loading...

مخزن

احتمالاً شما در ابتدای مراحل اخذ مدرک آیلتس، یکی از گواهی های مختلف زبان انگلیسی هستید. حتما بارها به این فکر کرده اید که آیلتس را از کجا شروع کنید و مراحل صفر تا صد گذراندن آیلتس چیست؟ از چه ابزار و

مخزن بازدید : 222 سه شنبه 16 خرداد 1402 زمان : 10:02 نظرات (0)


احتمالاً شما در ابتدای مراحل اخذ مدرک آیلتس، یکی از گواهی های مختلف زبان انگلیسی هستید. حتما بارها به این فکر کرده اید که آیلتس را از کجا شروع کنید و مراحل صفر تا صد گذراندن آیلتس چیست؟ از چه ابزار و روش هایی استفاده کنم؟ امروزه که هزینه آزمون های بین المللی در واحدهای تومانی نسبتاً بالاست، نحوه مطالعه و قرار گرفتن در مسیر صحیح یادگیری زبان انگلیسی برای آزمون آیلتس به سوال مهم بسیاری از دانشجویان تبدیل شده است.

بنابراین در این مقاله ابتدا می خواهیم در مورد نکات مهمی که قبل از شروع آیلتس باید به آنها توجه کنید صحبت کنیم. سپس مراحلی که به شما در گرفتن آیلتس کمک می کند را توضیح می دهیم و در نهایت نکات مربوط به این بحث را خواهیم داشت.

برای آزمون آیلتس از کجا شروع کنیم؟

6 نکته کلیدی برای شروع موفق تحصیل در آیلتس

برای شروع آیلتس باید برنامه داشته باشیم. آمادگی برای آیلتس یکی از مهم ترین و اولین قدم ها در مهارت های زبانی و آیلتس است. حتما از خود می پرسید که چگونه برای آیلتس آماده شوید. فقط خودت را باور کن و رویاهایت را باور کن. برنامه ریزی برای آزمون آیلتس ممکن است نیاز به مشاوره داشته باشد، اما تصمیم با شماست. نکات زیر در آیلتس کمک زیادی به شما می کند.

همه چیز در مورد عمل بینی

رینوپلاستی یا رینوپلاستی عملی است که در آن شکل و ساختار داخلی بینی تغییر می کند. انگیزه افراد برای جراحی بینی ممکن است تغییر ظاهر بینی، بهبود تنفس یا هر دو باشد. قسمت بالایی ساختار بینی استخوانی و قسمت پایینی آن از غضروف تشکیل شده است. جراحی بینی می تواند استخوان، غضروف، پوست یا هر سه را تغییر دهد. با جراح خود در مورد اینکه آیا جراحی بینی برای شما مناسب است، چه نتایجی می توانید از این جراحی بگیرید و چه عوارضی می تواند داشته باشد صحبت کنید.

هنگام برنامه ریزی برای جراحی بینی، جراح سایر ویژگی های صورت، پوست بینی و آنچه را که می خواهید تغییر دهید را در نظر می گیرد. سپس بر اساس وضعیت و ویژگی های صورت شما، پزشک طرح جراحی را برای شما برنامه ریزی و توضیح می دهد.

اهداف جراحی بینی چیست؟

در برخی موارد، رینوپلاستی برای رفع عیوب عملکردی بینی در تنفس فرد انجام می شود. با این حال، با تغییر استانداردهای زیبایی برای زیبایی صورت افراد مدرن، بسیاری از افراد برای زیبایی خود اقدام به جراحی بینی می کنند. در طی این روش، جراح بینی ممکن است اندازه، شکل یا نسبت بینی را با سایر قسمت های صورت تغییر دهد. در برخی موارد، رینوپلاستی برای اصلاح ناهنجاری های ناشی از تصادف و اصلاح نقایص مادرزادی انجام می شود.

عوارض احتمالی جراحی بینی چیست؟

جراحی زیبایی به خصوص جراحی بینی مانند هر جراحی دیگری می تواند خطرات و عوارضی را برای بیمار به همراه داشته باشد. عوارضی که با این روش ممکن است رخ دهد عبارتند از:

خطر خونریزی (هم در حین جراحی و هم در روزهای بعد از عمل)

عفونت در محل برش

حساسیت بیمار و واکنش های نامطلوب به بیهوشی

سایر خطرات ویژه جراحی بینی عبارتند از:

مشکل در تنفس از طریق بینی

بی حسی مداوم در داخل و اطراف بینی فرد

بینی بیمار صاف یا نامتقارن به نظر می رسد

درد، تغییر رنگ یا تورم که ممکن است ادامه داشته باشد

جراحت

سوراخ در تیغه بینی (پارگی تیغه بینی)

نیاز به جراحی اضافی (برای اصلاح نقص یا در برخی موارد برای اصلاح عوارض)

در مورد عوارض احتمالی جراحی خود با پزشک خود صحبت کنید.

چه اقداماتی در حین جراحی ارتوپدی انجام می شود؟

بسته به پیچیدگی جراحی و ترجیح جراح، جراحی بینی شما ممکن است به آرامبخش یا بیهوشی عمومی نیاز داشته باشد. قبل از جراحی، در مورد اینکه کدام نوع بیهوشی برای شما بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

شرکت در این آزمون مانند مسابقه انتخابی برای ورزشکاران است. زیرا قبل از امتحان سطح تقریبی خود را می دانید و می توانید در مدت زمان کوتاهی که دارید روی نقاط ضعف خود کار کنید. از طرفی امروزه هزینه بالای آزمون زبان به پارامتری تبدیل شده است که اکثر زبان آموزان اگر حتی یک درصد شانس قبولی در امتحان اصلی را داشته باشند تمایل دارند آن را تا آمادگی کامل به تعویق بیندازند.

5- چارچوب آزمون را بشناسید

دانستن چارچوب امتحان به شما کمک می کند تا بدانید دقیقاً برای چه نوع امتحانی آماده می شوید. چند سوال در آزمون آیلتس وجود دارد؟ مهارت های فردی چگونه سازماندهی می شوند؟ برای هر مهارت چقدر وقت دارم؟ انواع سوالات آیلتس در هر مهارت و دسته بندی آنها چیست؟ همه اینها به شما کمک می کند قوی تر شروع کنید و بهتر برنامه ریزی کنید.

6- نوع آزمون آیلتس خود را انتخاب کنید

برای اینکه بدانید برای آیلتس از کجا شروع کنم بهتر است بدانید برای چه آزمونی آماده می شوم و چه نمره ای برای من قابل قبول است. آزمون های آیلتس در سه دسته آکادمیک، جنرال و مهارت های زندگی برگزار می شود. در هر سه آزمون، روش نمره گذاری کمی متفاوت است. از طرفی انواع سوالات در برخی مهارت ها در این سه آزمون شباهت ها و تفاوت هایی دارند که باید بدانید.

مراحل رسیدن به آیلتس از صفر تا صد

مطالعه و آمادگی برای آزمون زبان انگلیسی آیلتس دارای سطوح مختلفی می باشد. بهترین ابزار برای کمک در این راه، متخصصان با تجربه ای هستند که نکات مهم آزمون را به شما می گویند. دوم، منابع و کتاب های مورد نیاز شما در این مسیر.

اما مهمترین چیز شما، اهداف و انگیزه های شما، ابتکارات و برنامه های منظم هستید. شاید برخی در تدریس خود از روش خودکنترلی استفاده کنند. باز هم در اصل مراحل اخذ مدرک آیلتس هیچ تفاوتی ندارد.

حال برای اینکه ببینید آیلتس را از کجا شروع کنید یا نقطه صفر آمادگی برای آیلتس کجاست، ابتدا باید ببینید چقدر تا آزمون مورد نظر فرصت دارید. بهترین برنامه ریزی روزانه و هفتگی شما را سازماندهی می کند و با توجه به زمانی که در اختیار دارید، باید بهترین استراتژی را انتخاب کنید.

پس فراموش نکنید که با دوستانی که این سفر را پشت سر گذاشته اند مشورت کنید. همچنین این موضوع را با معلمان زبان خود در میان بگذارید و از آنها بخواهید که با توجه به سطح زبانتان شما را راهنمایی کنند.

در قدم اول به دنبال یک مرکز آموزشی معتبر آیلتس باشید

همانطور که می دانید امروزه بسیاری از شرکت ها با تبلیغات در فضای مجازی سعی در جلب اعتماد شما دارند. ممکن است برخی از آنها اعتبار کافی داشته باشند، اما به هر حال بهتر است از فارغ التحصیلان آن مدرسه در مورد کیفیت موسسه سوال کنید.

از سوی دیگر، نتایج دانشجویان سابق که از طریق مؤسسه به خوبی عمل کرده اند، در تابلوی اعلانات یا وب سایت مؤسسه قابل مشاهده است. تعداد افرادی که موفق به کسب نمرات خوب می شوند، معیار خوبی برای انتخاب مدرسه یا دوره آمادگی آیلتس است.

یک برنامه مدون تهیه کنید.

همه ما می دانیم که برنامه ریزی مهم است. اما مهمترین چیز اجرای صحیح آن است. اگر می خواهید بدانید آیلتس را از کجا شروع کنید، فراموش نکنید که این فقط شروع نیست که مهم است. و پایبندی به یک برنامه یکی از اصولی است که می تواند موفقیت شما را تضمین کند.

منابع مورد نیاز خود را بدست آورید.

این روزها خرید منابع آزمون آیلتس آسان است، بنابراین برای شروع، فقط عجله کنید و منابع خود را خریداری کنید.

در کلاس حل مسئله با یک استاد مجرب شرکت کنید.

هنگام مطالعه و شرکت در امتحانات، اغلب با مشکلاتی مواجه می شوید یا تکنیک حل برخی مهارت ها را نمی دانید. اساتید موسسات زبان انگلیسی بهترین مرجع برای رفع مشکلات شما هستند. همچنین به یاد داشته باشید که هنگام مطالعه از همان تست ها استفاده کنید.

زیرا این تست ها و تست هایی که انجام می دهید نقاط قوت و ضعف شما را به شما می گوید. برای حل این مشکلات بهتر است از یک معلم زبان کمک بخواهید.

شریک داشته باشید.

آیلتس ممکن است افرادی را در اطراف خود دیده باشید که به دنبال یک شریک تحصیلی برای آماده شدن برای امتحانات SLPIP یا TOEFL هستند. ممکن است عجیب به نظر برسد، اما گاهی لازم است یک شریک انگلیسی زبان پیدا کنید.

شاید بپرسید که داشتن شریک چه مزایایی دارد؟ پاسخ این است که فواید زیادی دارد که مهمترین آنها عبارتند از: افزایش اعتماد به نفس در مهارت های گفتاری، یادگیری بهتر گرامر، یادگیری سریع فکر کردن در مورد جملات در زبان انگلیسی.

علاوه بر این، استفاده از یک شریک انگلیسی زبان روند پیشرفت را به شما نشان می دهد و امکان اشتباه برای شما آزاد است و به همین دلیل نه تنها متضرر خواهید شد، بلکه یاد خواهید گرفت که در آزمون واقعی اشتباهات را تکرار نکنید.

یک تست آزمایشی بدهید.

قبل از امتحان اصلی تست های تمرینی بدهید و خودتان را ارزیابی کنید. همانطور که در ابتدا ذکر شد شرکت در این آزمون به شما کمک زیادی می کند. بنابراین در اینجا تاکید می کنم که اگر می توانید از بیش از یک تست استفاده کنید. زیرا زمان کافی برای رفع مشکلات دارید و در نهایت با قرار گرفتن در شرایط مشابه، استرس را به پایین ترین حد برسانید.

مشاهده ادامه: https://payju.ir/content/تدریس-آیلتس-در-شیراز

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 215
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 314
  • بازدید ماه : 10,417
  • بازدید سال : 33,036
  • بازدید کلی : 78,890