loading...

مخزن

 مشهد یکی از شهرهایی است که چیزی فراتر از گشت و گذار ارائه می دهد. شب ها هم می توانید به مکان های تفریحی بروید. اما با هوای گرم در تابستان و هوای سرد در زمستان، بسیاری از مردم به دنبال جاذبه ها و

مخزن بازدید : 13 پنجشنبه 30 فروردین 1403 زمان : 18:45 نظرات (0)

 مشهد یکی از شهرهایی است که چیزی فراتر از گشت و گذار ارائه می دهد. شب ها هم می توانید به مکان های تفریحی بروید. اما با هوای گرم در تابستان و هوای سرد در زمستان، بسیاری از مردم به دنبال جاذبه ها و سرگرمی هایی هستند که بتوان در شب از آنها لذت برد.

پارک کوه مشهد

پارک کوهستانی مشهد یک پارک بسیار بزرگ و یکی از بهترین جاذبه های گردشگری مشهد است که در کنار کوه ساخته شده است. دارای پوشش گیاهی دوست داشتنی و همچنین آلاچیق های زیادی است. یکی از ایده آل ترین پارک های مشهد برای گردش های دوستانه و حتی پیاده روی در شب است. مساحت این پارک 3 برابر پارک ملت مشهد و حدود 250 برابر مساحت یک زمین فوتبال است.

می توان گفت اینجا یکی از بزرگترین مکان های تفریحی برای پیاده روی و دوچرخه سواری در مشهد است. آبشارهای مصنوعی و انواع مواد غذایی در خدمت مردم و مسافران است. اسباب بازی هایی هم برای بچه ها وجود دارد. اما تنها عیب آن دور بودن از شهر است که برای همه مناسب نیست. البته سفر با اتوبوس و ماشین شخصی آسان است.

حرم امام رضا

حرم امام رضا (ع) هر ساله پذیرای میلیون ها زائر از سراسر ایران و جهان است و به عنوان یکی از بهترین مکان های دیدنی در شب مشهد شناخته می شود. زیرا آرامش این مکان مذهبی در شب دو چندان می شود. اما جدای از آن، طبقه زیرزمینی حرم مطهر، همان جایی که امام در آن مدفون است، یکی از آرامش بخش ترین مکان ها برای بازدید است. برای ورود به زیر زمین باید از پله برقی پایین رفته و وارد طبقه پایین حرم می شوید.

اگر قصد بیرون رفتن یا بازدید در شب را دارید، پیشنهاد می کنیم از سطح پایین معبد دیدن کنید. بسیاری از مردم معتقدند که زیارت در این سطح آسانتر است.

روف گاردن هتل دربیشی مشهد

هتل درویشی یکی از معتبرترین و بهترین هتل های مشهد است. این هتل با معماری زیبا و خدمات عالی یکی از مقاصد مورد علاقه زائران و مسافران شهر مذهبی مشهد است.

باغ پشت بام هتل درویسی مشهد یکی از مکان های دیدنی مشهد در روز و شب است. طبقه بالای هتل درویشی دارای یک روف گاردن منحصر به فرد و زیبا است که مهمانان می توانند در آن استراحت کنند و از وعده های غذایی خود لذت ببرند. این منطقه دارای باغی با چمن، گل و درختان سبز است. نمای شب از اینجا بسیار زیباست. درخشندگی زیبا و شفافیت نور در ساختمان ها و خیابان های مشهد، منظره شبانه این شهر را جالب و جذاب کرده است. علاوه بر این وجود ساحت مقدس امام رضا (ع) که با نورهای درخشان در شب نمایان است، احساسات معنوی و آرامش روحی را برای مردم به ارمغان می آورد.

پارک ملی مشهد

پارک ملت که در واقع بزرگترین پارک مشهد برای پیاده روی، ورزش و استفاده از خدمات پارک های تفریحی است، یکی از بهترین مکان های دیدنی در شب مشهد است. پارک ملت مشهد با مساحت 720000 متر مربع دارای زمین چمن، استخر، زمین فوتبال، والیبال و بسکتبال می باشد. برای آشنایی بیشتر  به سایت گردشی تاپ مراجعه نمایید.


بخشی از پارک به نام باغ رز به زنان اختصاص دارد. چرخ و فلک با ظرفیت 450 نفر یکی از جالب ترین تفریحاتی است که در سفر به مشهد می توانید از آن دیدن کنید. ترن هوایی، سورتمه و سالتو برای افرادی که برای اولین بار آنها را تجربه می کنند، احساسات هیجان انگیزی را برمی انگیزد.

امواج آب های سطحی

شاید برایتان عجیب باشد اما سرزمین موج های آبی من یکی از دیدنی های مشهد در شب است. در شب های زمستان می توانید به سرزمین موج های آبی رفته و از تفریحی بی نظیر و فراموش نشدنی لذت ببرید. سرزمین موج های آبی به عنوان بزرگترین پارک آبی ایران شناخته می شود و مسافران زیادی دوست دارند هر از چند گاهی از این مکان گرم دیدن کنند و از تفریح ​​لذت ببرند.

پارک آبی مشهد برای افرادی است که عاشق شنا و سرسره هستند. همچنین اگر از درد عضلانی رنج می برید و یا همراه با سالمندان به مشهد سفر می کنید، می توانید به سرزمین موج آبی سر بزنید و به دوست سالمند خود هدیه ای ویژه بدهید. البته چه چیزی برای او بهتر از ماساژ در آب گرم، سونا و جکوزی است؟

دیامانت گالری شرق مشهد

شب های کوسه الماس مشهد یکی از زیباترین جاذبه های مشهد است. البته شایان ذکر است که این مرکز خرید از ساعت 9 صبح الی 23 به تمامی هموطنان عزیز زائر امام رضا علیه السلام خدمات رسانی می کند اما نمای زیبای شبانه این مرکز خرید بی نظیر است. در این مرکز خرید می توانید میوه های خشک، لباس، صنایع دستی، قالیچه و هر چیزی که فکرش را بکنید بخرید. یک شهربازی، یک آکواریوم آب شور و یک سالن سینما نیز به جنبه های تفریحی این مرکز خرید اضافه شده است.

طراحی بیرونی تلفیقی از معماری سنتی و مدرن است. دارای 6 طبقه است که می توانید برای مدت طولانی از آن لذت ببرید. با این حال بسیاری از مردم نگران پارکینگ و ترافیک در خیابان های مشهد هستند.

روف گاردن پانورامیک هتل رزا درویشی

پانورامای روف گاردن هتل رز درویشی مشهد مکانی منحصر به فرد و زیبا در قلب شهر مشهد است. این مکان یکی از آرامش‌بخش‌ترین مکان‌های مشهد در شب است زیرا هتل رز درویشی یکی از هتل‌های مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) است و چشم‌انداز بسیار زیبا و شگفت‌انگیزی از معبد دارد. برای مسافران و مسافران بسیار جذاب است.

هتل رز درویش دارای یک باغ نماز زیبا در طبقه آخر است و از اینجا می توانید منظره زیبایی از مسجد امام رضا داشته باشید. هنگامی که شب فرا می رسد، نورهای شگفت انگیز معبد مقدس به وضوح قابل مشاهده است و شب را خاص می کند.

بام هفت سه

برای قرارهای عاشقانه و یافتن بهترین مکان های عکاسی در مشهد، توصیه می کنیم هر از چند گاهی از پشت بام هفت تیر مشهد دیدن کنید. پارک باباکوهی نام دیگر پارکی است که بسیاری آن را به این نام می شناسند و به عنوان یکی از محبوب ترین نقاط شبانه مشهد شناخته می شود.

به کسانی که به پیاده روی علاقه دارند و در عین حال هوای تازه برای پاکسازی روح را دوست دارند، بازدید از پارک هفت تیر و پشت بام های مشهد را به شما توصیه می کنیم. پارک هفت تیر یکی از بهترین شب‌های مشهد در فصل تابستان است که مملو از طرفداران است.

چیزی که این مکان تفریحی را در شب زیبا می کند، منظره شهر است. می توانید ساختمان ها و شلوغی شهر را از زاویه ای دور ببینید. این مکان ممکن است برای کودکان جذاب نباشد و بخواهند با وسایل مختلف در شهربازی های مشهد بازی کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 147
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 988
  • بازدید ماه : 486
  • بازدید سال : 33,710
  • بازدید کلی : 79,564