loading...

مخزن

متن آهنگ پای من احسان دریادل راهمو کج میکنم رو به تو تا اخم کنی من بشم فدات بشم فدات!♫!حواسمو پرت میکنم وقتی بهت فکر میکنم نگیره هوات نگیره هوات!♫!ستاره هارو میچینم تک تکشونو میکنم نذر چشات نذر چشات!

مخزن بازدید : 67 جمعه 18 فروردین 1402 زمان : 10:48 نظرات (0)

متن آهنگ پای من احسان دریادل

راهمو کج میکنم رو به تو تا اخم کنی من بشم فدات بشم فدات!♫!
حواسمو پرت میکنم وقتی بهت فکر میکنم نگیره هوات نگیره هوات!♫!
ستاره هارو میچینم تک تکشونو میکنم نذر چشات نذر چشات!♫!
وای اگه بهم نرسیم بی تو دلم میگیره دق میکنه برات دق میکنه برات!♫!
دوس داشتنو میدونی دل منو میشکونی بهتر از هرکسیم ولی تو قدر نمیدونی!♫!
بسپار دلتو دست من همه دردات مال منه همه غم هات مال من روزای خوب پای من!♫!

بیخیالت نمیشم بی کسی این دل من تقصیرته تقصیرته!♫!
قد یه دنیا دور بشی هرجا بری این دل من درگیرته درگیرته!♫!
غرورتو رو میکنی واسه کسی که همه جوره تسلیمته تسلیمته!!♫!♫!
تو که مهربون بودی بد شدنت واسه ی من تقدیرته تقدیرته!♫!
دوس داشتنو میدونی دل منو میشکونی بهتر از هرکسیم ولی تو قدر نمیدونی!♫!
بسپار دلتو دست من همه دردات مال منه همه غم هات مال من روزای خوب پای من!♫!
دوس داشتنو میدونی دل منو میشکونی بهتر از هرکسیم ولی تو قدر نمیدونی!♫!
بسپار دلتو دست من همه دردات مال منه همه غم هات مال من روزای خوب پای من!♫!Musicdel | موزیکدل

https://musicdel.ir/single-tracks/100897/#gsc.tab=0

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 200
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 716
  • بازدید ماه : 716
  • بازدید سال : 52,832
  • بازدید کلی : 98,686