loading...

مخزن

خرید تخت خواب یکی از آن انتخاب هایی است که می تواند تاثیر زیادی در راحتی و آسایش شما داشته باشد. تخت خواب به عنوان مهمترین عنصر اتاق خواب شما بسیار مهم است، اتاقی که در شبانه روز آرام ترین و خلوت ترین

مخزن بازدید : 68 دوشنبه 02 مرداد 1402 زمان : 14:46 نظرات (0)


خرید تخت خواب یکی از آن انتخاب هایی است که می تواند تاثیر زیادی در راحتی و آسایش شما داشته باشد. تخت خواب به عنوان مهمترین عنصر اتاق خواب شما بسیار مهم است، اتاقی که در شبانه روز آرام ترین و خلوت ترین زمان را در آن سپری می کنید و به دور از سروصدای روز با آرامش می خوابید. به همین دلیل اول از همه راحتی و سپس زیبایی تخت شما مهم خواهد بود. در این مقاله از سایت استادکار به تفصیل به این موضوع می پردازیم و نحوه انتخاب و خرید تخت خواب خوب را به شما می گوییم.

سرویس خواب شامل چه اجزایی است؟

معمولاً وقتی افراد می خواهند روتختی خود را بخرند، دقیقاً نمی دانند که یک روتختی خوب چه چیزی را شامل می شود و از چه اجزایی تشکیل شده است. اصولاً سرویس دهی تانیل چوب هر اتاق خواب از چند قسمت تشکیل شده است:

تخت خواب

بستر

آینه

یک کشو

از وان

کمد

میز آرایش

تورم

کنار صندلی

نکته مهم در اینجا این است که هنگام انتخاب و خرید لباس خواب می توانید مدل هایی را بیابید که جمع و جورتر هستند و در نتیجه برخی از این عناصر را ندارند. بنابراین بهتر است در انتخاب سبک سرویس خواب خود با توجه به فضای موجود در اتاق خواب خود به سراغ سرویس خواب مناسب بروید. برای آشنایی بیشتر با این موضوع، مقاله سرویس اتاق خواب چیست و شامل چه مواردی می شود را بررسی کنید؟ + نوع ملافه را توصیه کنید.

مقدمه ای بر انواع تخت

اصولا یکی از مهم ترین مواردی که در خرید یک روتختی خوب باید به آن توجه کنید، مواد روتختی و مواد اولیه آن است. به طور کلی انواع تخت ها شامل اقلام متنوع و متنوعی است که از محبوب ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

درخت گردو: این درخت گران است اما رنگ زیبا و ماندگاری آن رضایت شما را جلب می کند.

چوب راش: امروزه محبوب ترین متریال در اتاق خواب چوب راش است، زیرا مقاومت در برابر قیمت، چکش خواری و هزاران ویژگی دیگر، همگی آن را به انتخابی هوشمندانه تبدیل می کنند.

روکش ام دی اف: این متریال در بسیاری از مدل های مبلمان اتاق خواب نیز دیده می شود و قیمت نسبتاً مناسبی دارد. تنوع رنگ نیز یکی از ویژگی های ام دی اف است.

ورق های ملامینه: اصولا ملامینه مقاومت و دوام کمتری نسبت به ام دی اف دارد. ملامین می تواند انعطاف پذیری خود را از دست بدهد و با کوچکترین رطوبت و آب آسیب ببیند. به همین دلیل معمولا قیمت روتختی ملامینه بسیار کمتر از ام دی اف است.

فلز: ورق های فلزی معمولاً در مدل های محدود موجود هستند و مقاومت خوبی دارند. این مدل ها اغلب در سبک های مدرن و صنعتی استفاده می شوند.

البته هنگام خرید یک سرویس خواب خوب باید این را هم بدانید که سرویس خواب های ام دی اف یا ملامینه معمولا در دو دسته ساده و براق قرار می گیرند. سرویس خواب های شیشه ای بلند دارای روکشی براق هستند و می توانند با انعکاس نور جلوه ای زیباتر و خیره کننده تر ایجاد کنند. قیمت این مدل ها نسبت به سرویس خواب های معمولی بیشتر است. موطلا، ویترین بلند مغازه، توضیحات کاملی در مورد این مطالب دارد.

وقتی کتانی می‌خرید، اصطلاح وکیوم را می‌شناسید، اما دقیقاً نمی‌دانید تشک وکیوم چیست؟ به طور کلی جاروبرقی یک ماده مجزا نیست، بلکه پوششی است که برای مبلمان چوبی و تخت های چوبی استفاده می شود. این مرحله از فشرده سازی ساخته شده و می تواند در افزایش کیفیت و استحکام بستر موثر باشد.

سرانجام، اگر می خواهید بهترین نوع چوب را برای یک تخت خواب خوب معرفی کنید باید بگویم که این کاملا ذهنی است و بخش زیادی از انتخاب آن به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد. معمولا گردو ساحل دریا ام دی اف و غیره موادی هستند که توسط خریداران انتخاب می شوند.

انواع سایز تخت

هنگام انتخاب یک سرویس خواب خوب، یکی از اولین معیارهایی که باید تعیین شود، ابعاد و شکل تخت است. سرویس خواب هایی که امروزه در بازار موجود است دارای تخت هایی در شکل ها و اندازه های مختلف هستند که اگر بخواهیم نگاهی کلی و مختصر به آن ها داشته باشیم می توانیم موارد زیر را معرفی کنیم:

بهترین تخت کینگ: با عرض 200 سانتی متر و طول 200 سانتی متر، این مدل ها راحت ترین و پهن ترین با بیشترین وزن و البته گران ترین هستند.

تخت خواب کینگ: با عرض 180 سانتی متر و طول 200 سانتی متر، این مدل ها نیز بسیار راحت و بزرگ هستند، اما هزینه کمتری نسبت به مدل های قبلی دارند.

تخت کوئین: با عرض 160 سانتی متر و طول 200 سانتی متر، این تخت از تخت کینگ باریک تر است اما برای زوج ها مناسب است.

تخت دو نفره: عرض 140 سانتی متر و طول 200 سانتی متر، این مدل ها نیز بسیار گران هستند، اما می توانند برای زوج ها و همچنین کسانی که فقط می خواهند در تخت خود راحت بخوابند، استفاده کنند.

تخت یک نفره: 90 سانتی متر عرض و 200 سانتی متر طول. این مدل ها فقط برای یک نفر با ابعاد محدود مناسب هستند.

کدام سرویس خواب بهتر است؟

برای انتخاب یک سرویس خواب خوب باید چندین فاکتور مهم را در نظر بگیرید. اول از همه، با در نظر گرفتن جزئیات سرویس خواب، باید بدانید که چقدر فضای اتاق خواب خود دارید و بر این اساس ابعاد سرویس خواب به شما می آید.

طبیعتاً هنگام ترکیب مبلمان اتاق خواب در اتاق خواب، بهتر است فضای کافی برای جریان هوا، حرکت و حرکت باقی بماند و همچنین اتاق را ساکت نگه دارید و وسایل را فشرده قرار ندهید. به عنوان مثال، اگر مساحت اتاق خواب شما حدود 20 متر مربع است، می توانید یک تخت بزرگ انتخاب کنید و آن را به راحتی در اتاق خود قرار دهید.

جدا از این ظاهر، طرح و رنگ سرویس نیز باید تاثیر زیادی در انتخاب یک ست خوب و مناسب برای شما داشته باشد. اولین مورد انتخاب سبک ست تخت است. اگر از طرفداران سبک های کلاسیک و وینتیج هستید، می توانید به دنبال مدل های چوبی با اینکوردهای زیبا در بدنه باشید.

اگر از طرفداران سبک مدرن و مینیمال هستید، یک سرویس خواب ساده و بدون تزیین می تواند انتخاب خوبی باشد. در نهایت انتخاب سرویس خواب آهنی برای برخی از سبک های تزئینی مانند صنعتی توصیه می شود. همه این گفته ها نشان می دهد که انتخاب یک سرویس خواب خوب مستلزم در نظر گرفتن سبک تزئینی و تناسب با اندازه خانه است.

بنابراین، آخرین نکته ما برای اینکه بدانیم کدام سرویس خواب بهتر است، توجه به معیارهای مختلفی مانند جنس، اندازه، سبک، طرح، رنگ و غیره است. و در نهایت با توجه به اولویت های خود مدل مناسب را انتخاب می کنید

برای خرید سرویس خواب خوب به چه نکاتی توجه کنیم؟

با توجه به تمام نکاتی که تا به حال به آن اشاره کردیم، لازم است نکاتی را برای خرید تختخواب بررسی کنیم و ببینیم یک تخت خواب خوب چه ویژگی هایی دارد:

بالا رفتن

مهم است که تخت شما ارتفاع مناسبی داشته باشد. سرویس خواب تانیل چوب تخت شما باید طوری ساخته شود که بتوانید به راحتی زیر آن را تمیز کنید و پایه آن مانعی برای این کار نباشد. بهتر است در ارتفاع مناسب و متناسب با ویژگی های بدنی خود به رختخواب بروید. برای این کار لازم است هنگام نشستن و بلند شدن از رختخواب پاهای خود را با زاویه 90 درجه روی زمین نگه دارید. به همین دلیل معمولا ارتفاع حدود 40 سانتی متر توصیه می شود.

ساختار سرویس خواب خوب

از آنجایی که هر از چند گاهی می خواهید چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب خود را تغییر دهید، بهتر است سرویس خوابی را انتخاب کنید که جابجایی آن آسان باشد. این بدان معناست که هر جزء دارای وزن مناسب است و در هنگام تغییر ناقص یا تغییر شکل نخواهد یافت.

اصول اولیه خدمات خواب

از آنجایی که سرویس شما شامل قطعات و اجزای زیادی است، هنگام خرید و انتخاب باید به اصول اولیه فردی توجه کنید. استحکام پایه ها باید بتواند وزن بدن تخت و وزن افراد را تحمل کند. علاوه بر این بهتر است به کیفیت بدنه و چهارچوب تخت خود و سایر ست های تخت خود توجه کنید تا به راحتی نشکند و استحکام آن را تضمین کنید.

سرویس رنگ

هنگام انتخاب یک تخت خواب زیبا که برای شما طراحی شده است، باید به رنگ آن نیز توجه کنید. اگر اتاق شما کوچک است، توصیه می کنیم رنگ های روشن را انتخاب کنید تا فضا بزرگتر به نظر برسد و تا حد امکان از خرید وسایل تیره خودداری کنید. bed-service برای آشنایی بیشتر با اهمیت این مقاله می توانید مقاله رنگ تخت و تاثیر آن در دکوراسیون اتاق خواب را بررسی کنید.

شناسایی انواع محبوب خدمات خواب

البته شناخت برندهای معروف ملحفه خواب می تواند انتخاب شما را آسان کند. از معروف ترین برندهای خدماتی می توان به یاتاش، استقلال، مبلیران، چوب و حنار، کمجا چوب، بلگه و ... اشاره کرد.

راه حل

برای انتخاب درست هنگام خرید یک سرویس خواب خوب باید همه جوانب را سنجید و در نهایت هنگام خرید سرویس خواب تمام نکات را در نظر بگیرید تا انتخاب درستی داشته باشید تا بعدا پشیمان نشوید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 200
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 819
  • بازدید ماه : 819
  • بازدید سال : 52,935
  • بازدید کلی : 98,789