loading...

مخزن

ثبت نام آزمون های فنی حرفه ای هم به صورت اینترنتی در پورتال این سازمان انجام میشه. طبق آمار آموزشگاه پایا، کلیه مدیران هوشمند و آینده نگر شرکت ها و موسسات برای ارتقای پرسنل تحت امر خود اقدام به ثبت نا

مخزن بازدید : 148 پنجشنبه 18 شهریور 1400 زمان : 17:35 نظرات (0)

ثبت نام آزمون های فنی حرفه ای هم به صورت اینترنتی در پورتال این سازمان انجام میشه. طبق آمار آموزشگاه پایا، کلیه مدیران هوشمند و آینده نگر شرکت ها و موسسات برای ارتقای پرسنل تحت امر خود اقدام به ثبت نام کارمندانشان در آموزش رئیس دفتری - آموزش مدیر دفتری - آموزش مسئول دفتری می نمایند. طبق دستورالعمل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، گذراندن دوره مدیر آموزشگاه جهت دریافت کارت مدیریت آموزشگاه الزامیست. با شرکت در دوره آموزش مهارت مربیگری آموزشگاه می توانید در کوتاهترین زمان موفق به کسب گواهینامه مربیگری آموزشگاه و گرفتن کارت مربیگری آموزشگاههای سازمان فنی و حرفه ای شوید. اگه شما هم با آزمون ها و دوره های مختلف فنی حرفه ای سر و کار داشته باشین، می دونین که آزمون های فنی حرفه ای در چند نوع هستن که هر کدوم از اون به روش های خاصی برگزار میشن. آزمون های فنی حرفه ای در سه نوع آزمون هماهنگ، آزمون های ادواری و آزمون های آنلاین برگزار میشه که افراد با شرکت در این آزمون ها می تونن گواهینامه فنی حرفه ای رو دریافت کنن. به طور کلی ما سه نوع آزمون در سازمان فنی حرفه ای داریم که بستگی به دوره آموزشی و جایی که دوره برگزار میشه، نوع آزمون و ثبت نام آزمون فنی حرفه ای هم متفاوته.

آزمون های ادواری به صورت سالانه و متناسب با متقاضیان برگزار میشه و تاریخ آزمون ادواری فنی حرفه ای 1400 معمولا از طریق سامانه ثبت نام آزمون ها اطلاع رسانی میشه. بعد از برگزاری هر دوره مهارت آموزی فنی حرفه ای، افراد باید برای ثبت نام آزمون فنی حرفه ای اقدام کنن. برای ثبت نام آزمون فنی حرفه ای، ابتدا بعد از ورود به «پورتال فنی حرفه ای» ، شما باید بر روی گزینه ثبت نام در آزمون ادواری و صنعت ساختمان کلیک کنین. در این مقاله قصد داریم شما رو با ثبت نام دوره های آموزشی آزمون فنی حرفه ای و یا ثبت نام آزمون فنی حرفه ای آشنا کنیم. در صفحه پیش رو از بخش استان ها ، نام استانی را که قصد شرکت در دوره های آموزشی آن رو دارید انتخاب کرده و سپس بر روی جستجو کلیک کنید . سوزن چرم دوزی که نوک آن پهن است. 2. سوزن سرسوخته یا سرسیاه مخصوص چه پارچه هایی است؟ قبل از هر چیزی باید بدونیم که انواع آزمون های فنی حرفه ای چه مواردی هستن و هر کدوم با هم چه تفاوت هایی دارن؟ در واقع داشتن مدرک ICDL بیانگر تسلط کافی یک فرد در امور دیجیتال و کار با رایانه است، البته به شرط آن که مدرک خود را از یک مرکز معتبر دریافت کرده باشد و این مرکز در کشور ما ایران، جایی نیست جز سازمان فنی و حرفه ای کشور.

مربی آموزشگاه پس از گذراندن دوره آموزش پداگوژی عمومی باید شایستگی و توانایی انجام کار در محیط ها و شرایط گوناگون را به طور موثر و کارا برابر استاندارد سازمان فنی حرفه ای داشته باشد. در این دوره آموزشی تکنیکهای اعتماد به نفس و رفع خجالت و کم حرفی، تکنیکهای کاربردی فن بیان، داشتن صدایی رسا و گیرا، مدیریت ترس از سخنرانی، نحوه نوشتن متن سخنرانی، روشهای تقویت حافظه، روانشناسی مخاطبین، الگوهای رفتاری و زبان بدن (Body Language)، روش ها و مهارت های برقراری ارتباط و روابط عمومی، ایجاد ارتباط موثر و خوب در جامعه، آداب معاشرت حرفه ای، فنون کسب شخصیت کاریزماتیک یعنی جذابیت، اثرگذاری و الهام بخش بودن را در دوره فن بیان و سخنرانی و مهارتهای ارتباطی فرا می گیرید. به رغم این که یافته های پژوهش بی کفایتی نظام آموزشی متمرکز را در تامین نیازهای فردی، محلی و ارتباط یادگیری با زندگی نشان می دهد (Fatemi Amin & Fuladian, 2009) و موضوع کاهش تمرکز شدید نظام آموزشی، همواره در دستورکار وزرای آموزش و پرورش بوده است (Fani, 2016) اما، با وجود اهمیت این موضوع، هنوز اقدامی در رابطه با تمرکززدایی در نظام آموزشی ایران انجام نشده است. آموزشگاه فن بیان و مهارتهای ارتباطی Rhetoric and Communication skills training : همانطور که می دانیم امروزه داشتن تخصص، دانش و مهارت برای موفقیت الزامیست ولی کافی نیست.

در ایران ممکن است جوانی (که شاید به غیر از داشتن یک دیپلم دبیرستانی فاقد هر گونه مهارت و تجربه ای است) با وجود فرصت انجام یک کار (که از عقیده او سطح پایینی داشته باشد) از آن خودداری کند و برای مدت ها به همین بهانه بیکار در خانه بماند و خانواده، رفقا و آشنایانش هم به او حق بدهند ولی در کشورهایی پیشرفته چون بیکاری و به کارگیری خدمات مجانی دولتی که پول آن از جیب شاغلان (از روش پرداخت مالیات) پرداخت می شود منجر خواهد شد، مقبول هیچکس نیست. در صورتی که کد شناسایی فنی و حرفه ای دارین، به این معنیه که قبلاً هزینه دریافت این مدرک رو پرداخت کردین و در حال حاضر به راحتی می تونین گواهینامه فنی و حرفه ای خودتون رو دانلود کنین. مثلا اگه شما بخواین کارت ورود به جلسه آزمون های هماهنگ یا ادواری portaltvto.comرو دریافت کنین، باید به این سایت مراجعه کنین. بر اساس آیین نامه انتصاب مدیران مدارس، برای احراز این پست «برخورداری از همه شرایط عمومی قوانین و مقررات مربوط به جذب و بکارگیری کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران» ضروری است.

بیشتر بخوانید:

https://www.fan-app.ir/cluster/108/Microsoft-Office

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 133
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 255
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 834
  • بازدید ماه : 3,077
  • بازدید سال : 36,301
  • بازدید کلی : 82,155