loading...

مخزن

متن آهنگ اگه بودی مهدی جهانی اگه بودی حال و روزم با الانم خیلی فرق داشت غم تو از دل من اینجوری زندونی نمیساخت!♫!افتادم این گوشه ی دنیا تک و تنها دلم تنگ تو که نیستی چی قشنگه توی این دنیای بی رنگ!♫!من

مخزن بازدید : 64 شنبه 22 مهر 1402 زمان : 10:26 نظرات (0)

متن آهنگ اگه بودی مهدی جهانی

اگه بودی حال و روزم با الانم خیلی فرق داشت غم تو از دل من اینجوری زندونی نمیساخت!♫!
افتادم این گوشه ی دنیا تک و تنها دلم تنگ تو که نیستی چی قشنگه توی این دنیای بی رنگ!♫!
منو ول نکن من این گوشه ی دنیا تک و تنهام من دیوونه از این دنیا فقط دستاتو میخوام!♫!
منو ول نکن من این گوشه ی دنیا تک و تنهام من دیوونه از این دنیا فقط دستاتو میخوام!♫!

ببین با دل دیوونه ی من هرجوری دوست داشتی تو تا کن اصلا راهتو از راه من خسته جدا کن!♫!
تو که بدجوری این دیوونه رو کردی اسیرش فقط دیدنتو از من دیوونه نگیرش!♫!
منو ول نکن من این گوشه ی دنیا تک و تنهام من دیوونه از این دنیا فقط دستاتو میخوام!♫!
منو ول نکن من این گوشه ی دنیا تک و تنهام من دیوونه از این دنیا فقط دستاتو میخوام!♫!

https://musicdel.ir/single-tracks/101123/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,051
  • بازدید ماه : 549
  • بازدید سال : 33,773
  • بازدید کلی : 79,627