loading...

مخزن

متن آهنگ مرتضی اشرفی اومدی که چی شه اومدی که چی شه که دلم زیر و رو شهکه دوباره همه فکر و خیال من شروع شه خب که چی شهاومدی که چی شه دلم به بودنت راضی نمیشهدل من با تو باز وارد این بازی نمیشه نگو میشهب

مخزن بازدید : 28 شنبه 04 فروردین 1403 زمان : 11:06 نظرات (0)

متن آهنگ مرتضی اشرفی اومدی که چی شه

اومدی که چی شه که دلم زیر و رو شه
که دوباره همه فکر و خیال من شروع شه خب که چی شه
اومدی که چی شه دلم به بودنت راضی نمیشه
دل من با تو باز وارد این بازی نمیشه نگو میشه
بام بهم زدی دوراتو زدی با چه رویی میتونی برگردی پیشم
غیر ممکنه دل بدم بهت نه این دفعه دیگه خامت نمیشم
دیگه واسه من مردی فکر کن که تو بردی بسه تمومش کن اشکمو در آوردی
دیگه خستم از کارات نمیمونم باهات دیگه تو کتم نمیره تکرار اشتباهات

https://musicdel.ir/single-tracks/165473/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 147
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,010
  • بازدید ماه : 508
  • بازدید سال : 33,732
  • بازدید کلی : 79,586