loading...

مخزن

پاکسازی پوست شامل روش های حذف، بخور پوست، بخور بابونه و زنجبیل، ماساژ روغن، ماسک جوانه گندم خیار و شکر است.خدمات آراستگی و زیبایی - پوستی سالم که فاقد آکنه، جوش و لکه های تیره باشد و برای دیگران روشن

مخزن بازدید : 150 پنجشنبه 29 دی 1401 زمان : 10:01 نظرات (0)

پاکسازی پوست شامل روش های حذف، بخور پوست، بخور بابونه و زنجبیل، ماساژ روغن، ماسک جوانه گندم خیار و شکر است.
خدمات آراستگی و زیبایی - پوستی سالم که فاقد آکنه، جوش و لکه های تیره باشد و برای دیگران روشن و شفاف به نظر برسد. گاهی بر اثر عواملی مانند غذا، آلودگی و مشکلات هورمونی و داخلی، پوست درخشندگی و درخشندگی طبیعی خود را از دست می دهد و نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارد.
از روش های پاکسازی پوست یا پاکسازی پوست می توان به بخور، روغن پول، استفاده از ماسک و ... اشاره کرد. اولین قدم این است که از خوردن غذاهای ناسالم، سیگار کشیدن و استرس خودداری کنید. خوردن میوه ها و سبزیجات و نوشیدن آب فراوان به سلامت و شادابی پوست کمک می کند. در زیر ۸ روش طلایی برای تمیز کردن پوست صورت را خواهیم دید. متخصص پوست


1- رفع جوش های سر سیاه
می توانید با فشار دادن بین دو انگشت، دانه های سیاه بزرگ جلوی آینه را بردارید و ادامه دهید تا ریشه سفید کاملاً شسته شود، سپس با پنبه آغشته به الکل سفید ضدعفونی کنید. بسیاری از دانه های سرسیاه کوچک را با دستگاه لایه بردار موجود در سالن های زیبایی از بین ببرید.
این دستگاه مانند چوبی است که روی سر حلقه دارد، پس از کشتن آن با الکل سفید، این حلقه را از پایین به بالا یا در ناحیه بینی یا سایر نقاط صورت به همراه تمام جوش ها روی پوست قرار می دهند. نقطه های سیاه پس از هر بار استفاده حتما این محصول را با فیلتر ضد عفونی کنید.


2- پوست را خوشبو کنید
اسکراب صورت یک درمان ارزان و بسیار موثر برای منافذ مسدود شده و پاکسازی عمومی پوست صورت است. رطوبت و گرما باعث باز شدن منافذ پوست می شود و باعث می شود سموم از زیر پوست خارج شوند. از گیاهانی مانند مریم گلی، زنجبیل، بابونه و رزماری برای بخور استفاده کنید. اولین قدم برای پاکسازی پوست، لایه برداری است. به همین ترتیب از گیاهان ذکر شده در دیگ بخور استفاده کنید و صبر کنید تا قابلمه بجوشد.
پس از آن حوله ای روی سر خود بگذارید و به مدت 20 دقیقه دود کنید تا منافذ پوست کاملا باز شده و جوش های سرسیاه کاملا از بین بروند. سپس صورت خود را به آرامی بشویید و از یک تونر صورت (برای متعادل کردن PH پوست) و یک مرطوب کننده ملایم (برای محافظت از پوست در برابر خشکی) استفاده کنید.
دو بار در هفته از بخور استفاده کنید تا منافذ پوستتان باز شود و پوست جوان‌تر به نظر برسد. برای عطر بهتر می توانید از چای سبز و چوب دارچین نیز در بخور استفاده کنید.


3- خوردن بابونه
اگر می خواهید از شر آکنه و لکه های تیره خلاص شوید، می توانید 2 تا 3 قاشق غذاخوری گل بابونه خشک را به آب جوش اضافه کنید. پس از کامل شدن بخور، گل های بابونه را گرفته و به مدت 5 دقیقه روی پوست قرار دهید.
سپس صورت خود را با آب سرد بشویید و از یک مرطوب کننده بدون روغن استفاده کنید. برای بهترین نتیجه، این روش را دو یا سه بار در هفته دنبال کنید تا پوست خود را تمیز کنید.


4- با زنجبیل
این بخورها علاوه بر شفافیت و شادابی پوست، دستگاه تنفسی را نیز تمیز می کنند. به این ترتیب دو قاشق پودر زنجبیل را به دو لیوان آب اضافه کنید و حرارت دهید تا بجوشد. سپس با استفاده از این محلول، حوله ای را روی سر خود بگذارید و آن را بسوزانید. این بخور را به مدت 10 دقیقه انجام دهید. هنگام تهیه بخور، صورت خود را با انگشتان خود ماساژ دهید. در مرحله آخر برای بستن منافذ پوست از خیار رنده شده با آبلیمو به مدت 5 دقیقه روی پوست استفاده کنید و در نهایت پوست را با آب سرد بشویید.


5- پوست را با روغن ماساژ دهید
می توان از روغن زیتون برای ماساژ استفاده کرد. کمی روی انگشتان خود بگذارید و صورت خود را با حرکات دایره ای ماساژ دهید. روغن زیتون علاوه بر مرطوب کنندگی به بازسازی سلول های پوست و پاکسازی پوست کمک می کند.


6- ماسک میکروب آبی
استفاده از ماسک خانگی جوانه گندم برای پاکسازی پوست موثر است برای تهیه این ماسک یک قاشق ماست کم چرب و یک قاشق پودر جوانه گندم را مخلوط کرده و به مدت 5 دقیقه به آرامی روی پوست ماساژ دهید. بعد از خشک شدن پوست با آب سرد بشویید و کرم مرطوب کننده بزنید بهتر است قبل از استفاده از این ماسک حداقل 5 دقیقه پوست را با پوست گرم بشویید. 
https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/


۷- ماسک خیار با گلاب
خیار را به همراه پوست رنده کنید و یک قاشق گلاب اضافه کنید و سپس به پوست خود بمالید و بگذارید 10 دقیقه روی پوست بماند سپس با آب سرد بشویید. پوست را جوان، شاداب و شفاف می کند.


8- استفاده از شکر
شکر مانند یک لایه بردار طبیعی است که بافت های التیام دهنده را بازسازی می کند و منافذ پوست را باز می کند. مقداری پودر قند را با مقداری آبلیمو و مقداری آب مخلوط کنید تا حالت خمیری پیدا کند و سپس صورت خود را به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید. سپس صورت خود را با آب بشویید و از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 332
  • بازدید ماه : 332
  • بازدید سال : 52,448
  • بازدید کلی : 98,302