loading...

مخزن

افرادی که تمایل به راه اندازی یک کسب و کار جدید به نام کارواش نانو یا کارواش سبز هستند معمولا ابتدایی ترین اقدام آنها بررسی معایب و مزایای کارواش نانو و جوانب مختلف راهاندازی کارواش نانو است دستمال می

مخزن بازدید : 92 شنبه 18 اردیبهشت 1400 زمان : 14:05 نظرات (0)

افرادی که تمایل به راه اندازی یک کسب و کار جدید به نام کارواش نانو یا کارواش سبز هستند معمولا ابتدایی ترین اقدام آنها بررسی معایب و مزایای کارواش نانو و جوانب مختلف راهاندازی کارواش نانو است دستمال میکروفایبر ، مجموعه اسپری کارواش نانو ، دستگاه بخارشویی، اسفنجهای نانو ،واکس داشبورد، این ها تنها برخی از مهم ترین لوازم و تجهیزات حهت راه اندازی کارواش نانو هستند و شما برای دریافت لیست کامل از لوازم و تجهیزات کارواش نانو نیاز به تحقیق و بررسی بیشتر دارند. 2. مزیت های کارواش سبز و معایب انواع کارواش خشک را بسنجند و مقایسه کنند و هدف خود را مشخص کنند. این پروانه با چرخش 50 دور در ثانیه ، آب را در 3 مرحله به پودر تبدیل می کند. پمپ مه پاش که توسط سایت ما به فروش می رسد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و ما محصول خود را با پشتیبانی و خدمات پس از فروش خدمت مشتریان خود ارائه می دهیم. کارواش عمل شستشو را با استفاده از آب فشار قوی انجام می دهد به همین دلیل است که از نظر زمانی و و میزان مصرف آب در مقایسه با شلنگ و آب معمولی دارای صرفه جویی قابل توجهی می باشد؛ اما این کارواش برای این که بتواند مکانیزم شستشو را به طور صحیح انجام دهد نیاز به یکسری متعلقات و ابزار دارد که از آن تحت عنوان لوازم کارواش یاد می کنند، لوازمی همچون دسته لانس ها، شلنگ، برس، نازل، تفنگ تاپ گان.

کارواش صنعتی از دیگر راه های افزایش در آمد وجود نیروی کار مجرب و خوش برخورد، استفاده از شوینده های با کیفیت، وجود تجهیزات کارواش صنعتی و پیشرفته، قیمت مناسب و منصفانه تر برای شستشوی خودرو ها، همچنین فضایی بعنوان اتاق انتظار برای مشتری است چرا که با وجود چنین مزایا و امکاناتی مشتری برای دفعه های بعد هم کارواش شما را انتخاب می کند پس مشتری مداری اصل اول برای جذب مشتری و در آمد بالاتر به حساب می آید. همان طور که می دانید کارواش یک ابزاری است که بنا به قدرتی که دارد از آن برای شستشو سطوح مختلفی همچون ماشین آلات، اتومبیل، نمای ساختمان ها، فضا های کارگاهی، کشتارگاه ها و … به یک فرد حرفهای برای اجرای کارواش نانو نیاز است تا مطمئن شوید که هیچ آسیبی به رنگ خودرو وارد نمیشود. اسپری بدنه متناسب با طیف رنگ بدنه است و برای شیشه یا رینگ و لاستیک استفاده نمی شود. همچنین جنس بدنه باید به گونهای باشد که در مقابل دمای بالا تغییر فرم و شکل ندهد. این تفنگی نیز باید به گونهای باشد که بتوان با دست غیر مسلح آن را در اختیار گرفت. 

رسیدن بخار تمیز بدون زنگ آب و شوره به محل مورد نظر در اتومبیل از جمله مواردی است که می تواند نتایج ذکر شده را به دنبال داشته باشد. به منظور خرید مه پاش مرغداری می توانید همین اکنون گزینه ی خرید آنلاین مه پاش مرغداری را در اولویت قرار داده و این محصول را بدون اتلاف زمان خریداری کنید. آبیاری قطرهای: در این روش که روشی ظریف و دقیق است، آب بهصورت جداگانه و انحصاری به ریشهی گیاهان توسط قطرهچکانهایی مخصوص داده میشود. با کوپله شدن این دو جزء، به شکل مستقیم یا با استفاده از یک تسمه، نیروی حرکتی از موتور به پمپ انتقال داده شده و موجب حرکت پیستون های آن و ایجاد فشار لازم می شود. 8. نوشتن و اصلاح مداوم طرح تجاری برای انواع کارواش مثل کارواش نانو ، کارواش سیار و کارواش بدون آب در شفاف شدن مسیر و رفع اشکالات احتمالی در مراحل مختلف رسیدن به اهدافتان کمک میکند. پس از مشخص شدن نوع آبپاش ها و جایگذاری روی نقشه، باید با توجه به دبی مصرفی هر یک از آبپاش ها که در کاتالوگ آنها مشخص شده است ضرب در تعداد کل آبپاش ها دبی کل یا دبی مورد نیازبرای انتخاب پمپ(میزان آب مورد نیاز در واحد زمان مثلا 2 لیتر در ثانیه) محاسبه شود.

نوع آنالوگ و دیجیتال از نظر نحوه تنظیم تفاوتهایی با هم دارند. بسته به نوع کارواش که می تواند دستی یا اتوماتیک باشد، عملیات شستشوی اصلی بدنه خودرو به روشی متفاوت انجام میگیرد و ابزار لازم برای انجام این عملیات متفاوت است. امروزه بسیاری از کارواش های کوچک و بزرگ در سطح کشور خدمات بسیار گسترده ای در حوزه نظافت حرفه ای و مکانیزه خودروها انجام می دهند. برند برتولینی متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع الکتروپمپ در کاربری صنعتی و کشاورزی از سال 1918 شروع کرده و امروزه به کشورهای دیگر صادر می گردد. رابطی دکمه دار است که شیر خودکار را موقتا به آبپاش وصل میکند و با فشاری ساده روی دکمه از شیر خودکار جدا میشود. طراحی این لنس به گونه ایست که می توان با چرخاندن شیر تعبیه شده در آن، هم پاشش فوم و هم پاشش آب انجام داد، و دیگر نیازی به استفاده از دو لنس جدا نمی باشد. این نازل با چرخاندن لایه آلودگی ها می تواند با قدرت و توان بیشتری لایه آلاینده ها را از سطح جدا سازد.

مطالعه بیشتر:

https://iran-pump.com/%D9%85%D9%87-%D9%BE%D8%A7%D8%B4-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 140
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 401
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,059
  • بازدید ماه : 3,302
  • بازدید سال : 36,526
  • بازدید کلی : 82,380