کند. به بیان ساده، یک آبپاش از یک سیستم پمپاژ برای انتقال آب به شکل قطرات ریز استفاده می کند. بسیاری از کشاورزان از این دستگاه در فضای باز و حتی زیر نور خورشید استفاده می کنند. ممکن است تعجب کنید که این شکارچی اسپری چگونه کار می کند؟ موتور الکتریکی این سیستم شامل پمپ فشار آب می باشد.

آبپاش ها آبیاری را با فشرده کردن آب و رساندن آن از طریق شیلنگ به نازل آغاز می کنند. این ذرات ریز با اندازه حدود 5 تا 10 میکرون وظیفه آبیاری کلی منطقه را بر عهده دارند. این امر تا حد زیادی آبرسانی را بهبود می بخشد. توجه به این نکته حائز اهمیت است که هنگام استفاده از سیستم آبیاری، باید برنامه ریزی دقیقی برای اطمینان از نفوذ زیاد آب و دبی کم رعایت شود.

اهمیت آب

اهمیت آبیاری محصولات مختلف بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل از آبپاش هانتر در بسیاری از مزارع و باغات استفاده می شود و وجود آن حائز اهمیت است. برای این کار باید نوع زمین کشاورزی، نوع تولید و اندازه یا اندازه آن را در نظر گرفت. اگر کشاورز بخواهد باغ را به طور کامل آبیاری کند، باید از یک آبپاش با اسپری قوی استفاده کند که برای ضربه زدن به برگ ها و شاخ و برگ گیاهان طراحی شده است.

نمونه دیگر آبپاش هانتر است که برای آبیاری ریشه گیاهان بدون ترک مناطق خشک طراحی شده و دسترسی بهینه به آب و مواد مغذی را برای گیاهان تضمین می کند.

انواع سمپاش کشاورزی هانتر

اسپرینکلرها با توجه به عملکردشان به انواع مختلفی تقسیم می شوند. برخی از آنها در منازل، برخی در باغ ها و باغ ها و برخی در مزارع بزرگ کشاورزی استفاده می شود. انواع مختلف اسپرینکلرهای مخفی Hunter در فضای سبز عبارتند از:

انفجار

کتابچه راهنمای

چرخه

آبیاری قطره ای

مزایای سمپاش مخفی Predator

امروزه با پیشرفت علم و فناوری از این تجهیزات برای آبیاری بدون هدر رفتن آب استفاده می شود. آب پاش ها نیز به دلیل مزایایی که دارند در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند که مهمترین آنها بهره وری آب و مصرف انرژی است. آبپاش های بسیار قوی در بسیاری از نقاط ایران که وسعت زیادی دارد دیده می شود. این دستگاه به لطف پمپ قدرتمند، ذرات آب بیشتری تولید می کند که به سرعت در محیط پخش می شوند.

برخی از ویژگی های کلیدی این نوع آبپاش عبارتند از:

کنترل آفات

از بین رفتن ضایعات در محل کشت

قادر به مالکیت

مناسب برای خاک شنی

بهبود مصرف آب

بازدهی بالا

مناسب برای انواع خاک

یک جریان آب یکنواخت خوب
https://biahamedantrip.ir/%d8%a2%d8%a8%d9%be%d8%a7%d8%b4-%d9%87%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b1.trip5614
برای جلوگیری از آسیب دیدن تجهیزات، سمپاش را پس از پاشش بپوشانید.

قابلیت تغییر شعاع و تغییر زاویه پاشش

آب پاش

آبپاش نوعی وسیله تنظیم کننده آبیاری زمین های کشاورزی است که در بسیاری از فصول به خصوص در فصل تابستان در محیطی که در معرض حرارت شدید و ایجاد رطوبت و افزایش شدت استفاده می شود.کیفیت محیط بهبود با برداشت این دستگاه گرمایشی در بسیاری از مکان ها مانند مزارع، باغ ها، سالن های پرورش قارچ، گلخانه ها و در نهایت مصارف خانگی استفاده می شود.

با استفاده از این وسیله کاربردی می توانید به تمام نقاط آبیاری برسید که در این صورت نیازی به تعداد زیاد کارگر نیست. پمپ های ایران سیستم های آبیاری تحت فشار و سیستم های آبیاری هوشمند را ارائه می دهد. همچنین استفاده از اسپری می تواند به جلوگیری از آسیب دیدن برخی گیاهان حساس کمک کند. پس با توجه به این مزایا و قیمت مناسب، نباید از استفاده از آن غافل شوید. در این مقاله سعی می کنیم این وسیله کاربردی و انواع اسپری های شکاری را معرفی کنیم تا هر زمان که نیاز داشتید بتوانید از این وسیله کاربردی استفاده کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 200
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 743
  • بازدید ماه : 743
  • بازدید سال : 52,859
  • بازدید کلی : 98,713