loading...

مخزن

فیلم های اکشن یکی از محبوب ترین ژانرها در سراسر جهان است. فیلم های اکشن بسیار متنوع هستند و به هیچ وجه محدود به یک موضوع خاص نیستند. بنابراین کارگردان باید در تحقق بسیار دقیق و دقیق عمل کند. طرفداران

مخزن بازدید : 402 دوشنبه 17 مهر 1402 زمان : 18:07 نظرات (0)


فیلم های اکشن یکی از محبوب ترین ژانرها در سراسر جهان است. فیلم های اکشن بسیار متنوع هستند و به هیچ وجه محدود به یک موضوع خاص نیستند. بنابراین کارگردان باید در تحقق بسیار دقیق و دقیق عمل کند. طرفداران این سبک همیشه به دنبال بهترین فیلم های اکشن هستند تا از تماشای آن لذت ببرند. در این مطلب چند نمونه از بهترین فیلم های اکشن 2023 را به شما معرفی می کنیم، اگر شما هم به فیلم های اکشن علاقه دارید، تا پایان این مطلب با کارمادیو همراه باشید.

جدیدترین و بهترین فیلم های 2023

امروزه شاهد پیشرفت های بزرگی در صنعت سینما و خلق صحنه های اکشن و جلوه های ویژه هستیم. این موضوع باعث شده تا فیلمسازان با هزینه و تلاش کمتر صحنه های اکشن بسیار جذابی خلق کنند. ژانر اکشن ترکیبی از شیرین کاری، رانندگی با سرعت بالا و حرکات فیزیکی، اکشن های قهرمانانه، انفجار، تیراندازی، مبارزه، چرخش های تکان دهنده، تعقیب و گریز است. همه این چیزها باید بسیار طبیعی و هیجان انگیز به نظر برسند.

بسیاری از مردم به دنبال جدیدترین فیلم های اکشن هستند و دائماً بهترین فیلم های اکشن 2023 را تماشا می کنند، البته همه فیلم های اکشن قوی نیستند و ممکن است برخی از آنها ارزش دیدن نداشته باشند. به همین دلیل توصیه می کنیم ابتدا اطلاعات لازم را در مورد فیلم مورد نظر به دست آورید. اگر فیلمی ارزش دیدن دارد، آن را تماشا کنید.

فیلم اکشن (راه قدیم)

The Old Way یکی از بهترین فیلم های اکشن با بازیگران محبوبی مانند نیکلاس کیج است. این فیلم شما را به گذشته می برد و بسیاری از صحنه ها پر از احساسات است. نیکلاس کیج در این فیلم نقش یک تفنگدار بازنشسته را بازی می کند که با دخترش زندگی می کند. در این فیلم او نیکلاس کولتون نام دارد و گذشته رسوایی خود را پشت سر می گذارد تا زندگی آرامی داشته باشد. اما برخلاف میل نیکولا و با توجه به ژانر فیلم، همه چیز آنطور که مراد انتظار داشت پیش نمی رود.

نویسنده: کارل دبلیو لوکاس

کارگردان: برت دوناهو

آبالینگیسی: رایان کیرا آرمسترانگ، نیکلاس کیج، کلینت هاوارد

امتیاز: 5.3

فیلم ایکس سریع

Fast X یا Fast and Furious 10 یکی دیگر از فیلم های اکشن آمریکایی است که طرفداران زیادی دارد. فیلم Fast and Furious 1-9 در سال های مختلف اکران شد و هر بار توانست نظر بسیاری از بینندگان را برانگیزد. در این مجموعه فیلم زیباترین و شگفت انگیزترین صحنه های رانندگی عجیب و خطرناک را مشاهده خواهید کرد. با توجه به این توضیحات، این فیلم در لیست بهترین فیلم های اکشن سال 2023 قرار گرفته است.

کارگردان: لوئیس لتریر

بازیگران: سونگ کانگ، شارلیز ترون، وین دیزل، تایریس گیبسون، جیسون موموآ، بری لارسون و ...

نتایج: 6.4

فیلم جان ویک جان ویک 4

این فیلم پس از پایان انفجاری جان ویک 3 شروع می شود که جان را از سازمان قاتل معروف به میز بالا جدا کرد. مدیریت کنسرسیوم بر این باور است که جان مرده است - به لطف وینستون که از پشت بام ساختمان به او شلیک کرد - اما او در واقع مجروح شده و تحت مراقبت قرار گرفته است. فیشبرن فاش کرد که فیلم آینده، مانند هر فیلم قبلی، سعی خواهد کرد حتی عمیق‌تر به اسطوره‌ها و افسانه‌های پیرامون این جهان بپردازد.

فیلم John Wick 4 در سال 2023 در آمریکا و آلمان ساخته می شود. این فیلم در ژانرهای اکشن، جنایی و هیجانی ساخته شده است. جان ویک 4 به کارگردانی چاد استاهلسکی و بازیگرانی چون کیانو ریوز، لارنس فیشبرن و جورج جورجیو ساخته شده است.

فیلم Operation Destiny: Ruse de Guerre

این فیلم داستان کارآگاهی به نام اورسون فورچون را روایت می کند. در این فیلم اورسون با استفاده از سلاح های قدرتمند و فوق العاده خطرناک اطلاعات لازم را جمع آوری کرده و به مافوق خود می رساند. ژانر این فیلم اکشن، ماجراجویی و کمدی است و تلفیق این سه ژانر توسط کارگردان بسیار موفق بود. به این دلیل که در ابتدا نظر بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرد.

کارگردان: گای ریچی

بازیگران: ابری پلاسما، جیسون استاتهام، کری الوز

امتیاز: 6.5

فیلم مگان

فیلم مگان یکی از بهترین فیلم های اکشن سال 2023 است. اگرچه این فیلم در سال 2022 فیلمبرداری شد، اما در اوایل سال 2023 در سینماها اکران شد. در این فیلم یک ربات بزرگ و حرفه ای با استفاده از هوش مصنوعی مگا می سازد. مگان یک عروسک زنده و برنامه ریزی شده است که می تواند با کودکان ارتباط عاطفی برقرار کند. اما اتفاقات وحشتناکی رخ می دهد و ربات طبق نقشه های خود پیش نمی رود.

کارگردان: جرارد جانستون

ژانر: علمی تخیلی، اکشن

بازیگران: رونی چینگ، ویولت مک گراث، آلیسون ویلیامز و...

امتیاز: 6.4

فیلم هواپیما

فیلم هواپیما در لیست فیلم هایی که تماشای آن را توصیه می کنیم گنجانده شده است. در این فیلم یک خلبان هواپیما و یک زندانی با هم متحد می شوند تا جان مسافران هواپیما را نجات دهند. این هواپیما در زمین دشمن فرود اضطراری کرده است و خلبان هواپیما در تلاش برای نجات جان مسافران است. این هواپیما بسیار خوب فروخت و مورد ارزیابی مثبت منتقدان قرار گرفت.

کارگردان: ژان فرانسوا روث

کلیپ ویدیویی: مایک کولتر، تونی گلدوین، یوسون آن، جرارد باتلر

تعداد: 6,5

پاتان فیلمی

سینمای هند همیشه سعی کرده فیلم های اکشن با صحنه های غیر واقعی بسازد. اما حالا تغییرات زیادی در سینمای بالیوود رخ داده و کارگردانان این کشور فیلمی به نام Pathan را در سال 2023 اکران کرده اند، جالب است بدانید که این بار منتقدان نقدهای خوبی درباره این فیلم داده اند و امتیازات خوبی به آن داده اند. در این فیلم، پاتان یک مامور وظیفه شناس است که باید تروریست های قدرتمند و باهوش را متوقف و دستگیر کند.

کارگردان: سیدارت آناند

شما بازی خواهید کرد: جان آبراهام، شاهرخ خان، دیپیکا پادوکن

راه حل: 6

فیلم عروسی تفنگ ساچمه ای

عروس شاتگان نیز یکی از بهترین فیلم های اکشن سال 2023 است که بالاخره پس از مدت ها روی پرده های کوچک ظاهر شد. در این فیلم زن و شوهری تصمیم به ازدواج می گیرند و عروسی بزرگ و مجلل برگزار می کنند. او خانواده و آشنایان خود را به عروسی دعوت می کند، در حین رقصیدن و خوش گذرانی اتفاقات عجیبی می افتد.

کارگردان: جیسون مور

بازیگر: جنیفر لوپز، تاد لیبرمن، جاش دوهامل لن ...

امتیاز: 5.4

ایمان فیلم III

بدون شک می توان گفت که کرید 3 یکی از بهترین فیلم های اکشن سال 2023 است. فیلم Creed 3 نسبت به قسمت های قبلی تغییرات زیادی داشته است و شاهد نبردهای شدید زیادی در این فیلم هستیم. مایکل بی یکی از کارگردانان این فیلم است که فیلمبرداری آن از فصل سوم آغاز شده است.

رجیا: جردن و مایکل بی

بازیگران: مایکل بی، جاناتان مایر، تسا تامپسون

فاصله: 7.1

فیلم قرارداد

گای ریچی یکی از معدود کارگردانان آمریکایی است که در سال های اخیر فیلمی زیبا و جذاب اکران کرده است. همچنین پیمان قوی ترین و بهترین فیلم اکشن سال 2023 است که بسیار مورد توجه منتقدان و بینندگان قرار گرفته است. در این داستان سربازان آمریکایی به افغانستان می روند و کارهای قهرمانانه انجام می دهند و در نهایت جان خود را نجات می دهند.

به کارگردانی گای ریچی

بازیگران: دار سلیم، آنتونی استار، الکساندر لودویگ، جیک جیلنهال

امتیاز: 7.6

سه تفنگدار: فیلم D'Artagnan

سه تفنگدار یکی از بهترین فیلم های اکشن سال 2023 است که نقدهای مثبت منتقدان را دریافت کرده است. در این فیلم مرد جوانی به نام دارتانیان برای جستجوی مهاجرانی که او را رها کرده اند به شهر پاریس می رود. با این حال او از جنگ بزرگ و واقعی مطلع می شود و نزد پادشاه تفنگدار به نام های آرامیس، پورتوس و آتوس می رود.

کارگردان: مارتین بوربولون

بازیگران: وینسنت کاستل، فرانسیس سیویل، رومن دوریس و...

سرعت 7.1

فیلم Shazam! Shazam خشم خدایان

تاریخ انتشار: 17 مارس 2023 (26 مارس 1401)

کارگردان: دیوید اف سندبرگ

بازیگران: زکری لوی، آشر آنجل، جک دیلن گریس و...

امتیاز در سایت IMDB: 6.1

Shazam 2 این پتانسیل را دارد که در فهرست بهترین فیلم های اکشن سال 2023 قرار بگیرد. این فیلم ابرقهرمانی و کمدی دوازدهمین فیلم در دنیای گسترده DC (DCEU) است. Shazam 2 واقعاً یک پروژه شکست خورده است اگرچه می تواند شما را سرگرم کند. این فیلم نقدهای متوسطی از سوی منتقدان و فروش ضعیف دریافت کرد.

داستان این اثر درباره بیلی باتسون یکی از بهترین فیلم های اکشن سال 2023 و خانواده عجیبش است که با گفتن کلمه Shazam تبدیل به ابرقهرمان می شوند. آنها باید با دختران اطلس مبارزه کنند و یک سلاح مرگبار را بپیچانند که می تواند جهان را نابود کند. آنها همچنین باید با خدایان خشمگین صلح کنند.

Filamu i Guardians of the Galaxy Vol. 3

تاریخ انتشار: 5 مه 2023 (11 مه 1402)

کارگردان: جیمز گان

بازیگران: کریس پرت، زوئی سالدانا، دیو باتیستا و...

امتیاز IMDB: 8.1

یکی از فیلم های اکشن 2023، قسمت سوم Guardians of the Galaxy است که سی و دومین فیلم در مرحله پنجم دنیای سینمایی مارول است. کارگردانی و نویسندگی این فیلم بر عهده جیمز گان است.

این اثر در ادامه داستان قسمت دوم و درباره پیتر کویل است که همچنان در غم از دست دادن گامورا است. اکنون باید به تیم خود بپیوندید تا یکی از هم نوعان خود را نجات دهید و از کهکشان محافظت کنید.



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 287
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 678
  • بازدید ماه : 176
  • بازدید سال : 33,400
  • بازدید کلی : 79,254