loading...

مخزن

تمام اطلاعات در مورد تزریق ژلتزریق ژل تزریق ژلبا بالا رفتن سن، بسیاری از افراد، به خصوص خانم ها، به دلیل سبک زندگی و مصرف نادرست غذا و آب و هوای محل زندگی، علائم پیری را بر روی پوست خود پنهان می کنند.

مخزن بازدید : 328 پنجشنبه 05 آبان 1401 زمان : 12:16 نظرات (0)

تمام اطلاعات در مورد تزریق ژل
تزریق ژل تزریق ژل
با بالا رفتن سن، بسیاری از افراد، به خصوص خانم ها، به دلیل سبک زندگی و مصرف نادرست غذا و آب و هوای محل زندگی، علائم پیری را بر روی پوست خود پنهان می کنند. برای اینکه برای علائم بسیار موثر باشد، برخی افراد این علائم را زودتر و برخی دیرتر تجربه می کنند، بنابراین باید از فیلرها یا فیلرهای پوستی برای پرکردن و رفع این علائم تا حدودی استفاده کرد. یکی از این روش ها تزریق ژل است.
مشاهده تزریق ژل
تزریق ژل چیست؟
این بدان معنی است که برای پر کردن چین و چروک هایی که در سطح صورت یا خطوط بدن ظاهر می شوند، با پرکننده ها یا حجم دهنده های پوستی با بافت ژل مانند استفاده می شود. امروزه ژل ها به عنوان راهی برای جوان سازی پوست بسیار محبوب هستند. اما باید به خاطر داشت که این محصولات را از همه جا تهیه نکنید و حتما این محصولات را از مراکز معتبر تهیه کنید.
تزریق ژل تاثیر زیادی بر روی چین و چروک پوست دارد، اما نه تنها برای رفع چین و چروک استفاده می شود، بلکه در زیر به برخی از کاربردهای تزریق ژل اشاره می کنیم:
از شر گیتار خلاص شوید
افزایش اندازه
صورت را پر کنید
جوان سازی
شکل بینی را اصلاح کنید
همچنین بخوانید : تونیک پوست چیست؟ (مدل های زیادی از بهترین تونر روشن کننده پوست)
فیلترها یا ژل ها بر اساس قدرت و بر اساس ترکیب تشکیل دهنده تقسیم می شوند و بر اساس قدرت به دو گروه ژل های دائمی و ژل های موقت تقسیم می شوند که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شویم. بایستید
امروزه ژل های دائمی طرفداران زیادی ندارند. بنابراین، ژل های موقت در حال حاضر توسط شرکت های مختلف در سراسر جهان تولید و به فروش می رسند. مواد تشکیل دهنده ژل ها شامل کلاژن، اسید هیالورونیک، هیدروکسی آپاتیت، کلسیم و پلی لاکتیک اسید می باشد. از آنجایی که دوام ژل یک نکته مهم است، ژل های حاوی اسید هیالورونیک در حال حاضر رایج هستند.
قبل از تزریق ژل به چند نکته مهم توجه کنید
هر دارویی که حاوی ترکیبات استیل سالیسیلیک است را 2 هفته قبل از تزریق قطع کنید. همچنین از مصرف ایبوپروفن، مسکن های قوی ضد التهابی، نوشیدنی های الکلی و روغن ماهی قبل از تزریق خودداری کنید. اگر از جمله افرادی هستید که از هر یک از این مواد برای درمان استفاده می کنید، قبل از قطع دارو و تزریق ژل حتما با پزشک خود مشورت کنید.
چرا تزریق ژل؟
از آنجایی که تزریق ژل روشی غیر تهاجمی است و نیازی به جراحی و بیهوشی ندارد، طرفداران زیادی دارد و تعداد زیادی از افراد از تزریق ژن رضایت خود را اعلام کرده اند.
یک نکته مهم را به خاطر بسپارید، چون عمر تزریق ژل پایدار نیست، پس از یک دوره 6 ماهه تا یک ساله، باید دوباره ژل تزریق شود. هنگام استفاده از ژل، استفاده از کرم های ضد آفتاب و مراقبت از پوست و رژیم های منظم مانند مرطوب کننده ها می تواند عمر آن را افزایش دهد.
همچنین بخوانید: مراقبت روزانه از پوست و اهمیت آن برای سلامت پوست
به یاد داشته باشید که همه افراد نمی توانند تزریق ژل انجام دهند، افراد در این دسته عبارتند از:
افراد مبتلا به دیابت که نیاز به مصرف انسولین دارند
زنان باردار و شیرده
بیماران مبتلا به آلرژی های شدید مانند آسم
مصرف کنندگان آسپرین و وارفارین
کسانی که سابقه سکته مغزی دارند
کسانی که مشکل لخته شدن خون دارند
فرد مبتلا به اختلال روانی
بیماری های خود ایمنی
افرادی که سابقه سکته مغزی دارند
افرادی که به نیش زنبور آلرژی دارند
و در نهایت کسانی که در سال قبل از تزریق از آکوتان استفاده کردند
بعد از تزریق ژل چه باید کرد؟ (بعد از تزریق ژل مراقب باشید)
زیرا بعد از تزریق ژل ممکن است محل تزریق از یک تا دو ساعت تا یک هفته متورم شود. این محلول ها باید برای کاهش التهاب و تورم استفاده شوند. مانند:
آب و مایعات فراوان بنوشید.
میوه ها و سبزیجات تازه بخورید.
هنگام خواب، مطمئن شوید که سرتان بالاتر از بدنتان باشد.
فست فود و غذاهای شور نخورید.
از مصرف داروهایی که باعث خونریزی می شوند خودداری کنید.
استفاده از لوازم آرایشی حداقل تا 24 ساعت پس از تزریق ژل ممنوع است.
حداقل تا 24 ساعت سیگار نکشید.
ماساژ محل تزریق تا دو هفته پس از تزریق ژل اکیدا ممنوع است.
در برخی موارد پس از تزریق ژل با صلاحدید متخصص برای شما سفالکسین تجویز می شود و در برخی موارد استفاده از کرم دور چشم ویتامین A استریل به سوژه تا حدودی در کاهش التهاب موثر است.
در صورت تزریق ژل به ناحیه لب، گاز گرفتن لب ها به مدت 24 ساعت ممنوع است.
همچنین بخوانید : نام انواع پاک کننده های پوست چیست؟ (آشنایی با روش های پاکسازی صورت)
آیا توجه به نکات زیر برای گرفتن بهترین اثر از تزریق ژل مهم است؟
اگر از آن دسته افرادی هستید که بیرون از خانه کار می کنید و روزانه در تماس با خورشید هستید، به عبارتی در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید قرار می گیرید، در صورت عدم استفاده از آفتاب، تاثیر تزریق ژل ناپدید خواهد شد. به سرعت.
مصرف غذاهای سالم و مفید برای پوست می تواند باعث ماندگاری بیشتر ژل شود. به یاد داشته باشید که رژیم غذایی شما شامل روی است. استرس و عدم تحرک به شدت بر قدرت و مدت ژل تاثیر می گذارد.
با رعایت تمام نکات می توانید به طور مرتب تزریق ژل را تکرار کنید، اما فراموش نکنید که رعایت تمام این نکات مهم است، اما مهم ترین نکته مرکزی است که می خواهید ژل را تزریق کنید. یکی از بهترین مراکز تزریق ژل در تهران را بیابید و نوبت بگیرید.

تزریق دائمی ژل روی لب ها، پیشانی، گونه ها و بینی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 327
  • بازدید ماه : 327
  • بازدید سال : 52,443
  • بازدید کلی : 98,297