loading...

مخزن

مخزن بازدید : 3145 یکشنبه 16 مهر 1402 زمان : 21:44 نظرات (0)

تفریحات جذاب سه بعدی و چهار بعدی، سرگرمیهایی مثل هدف گیری شخصیتهای منفی با تفنگهای لیزری، دنبال کردن رئیس یک گروه مافیایی و تفریحاتی با تم فیلم معروف شعله در این پارک وجود دارد. با رفتن به این مجتمع، در کنار خرید و تفریحات متنوع، میتوانید سری هم به بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده خاورمیانه بزنید. یکی از هتل ها معروف این منطقه هتل آپارتمان بیتی دبی است که قیمت مناسبی دارد. تزئینات معماری این منطقه با معماری سنتی امارات متفاوت است و یکی از مهمترین گالریهای هنری دبی در این منطقه قرار گرفته است. این مسجد دارای دو مناره با تزئینات سنگی ظریف است که در هنگام شب که نورافکنها روشن میشوند، منظره بسیار زیبا و دیدنی خواهد داشت. یکی از برترین مراکز خرید در جهان که از جاهای دیدنی دبی محسوب میشود، مرکز خرید دبی مال است. به غیر از برندهایی مانند H&M، Zara، Diesel، Rolex و Rivoli، فروشگاه هایی خواهید دید که به اپتیک، داروسازی، جواهرات و صنایع دستی خاورمیانه اختصاص دارند. این اوت لت دارای 240 فروشگاه است که تخفیفات وسوسهانگیز 30 تا 90 درصدی بر روی محصولات دارد. پیشنهاد ما برای شما سرمایه گذاری روی آپارتمانهای فروشی بیزینس بِی است. TRADELING، نون، ABRAA، TOGGAR، نمشی، FASHIONTIY، لتس تانگو، WeMENA، TRADEKEY، Fakhrudding Souq و علی بابا برخی از بهترین و معتبرترین سایتهای عمده فروشی در دبی میباشند. در مرکز خرید دبی مال انواع و اقسام فروشگاه های مختلف وجود دارد یکی از انواع فروشگاه ها گل فروشی می باشد. همین امر سبب شد تا در مدت زمان کمی بتواند تعداد فوق العاده چمشگیری از گردشگران را به خود جذب کند. یک شرکت 500 میلیون تومان برای چاپ یک میلیون جلد کتاب پول دریافت کرده بود در حالی که تنها 25 هزار جلد چاپ شد و مابقی پول، صرف تبلیغات مورد نظر مهدی هاشمی شد.

Free photo multi colored sea life swims in underwater paradise generated by ai یکی از زیباترین جاذبه های شهر دبی دهکده جهانی دبی می باشد که هر ساله تعداد بازدید کنندگان آن رو به افزایش است. باغهای مجلس هم یک بازآفرینی از سیستمهای آبیاری اعراب را نشان میدهد و تعداد زیادی درخت نخل دارد. قطعاً ترشح آدرنالین را با استفاده از بازی های مختلف و یا پریدن در تالاب کوسهها تجربه خواهید نمود. علاقهمندان به پرواز در زمانهای 12، 15، 22 و 40 دقیقهای میتوانند از این تفریح پرنشاط استفاده نمایند. بلیط اسنو پارک قیمتی به اندازه 190 درهم دارد، ولی کسانی که بلیط دو نفره را می خواهند باید 263 درهم پرداخت نمایند. علاوه بر این، دبی مال دارای یک هتل مجلل با 250 اتاق، یک پیست یخ در اندازه المپیک، دو فروشگاه بزرگ “anchor” و بیش از 2000 فروشگاه “F & B” است. در مطلب همه چیز درباره شهر دبی، همانطور که از عنوان پیداست قصد داریم سیر تا پیاز را درباره این شهر توریستی بررسی کنیم. در این مقاله معروفترین ساختمانهای دبی را با هم بررسی کردیم. تحقیقات رقابتی: بررسی رقبا و تحلیل شدید رقابت در دبی میتواند به کسب و کارها کمک کند تا راهبردهای مناسبی برای مقابله با رقبا تعیین کنند. این موزه میتواند جزو خاطرهانگیزترین جاهای دیدنی دبی به ویژه برای کودکان باشد که با چند عکس یادگاری جالب و متمایز سفر دبی را تکمیل میکند. دامنه منطقه اسکی دبی به گونهای طراحی شده که از دور مانند کوههای دیدنی گرجستان به نظر میرسد.

از جمله مراکز تفریحی معروف آن باید به اسکی دبی که یک پیست اسکی است اشاره کرد که حقیقتا ساخت چنین مکانی آن هم در گرمای شدیدی آن منطقه کاری بس شگفت انگیز است. این هتل به صورت بادبان قایق طراحی شده که ساخت آن حدود 5 سال طول کشید. ابن بطوطه که ۶۰۰ سال پیش از دنیا رفت، بهعنوان نماد عربی شناخته میشود و یادآور ارزشهای قوی اسلامی است. معماری لبنان همیشه منحصر به فرد و ترکیبی از سبک غربی و عربی بوده است. است؛ همچنین مصنوعات دستساز سفالی که در حفاریهای باستانشناسی از حفاری گورهای 3 تا 4 هزار ساله (سایت باستانی آل قصی) کشف شدهاند، در این موزه قرار گرفتهاند. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری دبی، محل زندگی سابق شیخ سعید آل مکتوم است. جالب است بدانید که معماری امارات مال یک معماری ترکیبی از معماری مدیترانهای و عربی است. برج دبی اپرا با طراحی نمادین و معاصر خود به شکل دکل عربی (یا همان dhow)، یک ادای احترام شیک به تاریخ دریایی دبی است. برای این کار به وبسایت پارک مورد نظر سر بزنید تا از پیشنهادها ویژهی آنها نیز اطلاع پیدا کنید.در وبسایت این پارکها میتوانید بلیطهای چند روزه بگیرید یا از تخفیفهای فصلی استفاده کنید.

زمین درمانی: افرادی که در این بخش قرار می گیرند، می توانند به صداهای ویژه ای گوش دهند و این کار باعث می شود تا شما بتوانید به فرکانس مخصوص دست پیدا کنید و همین طور حالت طبیعی خود را به دست آورید. در این پارک آبی شما می توانید در رودخانه های گرم و سرد مصنوعی شنا کنید، از سرسره های بلند به پایین پرتاب شوید، بر روی امواج رودخانه تاب بخورید و با فست فودهای لذیذ از خودتان پذیرایی کنید. در این بازار می توانید انواع طرح و مدل های طلا را با قیمت مناسب خریداری کنید. ریورلند که داخل مجتمع تفریحی دبی پارک اند ریزورت قرار گرفته است، از چند بخش مجزا تشکیل شده است که شما در هر کدام از آن ها، می توانید با خوردن غذاهای مخصوص به همان بخش و گشت و گذار در خیابان های مختص به همان قسمت تجربه ای خاص و متفاوت را کسب کنید. این را می دانید که دبی پارک اند ریزورت جذاب ترین و هیجان انگیزترین مرکز تفریحی دبی است؟ چرخ و فلک لندن چشم لندن و چشم لاس وگاس بزرگ ترین چرخ و فلک های جهان بودند که تا ۱۳۴ متر و 167 متر ارتفاع آنها می رسید، در سال 2015 توسط دو شرکت غول مهندسی سازه، استارنث و هیوندای در شهر دبی ساخت چرخ و فلک عین دبی آغاز گردید، و بعد از سال ها تلاش ساخت این چرخ فلک در 21 اکتبر سال 2021 به پایان رسید، و توانست لقب بزرگترین چرخ فلک دنیا را با 250 متر ارتفاع از بزرگ ترین چرخ و فلک جهان از چشم لندن و چشم لاس وگاس را به خود اختصاص داد. اولین پارک آبی دبی از سال ۱۹۹۹ فعالیت میکند و مجموعهای از تفریحات و سرگرمیهای جذاب را در محیطی نسبتا فشرده گرد آورده است. کجارو مجموعهای از بهترین تورهای ارزان را از معتبرترین آژانسهای گردشگری، در اختیارتان میگذارد.

این ساحل یک مکان بسیار مناسب برای حمام آفتاب بوده و یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی برای افرادی است که به کایت سواری، چتربازی و ورزشهای آبی علاقهمند هستند. این برج به دو ظلع اقامتی شامل برج غربی و شرقی تقسیم میشود که از طریق سوئیت رویال بریج به هم متصل میشوند. کنسرت ها، نمایشگاه ها، نمایشهای تئاتر و غیره در دبی اپرا برگزار میشود. سازه مدرن این اپرا شبیه به انحنای لنجهای سنتی بوده و ظرفیتی در حدود 2000 نفر دارد. این سازه در مساحت 2.000.000 فوت مربع قرار دارد. این سازه از 1024 صفحه تشکیل شده است؛ هر کدام از صفحهها نیز از 4 لایه مجزا ساخته شدهاند و هر کدام از این 4 لایه نیز طی فرآیندهای مختلف در شانزده مرحله به وجود آمدهاند. این محله قدیمی در قرن نوزدهم ساخته شده و یکی از جاذبه های گردشگری دبی است. این چهار بخش به گونه ای ساخته شده اند که یکی از آن ها حال و هوای روستاهای فرانسوی در اوایل قرن 17 میلادی، یکی از آن ها حال و هوای خیابان های یک شهر آمریکایی در دهه 1960 میلادی، یکی از آن ها حال و هوای دوران سلطه انگلیس بر روی هندی ها در دهه 1930 میلادی و دیگری حال و هوای کشورهای اروپایی در اوایل قرن 19 میلادی را تداعی می کنند. شما میتوانید از ساحل به تماشای برجالعرب بنشینید یا برای عصرانه، یک میز در آن رزرو کنید یا اینکه منتظر شوید غروب شود و از هر نقطه شهر، این آسمانخراش را که حالا چراغهایش روشن شده است، تماشا کنید. از اینکه تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید، سپاسگزاریم. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری دبی، اپرای این شهر است که مرکز اصلی فرهنگی و سرگرمی این شهر بوده و در سال 2016 در قالب سازهای مدرن ساخته شده است.

دبی مال در سال 2008، در مرکز شهر دبی و در مجاورت برج خلیفه واقع شده است. در واقع در هر قسمت از این مرکز خرید قدم بزنید، یکی از این ۶ فرهنگ را در نوع ساخت آن خواهید دید. احتمالا برای طراحان دبی مال نیز اینگونه بوده است و منجر به ساخت کیدزانیا شده است. مرکز خرید دبی مال در بخش داون تاون و در کنار برج خلیفه قرار گرفته است. برج خلیفه یکی از مهمترین جاذبههای گردشگری دبی است. همین طور عده ای از کارمندان این بخش با لباس فرم آبی رنگ در فرودگاه پرسه می زنند و آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. فرودگاه دبی ۳ ترمینال دارد. مکانهای گردشگری و دیدنی اطراف این ایستگاه شامل: پارک الرشیدیه، سیتی سنتر مرتف، مرکز خرید اتحاد و فرودگاه بینالمللی شهر دبی است. از زمان افتتاحش در سال 2008 تا به حال، دبی مال (The Dubai Mall) نه تنها به یکی از محبوبترین مکان های دیدنی دبی، بلکه به یکی از پربازدیدترین مقصدها در تمام این کره خاکی تبدیل شده است. بهطور معمول افراد در فصول سرد سال تصمیم میگیرند تا به مناطق گرمسیرتر مانند دبی و عمان سفر کنند. در حیاط این قلعه، نمونهای از قایقها و خانههای سنتی اماراتی با بادگیرهای سنتی به چشم میخورند. افرادی که قصد سفر به دبی و بازدید از این دهکده زیبا را دارند، بهتر است که از ماه اکتبر تا آوریل به آنجا سفر کنند؛ زیرا در این زمان این دهکده محل اجرای موسیقی و رقص محلی بوده و همچنین گردشگران میتوانند از متخصصین طب سنتی سوالات خود را بپرسند. به دلیل حجم آن و شرایط آب و هوایی بیرون، یک ماه طول کشید تا میانگین دما از 40 درجه سانتیگراد به -2 درجه سانتیگراد، دمای ایده آل برای حفظ برف کاهش یابد. این ساحل به ویژه مورد علاقه موج سواران است و به خاطر موج های مساعدی که در صبح وجود دارد مکانی ایده آل برای موج سواری و تفریحات مهیج آبی محسوب می شود.

این پارک دارای ۳۰ تفریح و جاذبه است که تم اصلی آنها Juha یک شخصیت فولکلوریک عربی است. آتلانتیس افسانه ای، با چند عنصر عربی که در معماری آن قابل مشاهده است، جلوه پاتوغ گونه برج را فراهم میسازد. یکی از معروفترین جاذبه های گردشگری دبی، آکواریوم دبی است که 140 گونه دریایی دارد. این باقیماندهی کوچک از اقتصاد سنتی دبی، همچنان مکانی پرجنبوجوش و جذاب برای گشت زدن در اطراف آن است.در طرف دیگر نهر و بخش بور، محلهی بستکیه قرار دارد. آسمان نوردی با چرخ و فلک چشم دبی را تجربه کنید زیرا سطح زمین تا بالای کابین بالایی، چرخ و فلک عین دوبی یا چشم دبی 250 متر (820 فوت) است.در مقایسه، High Roller در لاس وگاس که تنها 167 متر (550 فوت) قد دارد، چرخ و فلک سنگاپور که 165 متر (541 فوت)دارد، چشم معروف لندن 135 متر (440 فوت) و چرخ و فلک نیویورکی که مدت ها در انتظار آن بودیم و فقط 128 متر (420 فوت) ارتفاع دارد بسیار بلند تر است.در ساخت و ساز از چشم دبی بیش از 11200 تن فولاد تشکیل شده است شاید جالب باشد که بدانید تنها 7300 تن فولاد برای ساخت برج ایفل استفاده شده است.عین دبی در 21 اکتبر 2021 افتتاح شد، تنها 3 هفته پس از شروع اکسپو 2020 (که همانطور که می دانید به تعویق افتاد و از 1 اکتبر 2021 تا 31 مارس 2022 برگزار می شود). دهکده میراث و غواصی دبی یک مکان زیبا برای نشان دادن میراث فرهنگی و معماری حاشیه دریای شهر دبی است که در این منطقه میتوان نمایشهای بازسازی مراحل صید مروارید و ساخت لنج را مشاهده کرد. در شهر دبی خیابانی به نام السرکل وجود دارد که در این خیابان یک منطقه صنعتی و قدیمی به نام القوز (Al Quoz) قرار گرفته و امروزه برای اینکه به یک قطب هنری در دبی تبدیل شود، در حال بازسازی است.

آخر هفته ها پارک بالیوود بسیار شلوغ می شود، وسط هفته و کمی قبل از غروب به این پارک بروید چون نورپردازی های شبانه و جلوه های بصری این پارک در تاریکی شب کاملا رویایی می شود. نورپردازی در اطراف آسانسور و پایههای ستونها نیز جلوهای خاص به فضای داخلی برج میبخشد. وسایل بازی در این قسمت از جنگلهای باستانی میگذرد! مثلا در بخش مارول میتوانید در کنار ابرقهرمانان دنیای مارول، نقشی در ماجراجوییها داشته باشید.برای بچهها قسمت کارتون نتورک، ایدئال است جایی که در آن میتوانند با رباتها مبارزه کنند. بیشتر بخوانید: باغ گل دبی؛ بهشتی که باید از نزدیک ببینید! این چرخ و فلک از سریال انیمیشنی دختران شگفتانگیز الهام گرفته است و حداقل ارتفاع آن 1.5 متر است. در این ترمینال خدمات مربوط به کانتر چک، تحویل بار و فروش بلیط ارائه میشوند. طبقه اول این ترمینال با ۲۲۱ کانتر، مخصوص پروازهای خروجی بوده و خدماتی نظیر پذیرش مسافر (check-in)، تحویل بار و فروش بلیط در آن انجام میشود. شما در هر جایی از شهر دبی باشید سعادت رنت به عنوان شرکت اجاره خودرو در دبی خودرو را به شما تحویل خواهد داد، نیاز نیست حتما به شعبه مراجعه کنید. نحوه دسترسی: با گرفتن تاکسی از ایستگاه مترو مال امارات می توانید به برج العرب برسید. سرسره های مرتفع و معروف، استخرهای دارای آب گرم از جذابیت هایی است که می توانید رد صورت سفر به این پارک از آن بهره مند شوید. زمانی که آنجا هستید، چند خوراکی خوشمزه را از خواربارفروشیهای مخصوص تهیه کنید، گوشه ترافل، پیشخوان عسل و غار پنیر. این را می دانید که این مرکز تفریحی 4 تا از جالب ترین پارک ها، شهربازی ها و پارک های آبی دبی را در خود جای داده است؟ با رزرو هتل های دبی نظیر هتل گرند حیات، هتل آپارتمان لاویل، هتل آپارتمان و سوئیت آبیدول و هتل پنج ستاره الهبتور می توانید اقامت راحتی را در شیک ترین شهر خاورمیانه تجربه کنید و به این مرکز خرید زیبا هم نزدیک باشید.

مخزن بازدید : 3747 جمعه 14 مهر 1402 زمان : 18:11 نظرات (0)

50 Cool Ideas To Display Family Photos On Your Walls اما ما در اين مطلب قصد داريم فقط يکي از آن همه جاذبه بي نظير اين استان را به نام قلعه مارکوه رامسر توصيف کنيم و اطلاعاتي را به شما ارائه دهيم تا اگه قصد اين مقصد منحصرد به فرد را داشتيد برايتان مفيد باشد، پس با ما همراه باشيد.. برای سفر و بازدید از جنگ دالخانی ابتدا باید از مسیر جادهای یا ریلی خود را به شهر رامسر برسانید و پس از آن به سمت شرق شهر رامسر و جاده تنکابن حرکت کنید، تا به سهراهی جنت رودبار (کیلومتر ۷ جاده رامسر تنکابن) برسید. همچنین شما میتوانید با هواپیما از تهران به گرگان بروید و با طی کردن مسیر کمی خود را از این شهر به گنبد کاووس برسانید. دیدن چنین صحنه هایی از نزدیک می تواند حس خوب اصالت ایرانی را در وجود شما بیدار کند. کاوشگران ابتدا کف های برج قابوسرا حفر نمودند ولی پس از این که از یافتن گنج مأیوس شدند به تصور اینکه گنج در گنبد مخروطی وجود دارد به آن تیراندازی کردند. این شهر در استان گلستان قرار دارد و در فصول ابتدایی سال هوایی خنک دارد. فاصله آبشار تا جاده گرگان- مشهد نیز تنها ۵ کیلومتر است و همین موضوع باعث شده که بسیاری از زائران مشهد قبل یا بعد از سفر خود به مشهد بازدید از این آبشار را نیز در برنامه سفرشان قرار دهند. پل شاپور در منطقه شیرگاه و نزدیک به قائم شهر قرار دارد و به لطف معماری و قدمت آن، گفته میشود این پل در دوران حکمومت صفویه ساخته شده است.

پس از خروج از بلوار کشاورز این شهر و ورود به جاده نصیر محله به سمت سیاهمزکی در مسیر آبشار قرار خواهید گرفت. جنس پی این سازه مانند خود گنبد، آجری است و ۱۵ متر اولیه را تشکیل میدهد. همچنین شهر باستانی جرجان که هزاران سال پیش با سیستم های شهری نوین و خلاقانه، دارای تمدنی بی نظیر بوده است و می توانید آثار و بقایای این تمدن را با سفر به شهر گندبگاووس مشاهده نمایید. ساختار اصلی این برج بر پایه ای استوانه ای شکل استوار شده است. این برج آجری نام خود را از مدفونش گرفته است. این برج را می توان تنها شاهد باقی مانده از جرجان ، مرکز فرهنگی و هنری سابق ایران دانست که در حمله ی ناجوانمردانه ی مغول ها در قرن های ۱۴ و ۱۵ رو به سوی ویرانی گذاشت. اما در بیا ناین جاذبه های زبیعی می توان آثار تاریخی ارزشمندی را یافت که بازدید از آن ها می تواند بر داشته های شما از دیدگاه بار فرهنگی بیافزاید و چه خوب است که در حین سفر مفرح خود، بازدیدی از مکان های تاریخی و فرهنگی داشته باشید تا از داشتن فرهنگ غنی به عنوان یک ایرانی به خود ببالید. چرا که هزار سال است که سالم باقی ماندهاست و حتی 2 زلزله با شدت بیش از 6 ریشتر را تحمل کردهاست. جمعیت گنبد کاووس بیش از 155 هزار نفر است و یکی از مهمترین آثار تاریخی ایران و حتی دنیا در آن قرار دارد.

میانگین زمان رسیدن تا روستای عسل محله با ماشین شخصی حدودا چهار ساعت است. در سال 1384 حدود 130 گونه حیوان و 60 جغد به دلیل برخورد با ماشین در این جاده جان خود را از دست دادند. ما در این مقاله از لیدوما به معرفی این پارک جنگلی زیبا پرداختیم و اطلاعاتی نظیر موقعیت مکانی، امکانات، جاذبهها، مسیر دسترسی و… بهترین مسیر برای دسترسی به سد البرز از شیرگاه به سمت جاده گنج افروز است، البته که این جاده به دلیل مجاورت با دره کمی نیاز به احتیاط بیشتر دارد و بهتر است در ایام بارانی و زمانی که هوا مه آلود است، از مسیر جایگزین یعنی جاده شیرگاه بابلکنار به سمت سد البرز حرکت کنید. در ۳۰ کیلومتری شمال شرق زیرآب و در دهستان کسلیان واقع گردیده و از کل مسیر دسترسی آن، ۱۴ کیلومتر جاده آسفالته و ۱۶ کیلومتر دیگر شنی میباشد. فاصله پل ورسک تا بخش جنوبی شهرستان زیرآب حدود ۴۵ کیلومتر و تا شهرستان قائم ۸۵ کیلومتر است. از دیرباز به سبب خوش آب و هوایی محل اردوگاههای پادشاهان در فصل گرما بوده است. این برج در زمان حکومت شمسالمعالی، قابوس ابن وشمگیر، یکی از پادشاهان سلسله آل زیار به وجود آمدهاست. با فانزی همراه باشید تا سایر جذابیتهای این بنا را بشناسید. بدنه برج را روی یک پایه مدور قرار دادهاند که دو متر از آن خارج از زمین است و حجم زیادی از آن نیز داخل زمین قرار دارد.

به علت نبودن فن آوری پیشرفته در آن زمان و مرتفع بودن این بنا به نظر می رسد برای ساخت آن از تپه های خاک مارپیچ و پله ای که اطراف بنا را تا انتهای آن احاطه کرده بود بجای داربست استفاده کرده است. این موضوع در رابطه با این پارک جنگلی برعکس است؛ چرا که گیسوم یکی از معدود نقاطی است که ساحل دریا و طبیعت سرسبز را با هم دارد. قسمت استوانهمانند برج، ۳۵ متر ارتفاع دارد و بر روی آن گنبدی مخروطی سوار شده است که ساده و بیآلایش است و تنها روزنهای به طول ۲ متر بر قسمت شرقی آن قرار دارد که از پایین تا بالا، عرض آن از ۸۰ تا ۷۳ سانتیمتر کم میشود. البته پشتبندهایی به شکل مثلث در اطراف آن قرار دارد. مسیر رسیدن تا روستای فیلبند بسیار زیبا و البته پرپیچوخمه و رانندگی در اون هنگام بارندگی میتونه خطرناک باشه، پس از قبل وضعیت هوا رو بررسی کنین تا به مشکل برنخورین. مشهورترین بنای تاریخی گلستان، گبد کاووس است از این رو با ما همراه باشید و درباره بلندترین برج آجری جهان بدانید. روزنه کوچکی در سقف بنا و رو به شرق ساخته شده که به نظر میرسد بازگذاشتن روزنه و بهخصوص زینت دادن به آن بیارتباط با عادات چندین هزار ساله چادرنشینان نباشد که همیشه منفذ چادرهایشان را رو به آفتاب قرار میدادند تا نخستین پرتو آفتاب در هر بامداد به پیکر قابوس بتابد.

سرویس گردشگری: برج گنبد قابوس یا کاووس بنایی تاریخی از سده چهارم هجری است که در شهر گنبد کاووس، شمال ایران در استان گلستان قرار دارد. با این کار گویی گنبد کاووس بر روی تپه ای خاکی بنا شده است. علاقمندان میتوانند همه روزه از ساعت 9 صبح تا ساعت 6 عصر برای بازدید از این بنا اقدام نمایند. شهرداری اقدام به بهتر کردن این محوطه کردهاست و آن را برای عزیزان گردشگر زیباتر کردهاست. ارتفاع گنبد مخروطی این برج با سطحی هموار، شیب دار و صیقلی به ۱۸ متر می رسد. این پایه در میان یک تپهی خاکی قرار دارد و فقط دو متر از ارتفاع آن خارج از سطح این تپه است و ارتفاع میل گنبد با احتساب ارتفاع پایهاش در حدود ۷۰ متر است که ۱۸ متر از این ارتفاع متعلق به سرپوش میل است که به شکل گنبدی مخروطی ساخته شده است. در واقع گنبد کاووس در نوع خود بینظیر است. یکی از آنها همین گنبد موجود در شهر گنبد کاووس است. اما در هر سه مورد این تعمیرات، بنای اصلی حفظ شده و هیچگونه آسیبی به آن نرسیده است. به گزارش خبرنگار مهر، نخستین همایش ملی پارکهای ملی و مناطق تحت حفاظت صبح سه شنبه به میزبانی پارک ملی گلستان آغاز به کار کرد. به گزارش گلستان ما، آبشار لوه در محدودهی جغرافیایی شهرستان گالیكش و در فاصله ۱۴ كیلومتری غرب پارك ملی گلستان واقع شده است. به گزارش ایران، قاسم غریبآبادی، مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان گلستان در تشریح این عملیات گفت: غروب دوشنبه دوم خرداد خبر ناپدید شدن پسر 8سالهای در منطقه والیجنگل و آبشار لوه به ما اعلام شد و بلافاصله ۲۰نفر از نجاتگران پایگاه امداد و نجات تنگراه و جمعیت هلالاحمر شهرستانهای مینودشت و گالیکش به محل حادثه اعزام شدند. میتوانید از محوطه سرسبز این قسمت برای استراحت و لذت بردن از طبیعت استفاده کنید.

این جاده رؤیایی و سرسبز که اطرافش را درختان بلند احاطه کردهاند، در ساعات اولیه صبح وقتی مه صبحگاهی فضا را در بر میگیرد، بسیار تماشایی میشود. اما اگر دیدن زیبایی مه و درختان هزار رنگ و باران پاییزی برایتان لذت بخش است فصل پاییز بهترین زمان سفر به این منطقه است. طبیعت دل انگیز شمال ایران پر است از زیبایی های بکر ودلنواز، زیبایی هایی که چشم و دل را جلا می دهند و روح وجان را سرشار از عطر طراوت و زندگی می کنند. شما گردشگران می توانید از فروردین تا آخر شهریور برای بازدید به این منطقه سفر کنید.به دلیل برف سنگین و طاقت فرسا اغلب مردم این منطقه در فصل زمستان از این منطقه کوچ می کنند و برای اقامت به شهر می آیند. اگر در کنار سفرهای مهیج و تفریحی به ارتقای سطح فرهنگ و آگاهی خود از تمدن غنی کشور اهمیت می دهید، ما به شما سفر به گنبد کاووس را پیشنهاد می کنیم. برای افرادی که به دنبال افزایش سطح آگاهی از تاریخچه های غنی و فرهنگ و تمدن ایرانی در پشت آثار باستانی این مرز و بوم هستند، بازدید از برج گنبد قابوس لابلای گشت و گذارهای سفر خود به استان گلستان در شهر گنبد خالی از لطف نیست. خوراکیهای خوشمزهای مثل حلوای آماج، سرغربیلی، جزحلوا، نان پادرازی و همچنین ماهی خاویار در این شهر وجود دارد. در مسیر رفت بهسمت روستای فیلبند و در ابتدای روستای سنگ چال، مغازههای محلی با محصولات و صنایع دستی شمال وجود دارند. غار خوریت در روستای بسیار آرام و سرسبز لیره سر قرار دارد که محلی برای زندگی حیواناتی چون خفاش است.

یکی دیگر از قلعه های سوادکوه و جاذبه های تاریخی این منطقه، قلعه یا برج باوند است. برای رسیدن به این مکان تاریخی و صعود به قله مارکوه باید از ۳۲۰ پلهای که در ضلع جنوبی آن و در روستای طلارسر قرار گرفته، استفاده کرد، ارتفاع کم پلههای مارپیچ بتنی و عبور از میان انبوه درختان با پوشش گیاهی زیبا و بوتههای شمشاد جنگلی و گل سنگها، پلهنوردی را لذتبخش میکند. دیدن تالاب و گیاهانی که روی آب قرار دارند همیشه جالب است. این بنا با مشخصات فنی ویژه و تاثیرات خاص هنری مربوط به قرن چهارم هجری می باشد و در استان گلستان، شهرستان گنبد کاووس واقع شده است. قوس های طاق دار در ورودی برج به شکلی هنرمندانه چشم را نوازش می کنند و می توان گفت که این تزئینات مربوط به آثار هنری اوایل دوره اسلامی می باشد. امیدواریم از این مقاله استفاده کرده باشید. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله معرفی مراکز خرید اصفهان را بخوانید. برج گنبد قابوس در واقع یک میل آجری در استان گلستان است که بر اساس اطلاعات موجود روی کتیبه کوفی در سال 397 هجری قمری، یعنی زمان سلطنت قابوس بن وشمگیر یکی از معروفترین پادشاهان آل زیار ساخته شده است.

انعکاس صدا در برج قابوس هم یکی دیگر از موارد جالب در مورد این بنای تاریخی است. گنبد قابوس یا گنبد کاووس استان گلستان، یکی از بناهای تاریخی باقیمانده از قرن چهارم هجری است. اگرچه حیف است پاییز سری به اینجا نزنید و طبیعت رنگارنگش را نبینید. شیب این مسیر و کوهستانی بودن آن، باعث شده که عبور و مرور در آن در فصل پاییز زمستان به علت بارندگی، ممنوع باشد. در مطلب آشنایی با برج گنبد قابوس قصد داریم شما را با یکی از مهمترین این میلها که در ایران وجود دارد یعنی برج قابوس آشنا کنیم و همه چیز را درباره آن بررسی نماییم. در میان راه زنان با پخت و فروش نانهای محلی نیز عطر و حس خوب زندگی دیلمانی را در جاده به شما هدیه میدهند. معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت : امسال در مازندران پنج نقطه روستایی برای جهانی شدن معرفی شد که از این میان کندلوس نوشهر براساس ارزیابی کارشناسان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بازدیدی که در این زمینه داشتند در قالب کمتیه گردشگری روستایی تشکیل شد که در نشست نخست با حضور فرماندار و مسوولان جوامع محلی پس از نشست های متعدد این موضوع مورد پیگیری قرار گرفت. بقایای این شهر، که در کنار گنبد کاووس قرار گرفته است، سندی بر شهرنشینی اجداد مردمِ این منطقه است. چرا آبشار دودوزن معروف است؟ در حوالی این آبشار تفریحات خاصی وجود ندارد اما شما در سفر به آبشار دودوزن از منظره های زیادی لذت می برید. شما می توانید در مدت زمان کوتاهی از مرکز استان یعنی شهر گرگان به کنبد کاووس برسید و از دیدنی های این شهر بازدید نمایید. این بنا را باید بلندترین برج آجری در جهان دانست. این برج به عنوان بلندترین بنای آجری جهان شناخته میشود که این موضوع اهمیت زیادی دارد.

مخزن بازدید : 83 جمعه 14 مهر 1402 زمان : 12:03 نظرات (0)


برای راه اندازی یک سایت وردپرس، اولین چیزی که باید به آن نگاه کنید ظاهر اول سایت است. به عنوان یک کاربر جدید وردپرس، ممکن است یک تصویر ذهنی از ظاهر نهایی وب سایت خود داشته باشید، اما تجربه کدنویسی یا طراحی وب سایت نداشته باشید. تجربه برای تحقق بخشیدن به شماست. اینجاست که یک قالب یا قالب وردپرس به کارتان می آید.

قالب های وردپرس به شما این امکان را می دهد که به راحتی نحوه نمایش قسمت های مختلف سایت خود را به روشی که می خواهید پیاده سازی کنید و همچنین ویژگی های دیگری را به وب سایت خود اضافه کنید.

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شما را با مفهوم قالب وردپرس آشنا کنیم و بهترین قالب را برای وب سایت خود انتخاب کنیم.

قالب وردپرس چیست؟

قالب یا قالب وردپرس مجموعه ای از فایل ها (تصاویر، سبک ها و کدها) است که ظاهر و احساس کلی وب سایت شما را تشکیل می دهد. با استفاده از یک الگو، می توانید سایت خود را از طرح اولیه تا جزئیاتی مانند رنگ لینک های سایت به دلخواه شخصی سازی کنید.

رنگ‌ها، فونت‌های متن، موقعیت ویجت‌ها، طرح‌بندی صفحه، و بسیاری جزئیات دیگر که باعث می‌شود سایت شما با قالب‌ها سفارشی‌شده به نظر برسد.

اصولاً می توان گفت که قالب های وردپرس وظیفه جمع آوری مطالب و داده های ذخیره شده و نمایش آنها در مرورگر کاربر را بر عهده دارند.

هر قالب با توجه به نوع وب سایت انتخاب می شود و برای هر نوع وب سایت قالب های زیادی طراحی و ساخته شده است که به صورت رایگان و پولی در دسترس هستند.

هر پوستی دارای طراحی، لایه ها و ویژگی های منحصر به فردی است. کاربران وردپرس می توانند با توجه به اولویت ها و اهداف خود یک موضوع را انتخاب کنند.

قالب های وردپرس قدرت ویرایش، مدیریت و تغییر را دارند، یعنی می توانید قسمت های مختلف وب سایت خود را با توجه به نوع سایت و سلیقه خود تغییر دهید.

انواع مختلفی از قالب ها وجود دارد:

قالب سفارشی

قالب های چند منظوره

مدل های کسب و کار

سبک های فروشگاهی

قالب خبری

و انواع دیگری که می توانند هر نوع فضایی را پشتیبانی کنند.

قالب های چند منظوره به گونه ای طراحی شده اند که می توان از آنها برای راه اندازی وب سایت های مختلف فروشگاهی، تجاری، شخصی و ... استفاده کرد. زیاد. طرفداران..

از کجا می توان قالب های وردپرس را تهیه کرد؟

1- قالب های وردپرس رایگان

یکی از مطمئن ترین راه ها برای دریافت تم های وردپرس از مخزن وردپرس در WordPress.org است.

مجموعه ای از تم های رایگان وردپرس را می توان در مخزن وردپرس یافت. بیش از 8000 قالب مختلف در این سایت به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و با استفاده از آنها می توانید سایت های مختلف شخصی، تجاری، فروشگاهی، خبری و ... ایجاد کنید.

نسخه های رایگان قالب های وردپرس دارای مزایا و معایبی هستند که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

مزایای استفاده از نسخه رایگان

برای استفاده از این قالب ها هزینه ای دریافت نمی شود.

این قالب ها نیاز به کدنویسی خاصی ندارند و به راحتی قابل استفاده هستند.

معایب استفاده از نسخه رایگان

پشتیبانی از این فرمت ها ممکن است سریع و کامل نباشد.

در برخی موارد، ممکن است ویژگی های کامل را در اختیار کاربران قرار ندهد.

برخی از این فرمت ها آپدیت منظم و خاصی ندارند و امکانات جدیدی به آن ها اضافه نمی شود.

در برخی از آنها، اگر می خواهید از امکانات بیشتری استفاده کنید، باید از نسخه پریمیوم (پرداخت) قالب استفاده کنید.

با استفاده از قالب های برتر شما می توانید وب سایت خود را سفارشی و سفارشی کنید. و از به روز رسانی و پشتیبانی آنها بهره مند شوید.

این قالب ها معمولا دارای مجوزهای معتبر هستند و فقط در یک دامنه قابل استفاده هستند.

2. آماده سازی قالب توسط توسعه دهندگان قالب وردپرس

برخی از توسعه دهندگان قالب وردپرس کدهای خود را به صورت رایگان و نه برای فروش در اختیار کاربران قرار می دهند که در هنگام خرید این قالب ها بررسی کیفیت آنها بر عهده کاربر است.

اساسا وب سایت های زیادی برای خرید قالب های وردپرس وجود دارد. اگر می‌خواهید قالب‌ها را از توسعه‌دهندگان بزرگ دریافت کنید، باید دلار بپردازید که با نرخ ارز غیرقابل‌قبول است.

از طرفی به عنوان یک کاربر ایرانی می توانید با مراجعه به وب سایت های زیر قالب های مورد نظر خود را تهیه کنید:

ژاکت

به سمت راست تراز کنید

ابزارهای وردپرس

E…

این پلتفرم ها قالب های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهند و جزو بهترین ارائه دهندگان قالب وردپرس در ایران هستند.

اگر قالب مورد نظر شما در این سایت ها موجود نیست، می توانید آن را با یک دلار از توسعه دهندگان اصلی تهیه کنید.

همچنین، اگر الگوی مناسب خود را پیدا نکردید، استخدام یک طراح که بتواند قالب شما را بسازد، گران‌تر از انتخاب یک قالب ممتاز است.

تفاوت بین قالب وردپرس و قالب چیست؟

تفاوت قالب وردپرس با قالب وردپرس در تعداد صفحات آن است. این قالب بر کل سایت تأثیر می گذارد، اما قالب مخصوص صفحه ای است که شما استفاده می کنید.

قالب های وردپرس از قالب های وردپرس قابل دسترسی هستند. در واقع هر قالب مجموعه ای از قالب ها یا قالب هایی است که در صفحات مختلف استفاده می شود.

تفاوت دیگری که می توان به آن اشاره کرد این است که فقط یک قالب را می توان برای یک وب سایت انتخاب کرد، اما قالب ها و قالب های مختلف زیادی را می توان در یک وب سایت برای بخش های مختلف استفاده کرد، به عنوان مثال قالب هدر، قالب پاورقی، قالب آرشیو صفحات، صفحه فروشگاه و . ..

قالب ها بخشی از قالب وردپرس هستند که با انواع فایل های دیگر مانند CSS، اسکریپت ها و تصاویر همراه است.

فایل های قالب را نمی توان به طور جداگانه نصب کرد و در قالب موجود است. قالب ها به فایل های دیگر در وردپرس اجازه می دهند طراحی وب سایت را تغییر دهند.

ویژگی های یک قالب کامل چیست؟

اگرچه زیبایی قالب وردپرس یک اصل است، اما کافی نیست. برای انتخاب قالب مناسب وردپرس، باید این کار را با دقت انجام دهید.

در این بخش، برخی از ویژگی هایی که در انتخاب قالب وب سایت ژاکت مهم هستند را به شما می گوییم:

قالب انتخاب شده باید با موضوع سایت مطابقت داشته باشد

یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب قالب وردپرس، موضوع و نوع وب سایت است.

قالب های مختلف برای وب سایت های مختلف ویژگی های متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می دهد و برای استفاده حداکثری از این ویژگی ها باید قالبی متناسب با موضوع و نوع وب سایت ایجاد کنید.

قالب خبری قطعا برای صفحه فروشگاهی مناسب نیست و قالب تجاری انتخاب خوبی برای صفحه خبری نیست.

مدرن و امروزی باشد

سلیقه کاربران در طول زمان در حال تغییر است. علاوه بر این، ویژگی ها و عملکردهای جدید به طور مداوم در حال ایجاد هستند و در وب سایت های مختلف در دسترس کاربران قرار می گیرند.

با در نظر گرفتن این موضوع، بسیار مهم است که قالبی که انتخاب می کنید دارای طراحی و ویژگی های تازه و مدرن باشد.

پشتیبانی و به روز رسانی

کدهای وردپرس و افزونه های وردپرس نصب شده در سایت شما دائما به روز می شوند.

برای اطمینان از سازگاری با وردپرس و سایر افزونه هایی که در سایت خود نصب می کنید، بسیار مهم است که قالب شما به طور مداوم به روز شود.

علاوه بر این، فاکتور پشتیبانی یکی دیگر از عوامل مهم قالب است.

اگر یکی از قسمت های قالب شما مشکل دارد، می توانید از پشتیبانی قالب برای شناسایی و رفع مشکل استفاده کنید.

علاوه بر این، اگر در مورد نحوه عملکرد بخش‌های مختلف قالب خود به راهنمایی نیاز دارید، تیم پشتیبانی می‌تواند به شما کمک کرده و شما را راهنمایی کند.

نصب و راه اندازی قالب را می توان به راحتی انجام داد.

بدون شک سادگی و سهولت در راه اندازی مدل یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که می تواند سرعت طراحی شما را افزایش دهد.

بنابراین، قبل از تهیه یک قالب، مطمئن شوید که کار با آن آسان است.

دارای ویژگی های مناسب و رابط کاربری آسان است.

کاربران باید هنگام کار با وب سایت شما احساس راحتی کنند.

علاوه بر این، ابزارهای لازم برای تعامل با وب سایت در اختیار آنها قرار گرفت. قالب آماده وردپرس به عنوان مثال، یک وب سایت فروشگاهی دارای ویژگی هایی مانند فیلترهای محصول، نمایش محصول در قالب های مختلف و غیره است. باید جزو منابع مدل باشد.

سرعت بالا

کاربران مجبور نخواهند بود برای بارگذاری وب سایت شما مدت زیادی منتظر بمانند اگر زمان بارگذاری سایت شما طولانی باشد، سایت شما را ترک کرده و به سایت رقیب می روند

بنابراین یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب قالب، سرعت آن است، یادتان باشد قبل از تهیه قالب وردپرس، سرعت آن را بررسی کنید.

بهینه سازی موتور جستجو

شاید هدف شما از طراحی سایت جذب مخاطب به وب سایت و افزایش بازدیدکنندگان و در نهایت افزایش درآمد باشد.

یکی از راه های جذب مخاطب از طریق گوگل است، بنابراین فرمت سایت شما باید به گونه ای طراحی شود که با اصول سئو مطابقت داشته باشد.

مخزن بازدید : 3988 یکشنبه 09 مهر 1402 زمان : 12:14 نظرات (0)

Universal Guard - Infantry Buidler یک زوج متاهل میتوانند دست یکدیگر را بگیرند، اما نوازش، در آغوش گرفتن و بوسیدن به عنوان یک تخلف جدی برای عفت عمومی در نظر گرفته میشود. منتها الیه جنوبی ساحل بهخاطر حضور گردشگرهایی که بههمراه تور به آنجا سفر کردهاند تا با برج العرب (Burj Al Arab) عکس بگیرند، شلوغتر است. لازم به ذکر است که ساختمان برج العرب ظاهری شبیه به بادبان کشتی های عربی دارد. همانطور که در سطور پیشین نیز گفتیم شهر دبی جاذبه های گردشگری فراونی دارد که در این بخش تعدادی از آنها را معرفی خواهیم کرد. اگر تمایل دارید در کمترین زمان ممکن خود را به این مرکز خرید برسانید، پیشنهاد میکنیم که از مترو استفاده کنید. یک استخر روباز بر روی پشت بام، یک استخر مخصوص کودکان و یک باشگاه ورزشی مجهز همگی امکاناتی هستند که این هتل در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. با این حال، دبی در سالهای اخیر توانسته خودش را بهعنوان یک مقصد عالی برای ماجراجوییهای خانوادگی در بین گردشگران بشناساند و همین نیز سبب شده تا افراد بسیار زیادی برای تفریحات خانوادگی به آنجا بروند. سفر به این شهر زیبا میتواند برای افراد پر از ماجراجویی و تجربهای بسیار خوب و دلانگیز به حساب بیاید. اگر میخواهید تجربهای متفاوت از شبهای دبی داشته باشید، حتماً سری به اپرای دبی بزنید. دهکده جهانی دبی به عنوان یکی از پروژههای تفریحی و گردشگری امارات شناخته میشود. در دهکده جهانی کشورهای سراسر جهان در دهکده ای کوچک غرفه هایی به شکل بناهای مشهور و بنام از کشورشان به پا کرده اند و در آنجا به فروش و نمایش انواع سوغاتی ها ، خوراکی های خاص کشورشان ، البسه و صنایع دستی سنتی خود را به نمایش گذاشته اند که باعث شده است جزو برترین مناطق گردشگری دبی در کشور امارات متحده عربی بشمار برود . شامل چندین کیوسک کوچک میشد که با موضوع کشورهای مختلف بهصورت مینیاتوری ساخته شده بودند.

همچنین والدین میتوانند فرزندان خود را تا چندین ساعت در این پارک و تحت حفاظت کامل مراقبان پارک تنها بگذارند و از امنیت آنها اطمینان کافی داشته باشند. اما در برخی موارد، دبی امکاناتی را فراهم نموده است که برای بهره گیری از آن ها، نیازی به پرداخت هزینه ندارید و می توانید به طور کامل از این امکانات استفاده نمایید. افراد میتوانند با انتخاب بهترین و به صرفهترین موارد، تور خود را انتخاب کنند. شهر دبی یک شهر لوکس و گرانقیمت است و باید توجه داشت که تور دبی میتواند برای افراد گران محسوب شود. مسجد جمیرا از همه لحاظ زیبا ترین مساجد دبی است یک کپی دقیق از مسجد الازهر قاهره، که هشت برابر بزرگی آن است، مسجد جمیرا نمونه خوبی از معماری اسلامی است. همچنين در ساختمانهاي بلند، تغييرات فشار و دما با افزايش ارتفاع محسوس است که اثرات آن را بايد در طراحي سازه لحاظ کرد. اگر با پرواز سفر میکنید حتما قوانین حمل بار را مطالعه کنید و جدی بگیرید. این کارت به شما کمک میکند تا از حمل و نقل عمومی با کرایه یکسان استفاده کنید. این شامل برقراری اطمینان از دسترسی به ارتباطات، حمل آب آشامیدنی کافی و پوشیدن لباسهای مناسب، داشتن کفشهای مناسب و ابزار ایمنی برای کوهنوردی است. گردشگران برای سفر به دبی باید از قبل بهطور دقیقی برنامه ریزی کنند و درمورد هرچیزی در سفر خود اطلاعات کافی داشته تا سفری خاطرهانگیز و آسوده داشته باشند.

کافی است بهترین هتل های مسکو را رزرو کنید و در سفرتان به این شهر زیبا حتما سوار این چرخ و فلک غول آسا شوید. افرادی که قصد دارند تور لوکس دبی را بخرند به راحتی میتوانند تور های لوکس و با کیفیت پیدا کنند. کشور امارات ۴ نوع ویزا برای افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند صادر میکند. در تور زمینی مسیر بیشتری را طی میکنید و زمان آن طولانیتر میشود. تور هوایی تهران به دبی طی دو ساعت میرسد. همانطور که گفته شد دهکده جهانی دبی در خروجی ۳۷ اتوبان مرکزی امارات متحده قرار دارد و در فاصلهای حدود یک ساعت از شهر دبی و در قسمت جنوبی آن قرار گرفته است، برای رفتن و دسترسی به دهکده جهانی دبی میتوانید از تاکسی استفاده کنید اما راههای ارزانتری نیز وجود دارد که شامل استفاده از اتوبوسهای ویژه آن، که در سراسر شهر هستند و همچنین آمدن به ایستگاههای متروی union و al ghubaida و بعد از آن سوار شدن اتوبوسهای ویژه دهکده، میباشد. غرفه ایران در دهکده جهانی دبی با نمادی از هنر معماری ایرانی همراه به نمونه هایی ازآجر کاری و کاشی کاری سنتی ایرانی در سال های گذشته می باشد که در دوره های اخیر معماری غرفه کشور ایران ازمعماری ایران باستان و تخت جمشید الهام گرفته است . همان طور که می دانید ایران بخش عمده ای از محصولات و کالاهای مورد نیاز خود را از کشور امارات خریداری می کنند.

این رستوران دارای پنجره های شیشه ای از کف تا سقف بوده و منظره ای خیره کننده را در پیش روی مهمانان قرار می دهد. بیایید بررسی کنیم که چه مکانهایی را میتوانید پوشش دهید و چه فعالیتهایی را میتوانید در ماه مارس در دبی انجام دهید.در واقع ارزانترین زمان سفر به دبی، ماه مارس و فصل بهار است. شما در این رستوران سوار بر میزی با کمربند ایمنی خواهید شد و در ارتفاعات دریا ناهاری سراسر هیجان را صرف میکنید که این تجربه به یادماندنی بدونشک برای همیشه در ذهن شما ثبت خواهد شد. بخشهای متنوع و جذابی را در این مجموعه مشاهده خواهید کرد که ازجمله آنها میتوان به سینمای پنجبعدی، بلوار آی امجی، بخش کارتون نتورک، دهکدهی دایناسورها و چندین بخش دیگر اشاره کرد. این اولین پروژه بزرگ گردشگری امارات است و چندین مقصد گردشگری دبی در این مکان قرار دارد که مطمئناً میتوانید در ماه مارس به گشت و گذار بپردازید.ارزانترین زمان سفر به دبی، بازدید شما از نخل جمیرا را جذابتر میکند. یکی از جذابیتهای دلفیناریوم دبی این است که شما میتوانید با پرداخت مبلغ اضافهتر، امکان شنای کودک در کنار دلفینها را نیز فراهم کنید. هتل سه ستاره دریم پالاس در دیره، بافت قدیمی شهر دبی قرار دارد و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی فقط ۱۵ دقیقه با ماشین است. این منطقه در عین حال بسیار مدرن و و لوکس است و آوازهاش به خاظر دربر داشتن تنها هتل 7 ستاره دنیا به گوش جهانیان رسیده است. لازم به ذکر است که این مرکز خرید در نزدیکی 2 هتل از هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد. در این قسمت راهنمای سفر به دبی به شما خواهیم گفت که اگر به دنبال تست غذاهایی جدید با عطر و طعم متفاوت هستید و میخواهید غذای خود را در شگفتانگیزترین منظره دبی نوشجان کنید، تومو گزینه نهایی شماست.

به علاوه گرسنگی در این دهکده جهانی یک موهبت است چون شما میتوانید غذاهای کشور محبوبتان را تهیه و با طعم آن آشنا شوید. نحوه دسترسی: سوار اتوبوس شماره 102 شوید که از ایستگاه مترو رشیدیه شروع می شود و شما را مستقیماً به دهکده جهانی در دبی میرساند. نحوه دسترسی: باید از جاده شیخ زاید عبور کرده و به ایستگاه مترو DAMAC Properties برسید. نحوه دسترسی: با استفاده از تاکسی از ایستگاه مترو نخیل شهر اینترنتی Aur Dubai میتوانید به پالم جمیرا برسید. نحوه دسترسی: با گرفتن تاکسی از ایستگاه مترو مال امارات می توانید به برج العرب برسید. بلندترین هتل جهان برج العرب میباشد که با ارتفاع ۳۲۱ متر در جزیرهای مصنوعی که بهمنظور احداث همین هتل در خط ساحلی دبی به وجود آمد، ساخته شده است. آیا می توان در ساحل دبی بیکینی پوشید؟ پارک اطراف این موزه مدرن دبی شامل 80 گونه گیاهی است که مجهز به سیستمهای آبیاری خودکار و بازیافت آب هستند. البته دبی مال فقط شامل فروشگاههای مختلف نمیشود. مناطق مختلف دیدنی دبی هرکدام به تنهایی تمامی امکانات رفاهی را برای پذیرایی از گردشگران آماده کردهاند. این شهر با داشتن امکانات تفریحی، تجاری و گردشگری فوق العاده، توانسته است بالاترین میزان گردشگر را از سراسر جهان به سمت خود جلب کند. شهر دبی را با عروس خلیج فارس میشناسند.

معروف ترین غذای دبی چیست؟ کوچک ترین سوئیت فضایی برابر با ۱۶۹ متر مربع را اشغال کرده و بزرگ ترین آن ۷۸۰ متر مربع را پوشش میدهد. در داخل دبی مال می توانید موجودات دریایی مختلف و حتی کوسه های کوچک را در محوطه بیرونی آکواریوم تماشا کنید. حدود شش هزار تن برف دارد و دمای داخل اسکی دبی 4 درجه سانتیگراد است. در کنار این معماری زیبا در داخل آن فروشگاههایی وجود دارد که محصولات سنتی و همچنین صنایع دستی آفریقایی که اغلب مجسمههای چوبی کنده کاری شده هستند، به فروش میرسد. این مرکز خرید در زمینی به وسعت 1 کیلومتر مربع در سال 2008 افتتاح گردید. حدود ۲۲۸ کیلومتر مربع از مساحت دبی، زمینهای باتلاقی و دریا است که به زمین خوب و قابل استفاده تبدیل شدهاند. از صرافیهای معتبر پول خود را تبدیل کنید. آبشار پنگوئن، بزرگترین آبشار دست ساز جهان و همچنین استخر فوتبال آبی و غواصی را از دست ندهید. ساخت و ساز این برج در مدت 6 سال به پایان رسید. در عبادتگاه جمیرا هم این خوش نویسی ها به چشم می خورند. در این آکواریوم انواع ماهیان دریایی از جمله کوسه ها و سفره ماهی ها به چشم می خورند که غواصی در آن را بسیار خاص و جذاب کرده است.

مسجد ایرانیان بر دبی (Iranian Mosque Bur Dubai) که با نام مسجد علی ابن ابی طالب (ع) و مسجد شیعه نیز شناخته میشود، یکی از مساجد ایرانیها در دبی به شمار میرود و در واقع ترکیبی از رنگهای متنوع و جذاب همراه با معماری ایرانی است. در طبقه سوم موزه دبی اینده بخشی به نام واحه قرار گرفته است که در آن حواس مختلف شما درگیر می شود و هدف از این کار به وجود آمدن ارتباط میان جسم و ذهن است. هنگامی که از باغ وحش بازدید میکنید، میتوانید متوجه شوید که دبی از سه نوع مختلف اکوسیستم تشکیل شده است که از جنگلهای بارانی، ساحل راکی و اقیانوسهای زنده شروع میشود. برای قایقسواری شیشهای به طبقه دوم به باغ وحش زیر آب بروید. این بازار در طبقه همکف قرار گرفته و در یک نما فرهنگ، سبک پوشش و علایق سنتی اعراب را به تصویر میکشد. وزن سبک اش امکان عبور هوای خنک در فصل تابستان را فراهم می کرد. شهر دبی به دلیل تنوع مکانهای گردشگری جذاب، گردشگرانی را از سرتاسر جهان به خود اختصاص میدهد. برخلاف خرده فروش ها، هدف خود را تنها به فروش یک محصول اختصاص نمی دهند. همچنین ترمینال اول و سوم این فرودگاه، خط مترو دارند که هر ده دقیقهای یک بار حرکت دارند و تا ساعت 12 شب میتوانید از آنها استفاده کنید. لازم به ذکر است این ساعت کاری در ایام مختلف مانند ماه رمضان متغیر است. میتوان بهترین آب و هوا را در ماه مارس در دبی تجربه کرد. شما در این تفرجگاه، دو هتل با نامهای القصر و مینا السلام را در کنار تعداد بسیاری رستوران لوکس و مراکز تفریحی میبینید و میتوانید یکی از بهترین سفرهای خود را در یکی از بهترین لوکیشنهای دبی تجربه کنید. این شهر در چند سال اخیر به عنوان یک مرکز گردشگر پسند رونق گرفته است.

همچنین از نظر امکانات و خدمات گردشگری بسیار درجه یک و پیشرفته میباشد. شما میتوانید با انتخاب رزرو هتل مناسب، بلیت رفت و برگشت هواپیما، ترانسفر فرودگاهی، نوع خدمات و امکانات و… از خدماتی که در آژانس مسافرتی تکماه تراول در تور دبی ارائه میشود شامل بلیت رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، انواع هتل، ویزای توریستی، ترانسفر فرودگاهی، تور لیدر برای گشت و گذار در شهر و… ترمینال های ۱ و ۳ از طریق محوطه ای مشترک با یکدیگر در ارتباط هستند و می توانید بین دو ترمینال تردد کنید. در طول سفر با تور دبی، در کنار تماشا و لذت بردن از مکان های دیدنی معروف دبی، گشت و گذار، خرید سوغات دبی و تفریح در دبی مال را از دست ندهید چرا که این مرکز خرید از باید های سفر به دبی محسوب می شود. این سازه به صورت نمادین طراحی شده تا مفاهیم گوناگونی را به بیننده القا کند و یکی از 14 موزه زیبای جهان انتخاب شده است. شهر دبی را می توان یکی از پیشرفته ترین شهرهای خاورمیانه اجاره ماشین در دبی دانست. آیا توهم را دوست دارید؟ تجربه 80 نوع توهم بدون قرص، دارو، خواب و هر چیز دیگری شما را ترغیب خواهد کرد که در تعطیلات بعدی حتماً با خرید بلیط ارزان هواپیما و یا با تور لحظه آخری دبی همراه شوید.

اگر بله، پس باید از موزه توهم دبی دیدن کنید. هوای دبی در هر صورتی گرم است پس لباس نازک با خود بردارید. در صورتی که با تور دبی سفر می کنید می توانید به تور لیدر خود مراجعه نمایید تا در این تور ثبت نام کنید و گروهی به این مکان بروید. برای اطلاع از ساعات باز بودن مجموعه، به وبسایت رسمی لگولند دبی مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات این برند، میتوانید به سایت آنلاینش سری زده یا حضوری به فروشگاه مراجعه کنید. ساعات کاری این رستوران از 8 صبح تا 4 بعدازظهر و در روزهای تعطیل از 8 صبح الی 5:45 عصر است. ولی در دیگر ایام هفته 4 ساعت اول رایگان و مابقی ساعات با هزینه محاسبه می شود. ساعات کاری این رستوران از 12 الی 3 بعدازظهر و در شیفت عصر از 7 تا 11 شب است. همچنین میتوانید از بین نوشیدنیهایی که در بار است به همراه موسیقی لذت ببرید. دبی جاذبه های گردشگری بسیاری دارد اما در بین تمامی این ها بازدید از آکواریوم دبی لطف خودش را دارد پس از بازدید آن غافل نشوید.با هم اقلیم همراه باشید تا با این آکواریوم بی نظیر آشنا شویم. برای خرید طلا همانند خرید و فروش هر جنسی لازم است تا نکات مهم بازار آن را بلد باشید. لازم به ذکر است با توجه به نوسان قیمتهای گردشگری در دبی، حتماً قبل از سفر قیمت گردشگری و اقامت در هتل العرب را بررسی کنید. به این معنی میباشد که اگر تمام صندلیها رزرو و پر نشده باشد آفرهای ۲روز قبل از شروع تور برای جذب مسافر ارائه میدهند. اگر میخواهید برای رصد عرشه آسمان در برج خلیفه بروید، باید یک ماه قبل رزرو خود را انجام دهید.

این یک سازه بزرگ است که با ارتفاع 828 متر به زندگی خود ادامه میدهد. در ادامه پنج مورد از بهترین مراکز خرید دبی را به شما معرفی خواهیم کرد. میتوان موجودات آبی شگفت انگیزی مانند پیرانا، شیرماهی، خرچنگ عنکبوتی غول پیکر، کروکودیل کوتوله آفریقایی، پنگوئن هومبولت و سمور را مشاهده کرد. این فروشگاه های زنجیره ای انواع سوغاتی های سنتی مانند لیوان، لباس اماراتی و سایر اقلام را به فروش می رسانند. آیا می توان در دبی در مکان های عمومی PDA را نشان داد یا دست نگه داشت؟ باید توجه داشت برای اخذ تور دبی حتما باید ویزا داشت. این تکه طلا، نام محله دیره دبی را در بین محله های دبی برایتان متمایز می­کند و همیشه آن را بهخاطر خواهید داشت. جنگل های بارانی این مجموعه تجربه بی نظیری از لمس باران های استوایی و شدید را برای شما فراهم می کند. بازار طلای دبی با مجموعه ی عظیمی از فروشگاه ها، گوناگونی بی نظیر اجناس و قیمت های فوق العاده مناسب، بهترین مکان برای دوستداران جواهرات است. شهر دبی دارای جاذبه های گردشگری و توریستی بسیاری است. اگر برای سفر به دبی خود را آماده میکنید، میتوانید انگلیسی نیز صحبت کنید زیرا این زبان رایج ترین زبان در آنجا است. در اماکن عمومی نمیتوانید الکل بنوشید زیرا در دبی ممنوع است. ازجمله برخی امکانات این هتل لوکس میتوان به خودرهای رولزرویسِ افتخاری برای ورود به هتل، رستورانهای با کیفیت، تختهای گردان در بعضی اتاقها و زمین تنیس، روی سکوی فرود هلیکوپتر، اشاره کرد.

از جمله امکانات ترمینال شماره دو فرودگاه بین المللی دبی میتوان به دستگاههای خودپرداز، امکانات مراقبت از نوزاد، خدمات صرافی، نقاط اطلاعاتی، سالنها و نمازخانه اشاره کرد. یکی از منطقههای تفریحی دبی که در راهنمای سفر به دبی به شما معرفی میکنیم، دبی ماریناست که جزو محلههای مدرن و گرانقیمت دبی محسوب میشود. شهر دبی دومین شهر گرانقیمت منطقه خاورمیانه و بیستمین شهر ثروتمند در جهان میباشد. این رستوران هندی و مجلل که آوازهاش در میان رستورانهای منطقه جمیرا به گوش همگان رسیده با منوی متنوعی که دارد، محبوبیت بسیاری را از آن خود کرده است و شما میتوانید روزی به یادماندنی را در محیطی گرم و سنتی هندی برای خود رقم بزنید. نمای مسجد جمیرا دبی را با سنگ های بسیار عالی کرم رنگ طراحی کرده اند. به عنوان مثال از دیگر کافه رستوران های لاکچری در دبی مال می توان به کافه رستوران های واقع در دهکده یا ویلیج اشاره نمود. برای مثال تور لحظه آخری دبی در فصل گرم و شرجی سال زیاد میشود. از رستورانهای محلی تا رستورانهای بینالمللی، میتوانید در ساحل الصفوح از تنوع فرهنگی و چشماندازهای زیبا لذت ببرید. این ساحل ، توسط شرکت مراس (Meraas)، ساخته شده است. ساخت این آب نما 800 میلیون درهم هزینه داشته است و وظیفه ساخت آن بر عهده یک شرکت آمریکایی بوده است. طراحی برجالعرب را شرکت مشاورین Atkins با مدیریت تام رایت به عهده گرفتند. به همین دلیل در این بخش از راهنمای سفر به دبی چندین سوغات معروف و رایج این شهر را به شما معرفی میکنیم. در این مکان، 40 نوع مخزن نمایشی مختلف وجود دارد که چندین حیوان آبزی دارند. می توانید با کاوش در طبیعت وحشی پارک حیات وحش عرب شروع کنید، جایی که می توانید بیش از 17,000 حیوان وحشی را ببینید.

اما بهترین قسمت این پارک تئاتر راج محل، عرصه داخلی از هنر کشور است، که می تواند ۸۵۰ نفر را جای دهد. در این قسمت از راهنمای سفر به دبی، که قرار است با بهترین رستورانهای این شهر آشنا شوید، میخواهیم به شما بگوییم که حتی اگر علاقهای به غذاهای فرانسوی ندارید هم به این رستوران بروید زیرا بدونشک یکی از بهترین غذاهای فرانسوی عمرتان را در این رستوران میل خواهید کرد. زیرا این باغ نیز از جاهای دیدنی دبی است و در سال ۲۰۱۵ میلادی افتتاح شده است. شما میتوانید در این زمان از ساحل دیدن کنید؛ زیرا دمای دریا تقریباً 22 درجه سانتیگراد خواهد بود که شنا کردن را برای شما راحت میکند. برای ساخت آن حدود ۱۲ هزار کارگر نیاز بود تا ساختمانی با این عظمت را در مدتزمان ۲۲ میلیون ساعت بسازند.۵۷ آسانسور و هشت بالابر برای حرکت بین طبقات وجود دارد که آسانسورها با سرعتی حدود ۲۵ کیلومتر بر ساعت حرکت میکنند. مجسمه نمادهای دبی: بدونشک در تمامی بازارهای دبی نمادها و جاذبههای این شهر را در قالب مجسمههای کوچک و بزرگی خواهید دید که یادگاری بسیار جذاب و ماندگاری از سفر به دبی برای شما خواهد بود. بوخور دبی: بوخور یکی از ابزارهایی است که عربها بسیار از آن استفاده میکنند و آنرا از درختی به نام اگار که در دبی میروید درست میکنند و از پوست تنه این درخت عودها و عصارههای معطر و مختلفی را تهیه میکنند که در بستههای شیشهای کوچک آماده برای فروش است. با این حال، اگر قصد دارید در ماه مارس به دبی سفر کنید، بهار دبی را در اینجا تجربه خواهید کرد. اگر قصد سفر به دبی را دارید، حتما بازدید از پارک آبی آکوا ونچر دبی را در برنامه خود قرار دهید. میتوانید غذاهای اصیل بخورید و غرفههای آن مکان را بررسی کنید. تمام کارهایی که میتوانید در سفر به دبی خود انجام دهید را بررسی کنید.پس از آن متوجه میشوید که در ارزانترین زمان سفر به دبی نیز میتوان از این شهر نهایت استفاده را برد.

مخزن بازدید : 1288 پنجشنبه 06 مهر 1402 زمان : 11:44 نظرات (0)

اخیرا خیلی ها چیزهای زیادی می خواهند. از سود و خوشحالی برای بدست آوردن آن در بازار ارز دیجیتال، آنها به ایجاد حساب کاربری و ذخیره ارز دیجیتال خود در یک کیف پول مبادلات ارز دیجیتال روی آوردند. در حالی که استفاده از کیف پول صرافی برای کسانی که تراکنش های زیادی انجام می دهند گزینه خوبی است، از سوی دیگر باید ریسک های امنیتی مبادلات ارز دیجیتال را در نظر گرفت. با توجه به این سوال، در این مقاله بر آن شدیم تا مزایا و معایب نگهداری پول در مقابل را بررسی کنیم.

ذخیره سازی متمرکز و ذخیره سازی غیرمتمرکز را مقایسه کنید

اگر در مورد ارز دیجیتال مطالعه کرده باشید، احتمالاً اصطلاح «غیرمتمرکز» را زیاد شنیده اید. ساختارهای غیرمتمرکز توسط هیئت مدیره یا گروه کوچکی از مردم مدیریت نمی شوند. در عوض، آنها توسط کاربران با پشتیبانی تیم موسس کنترل می شوند. این امر از طریق اقتصاد توکن امکان پذیر خواهد بود و کاربران با داشتن توکن های شرکت، حق رای در موتور تصمیم گیری شرکت را خواهند داشت.

اقتصاد توکن کیفیت توکنی است که کاربران و سرمایه گذاران را متقاعد به استفاده از آن می کند. هر چیزی که بر ارزش یک توکن تأثیر می گذارد، بخشی از اقتصاد توکن است. چنین ساختاری به جامعه کاربران بستگی دارد و در نهایت تنها استراتژی مهم حذف کامل کلاهبرداری، سرقت هویت و رفتار مجرمانه از اینترنت خواهد بود.

مکانیسم فوق برای اکثر ارزهای دیجیتالی که خرید و فروش می شوند وجود دارد. اما برخی از آنها به صورت متمرکز کنترل می شوند. بنابراین موسسات مالی سنتی مانند شرکت های سنتی عمل می کنند دارای یک هیئت مدیره است که نحوه عملکرد شرکت را تعیین می کند و یک پایگاه داده منحصر به فرد که تمام داده های کاربر را ذخیره می کند

ماهیت خود رمزارزها به گونه ای است که نمی توان آنها را هک کرد، اما به دلیل متمرکز بودن صرافی های ارز دیجیتال، امکان هک صرافی و سرقت دارایی وجود دارد. مسائل امنیتی در سایت های آنلاین ریشه های تاریخی دارند که نباید نادیده گرفته شوند. در سال‌های اخیر، صرافی‌های خارجی بزرگی که معاملات با حجم بالا را انجام می‌دادند و مقادیر زیادی از دارایی‌های معامله‌گران را در اختیار داشتند، به‌طور باورنکردنی هک شده‌اند. صدها میلیون دلار از دارایی های مشتریان در جریان این نوع حوادث از دست رفته است.

این به مبادلات ارز دیجیتال محدود نمی شود. تمامی وب سایت هایی که در فضای مجازی فعالیت می کنند، در صورتی که پروتکل های امنیتی را به درستی رعایت نکنند، زمینه هک وب سایت ها را برای هکرها فراهم می کنند.

در واقع لازم به ذکر است که پس از هک شدن صرافی های ارز دیجیتال، اخبار ارز دیجیتال بسیاری از صرافی ها به سردخانه دارایی ها روی آورده اند. این بدان معناست که در صرافی‌های ارز دیجیتال، بیشتر دارایی‌ها در کیف پول تسهیلات صرافی ذخیره می‌شوند و برخی نیز برای انجام تراکنش‌های سریع‌تر به صورت آنلاین نگهداری می‌شوند.

در واقع، وقتی می شنوید که یک صرافی ارز دیجیتال هک شده است، به این معنی است که هکرها به دارایی های دیجیتال موجود در اینترنت دسترسی پیدا کرده اند. بهترین کار برای محافظت از دارایی های خود این است که یاد بگیرید چگونه کیف پول های دیجیتال را هک کنید تا بتوانید اقدامات لازم را برای محافظت از آنها انجام دهید.

مزیت نگهداری ارز در صرافی چیست؟

صرافی کیف پول

پس انداز پول در ازای آن با خطراتی همراه است، اما معامله گران به دلایل مختلف همچنان از آن استفاده می کنند. وقتی کاربران جدا از خدمات مبادله ای بین ارزهای دیجیتال معامله می کنند، باید پول زیادی بپردازند.

برای هر صرافی یا تراکنش در شبکه ارزهای دیجیتال کارمزدی وجود دارد و این کارمزدها ربطی به صرافی ها ندارد. به عنوان مثال، اگر بیت کوین را در صرافی خریداری می کنید و می خواهید آن را به TrustVault انتقال دهید، باید هزینه شبکه بپردازید (انتقال وجوه بین کیف پول های مختلف هزینه شبکه دارد). اما اگر همان بیت کوین ها را در کیف پول صرافی نگه دارید، نیازی به پرداخت هزینه اضافی نخواهید داشت.

از طرف دیگر، فرض کنید می خواهید بیت کوین های موجود در کیف پول TrustVault خود را پس از مدتی بفروشید. برای فروش بیت کوین، ابتدا آن را به یک صرافی ارز دیجیتال پذیرفته شده منتقل می کنید و سپس بیت کوین را می فروشید. برای این انتقال باید هزینه شبکه پرداخت شود. اما اگر بیت کوین های شما از ابتدا در صرافی نگهداری شوند، کارمزد تراکنش های شما کمتر خواهد بود.

صرافی ارز دیجیتال; چه قیمت و سریع، اما کمی کمتر امن است

مزیت اصلی پس انداز در صرافی به دلیل راحتی، مزایا و امکاناتی است که صرافی ها برای استفاده از کیف پول خود فراهم می کنند. قرار دادن پول در کیف پول متصل به صرافی آسان است. به این ترتیب کاربران می توانند سکه های خود را با سایر سکه های ذخیره شده مبادله کنند. اگرچه این روش امنیت کمتری دارد، اما سریعتر و ارزانتر است. یک رویه رایج برای معامله گران نگهداری مقادیر اندک پول و سکه در کیف پول صرافی است. معامله گران می توانند از یک کیف پول سرد جداگانه برای ذخیره بیشتر ارزهای دیجیتال خود استفاده کنند.

خطراتی در آن وجود دارد. شما می توانید امنیت تراکنش مبادلات خود را به شرح زیر افزایش دهید:

یک پروتکل آنتی ویروس قوی ایجاد کنید

یکی از مهم ترین اقداماتی که می توانید برای بهبود امنیت کیف پول صرافی ارز دیجیتال خود بردارید، داشتن یک برنامه آنتی ویروس قوی هنگام مرور و تجارت در صرافی ها است که لایه محافظتی قوی تری برای فعالیت و داده های حساس دستگاه شما ایجاد می کند. .

از کیف پول سرد استفاده کنید

کیف پولی که رمزارزهای شما را (آنلاین) ذخیره و سرد نگه می دارد، امن ترین کیف پول دیجیتال است. مانند کتاب نانو اس.

از احراز هویت دو مرحله ای استفاده کنید

نادیده گرفتن تایید دو مرحله ای یکی از اشتباهات رایج برخی از صرافی ها است. آمار نشان می دهد که 70 درصد از افرادی که از تایید دو مرحله ای استفاده نمی کنند در معرض خطر هک شدن حساب های خود هستند. این روش پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، با ارائه یک کد تأیید یا سایر اشکال تأیید هویت، یک لایه امنیتی به ورود شما اضافه می کند.

از طریق وای فای عمومی وارد حساب کاربری خود نشوید

اشتباه رایجی که اکثر مردم مرتکب می شوند ورود به حساب کاربری خود از طریق وای فای عمومی است که می تواند فرصتی عالی برای هکرها باشد. راه اصلی استفاده هکرها از شبکه های وای فای عمومی، درخواست اطلاعات از کاربر و سپس هک کردن حساب کاربری اوست.

چند توصیه مهم در مورد کیف پول صرافی ارز دیجیتال

از کیف پول های صرافی با احتیاط استفاده کنید. آنها سیستم های پایگاه داده متمرکز هستند که می توانند در بسیاری از موقعیت ها به خطر بیفتند. آنها به اندازه پلتفرم های ارزهای دیجیتال ایمن نیستند و باید هنگام معامله ارزهای دیجیتال بسیار مراقب باشید.

سعی کنید ذخیره ارزهای رمزنگاری شده در صرافی را به دقت مطالعه کنید و مزایا و معایب آنها را در نظر بگیرید. ارزهای رمزنگاری شده خود را در حساب های مختلف نگه دارید تا در صورت هک شدن یکی از آنها، تمام دارایی های خود را از دست ندهید. هنگام استفاده از تلفن هوشمند خود، از یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) استفاده کنید تا تراکنش های خود را ایمن تر کنید. کیف پول های کاغذی ارزان تر از کیف پول های سخت افزاری هستند که می توان از آنها برای ذخیره ارزهای دیجیتال استفاده کرد.

روشی برای هک کردن بازار ارزهای دیجیتال که در سال گذشته رایج شده است این است که هکرها به عنوان نماینده صرافی با شما تماس گرفته و اطلاعات حساب شما را به دست می آورند. بنابراین، حتی اگر افراد ادعا می‌کنند که برای صرافی کار می‌کنند، اطلاعات شخصی خود را به آنها ندهید. زیرا صرافی های معتبر هرگز چنین درخواستی از کاربران خود نمی کنند. ما به شما توصیه می کنیم که معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال را به دقت بررسی کنید تا بهترین تصمیم را برای حفظ دارایی های ارزشمند خود بگیرید.

کیف پول یک گزینه امن برای ذخیره سازی کوتاه مدت است

در این مقاله به مهم ترین نکاتی که باید در مورد نگهداری پول دیجیتال در صرافی بدانید اشاره کردیم. اگر قصد دارید یک سرمایه گذاری بلندمدت با یک ارز دیجیتال بزرگ انجام دهید، توصیه می کنیم از یک حساب شخصی استفاده کنید.

در نهایت، انتخاب صرافی و استفاده از کیف پول آن به شما بستگی دارد. با خرید یا واریز  بیت ارز دیجیتال به Valx، دارایی های شما در سخت افزار (Cold-Storage) ذخیره می شود. به همین دلیل، هیچ شانسی برای سرقت یا گم شدن سکه های دیجیتال شما وجود ندارد. علاوه بر این، برای افزایش امنیت تراکنش های کاربر، واکس از احراز هویت دو مرحله ای استفاده می کند. در تایید دو مرحله ای، پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور، کد تایید به ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال می شود. برای ورود به حساب کاربری خود وارد کردن این کد الزامی است. بنابراین می توانید به راحتی دارایی های خود را در این صرافی نگه دارید.


مخزن بازدید : 33 چهارشنبه 05 مهر 1402 زمان : 12:29 نظرات (0)

File:The Shah Mosque مسجد شاه اصفهان 07.jpg - Wikimedia Commons اگر در پیجتان محصولی را به فروش میرسانید با فعالیت مداوم، به اشتراک گذاشتن پستهایی با تم یکدست و قرار دادن هایلایت مربوط به رضایت مشتری، سعی کنید توجه و اعتماد فالوورهای جدیدتان را جلب کنید. این افراد به طور پیوسته، پستهایی در حوزهی تخصصی خود در شبکههای مجازی به اشتراک میگذارند و فالوورهای بسیار زیادی دارند که تحت تأثیر پستهای آنها قرار میگیرند. خانم افشار همواره و در طی سالیان اخیر در فضای مجازی فعال بوده و تعامل خوبی با مردم عادی داشته است. و اصلا چرا و به چه علت این فرد پرمخاطبترین شخص اینستاگرام در بین ایرانیها است. فالوور فیک به معنی یک پیج فیک است که شخص خاصی آن را اداره نمیکند و به صورت خودکار شما را فالو کرده است. 1. علامت موشک زیر پست مورد نظرتان را که قصد دارید آن را به یک شخص دیگر بفرستید، بزنید. پاک شدن فالوور های خریداری شده: جالب است بدانید که اینستاگرام سیستم خود را به روز رسانی کرده است و فالوور های خریداری شده و غیر واقعی شما را به سادگی شناسایی می کند و آن ها را از حساب کاربریتان حذف خواهد کرد. ✅ اکانت یا Account یک واژهی انگیسی است و معنی حساب را میدهد. Like (لایک): لایک به معنی پسندیدن است. اگر علامت قلب را در دایرکت دیده باشید به معنی آن است که طرف مقابل پیام شما یا پستی را که به او ارسال کردهاید پسندیده است. صدای خود را ضبط کنید و برای ارسال پیام صوتی انگشت خود را رها کنید. شما به راحتی میتوانید با استفاده از یک گوشی هوشمند، یک ویدئوی جذاب برای کاربران خود ضبط کنید.

دلیل آن هم است که اگر کاربران ببینند که فالوورهای زیادی دارید، به این موضوع فکر می کنند که حتماً یک صفحه مهم و باکیفیت هستید. در واقع به این موضوع فکر می کنند که برایشان ارزش قائل هستید و به راحتی می توانید به رشد صفحه اینستاگرام خود کمک کنید. به این دلیل که تقریباً در تمامی مواقع خرید پیج اینستاگرام، به صورت حضوری با وب سایت فروشنده ارتباط ندارید، باید اهمیت ویژهای برای پشتیبانی سایت قائل باشید. لذا اولین و آسانترین راهی که میتواند پیج شما را به سرعت ارتقاء دهد و به درآمدزایی برساند ، خرید فالوور اینستاگرام است. طبق گفته گروه توسعه دهنده این برنامه این برنامه از سرور هایی قوی برای سرعت بالا این برنامه و فرایند بهره می برند. نکته ای که در اینجا مطرح میشود سرعت اضافه شدن فالوور هاست. همانطور که پیش از این گفتیم استوری در اینستاگرام فقط 24 ساعت باقی میماند و پس از آن بصورت خود به خود پاک میشود. 3. بعد از اعمال تغییرات لازم میتوانید گزینهی Your Story را انتخاب کنید تا استوری شما منتشر شود. 1. در صفحهی بعد گزینهی Story را انتخاب نمایید. 1. استوری خود را آماده کنید و سپس علامت استیکر موجود در بالای صفحه را انتخاب کنید.

با آیکون شماره 3 میتوانید روی استوری خود استیکر بگذارید، گزینهی 4 مخصوص افزودن متن است. برای خرید و افزایش فالوور واقعی فعال اینستاگرام اولین گام پیدا کردن سایت خرید فالوور واقعی تضمینی و معتبر است. با استفاده از علامت @ قادر به تگ کردن کاربران حاضر در تصاویر خود خواهید بود. در اینستاگرام، یک hashtag با مکالمات کاربران مختلف ارتباط دارد که در حال حاضر به یک جریان واحد متصل نیست. از بهترین ویژگیهای مای ممبر تحویل فوری در کنار قیمت مناسب خواهد بود زیرا مای ممبر در تلاش است با ارائه ارزانترین قیمتها سفارش مشتری را در کمترین زمان آماده کند تا مشتری را از خود راضی نگه دارد. هم قیمت بالایی دارد و هم اینفلوئنسر ها بیشتر تمایل دارند برای برند های معروف و خاص تبلیغ کنند. در صورت تمایل به فعال سازی میتوانید از آموزش های مقالهی چگونه تایید دو مرحلهای اینستاگرام را فعال کنیم؟ پیدا کردن یک سایت که بتواند فالوور با کیفیت برای کاربران ارائه کند یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی است که دنبال خرید فالوور برای پیج خود می باشند. خرید فالوور با کیفیت بالا به معنای خرید فالوور فعال و واقعی است که تنها در صورت خرید فالوور از یک سایت و سرور امن می توان به آن دست یافت. هنگامی که تعامل لازم را از طریق پیجتان به دست نیاورد، اعتمادش را به شما و پیجتان از دست می دهد و در نهایت اعتبار شما به خطر می افتد. هشتگ های مرتبط با رویداد شامل رویدادهایی است که در صنعت شما اتفاق می افتد. همچنین این وب سایتها باید پاسخگوی مشکلاتی باشند که ممکن است پس از خرید پیج برای کاربران پیش بیایند؛ به عنوان مثال جبران ریزش فالوورهای روح یکی از وظایف سایتهای فروش پیج اینستاگرام میباشد. اما چرا افزایش فالوور مخصوصا خرید فالوور بدون ریزش محبوب است؟

از آنجایی که اکثر ویدئوهای آموزشی، کمی طولانیتر از یک دقیقه میباشند، بهتر است که آنها را در IGTV به اشتراک بگذارید. به علاوه، بهتر است که این عکس، لوگوی برند شما با یک طراحی سادهگرایانه و فاقد جزئیات باشد زیرا عکس پروفایل در اینستاگرام، برای مخاطبان پیج بزرگ نمیشود. به علاوه، بیو تنها جایی در اینستاگرام است که شما میتوانید یک لینک عملکردی به وبسایت خود بدهید. پارس اینستاگرام برترین وبسایت ارائه دهنده خدمات اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی است ، بدون شک بالا بودن تعداد فالوور اینستاگرام و لایک پست ها در اکانت های اینستاگرام تاثیر خیلی زیادی در جذب مخاطبین و بالا رفتن اعتبار پیج خواهد داشت. نه فقط در اینستاگرام، حتی در جاها و شبکه های دیگر. اما الان همه چیز متفاوت شده است و این شبکه بهعنوان محبوبترین شبکه اجتماعی در ایران به فعالیت خود ادامه میدهد و روز به روز در حال بزرگتر شدن است. شما باید هر روز در اینستاگرام فعالیت داشته باشید؛ اگر مدتی فعالیت نکنید، نباید از کاهش فالوورهای خود، شگفتزده و ناراحت شوید. نحوه‌ فعالیت الگوریتم اینستاگرامی به این صورت است که وقتی شما عکس و یا ویدئویی را در پیج اینستاگرام خود منتشر می‌کنید، اینستاگرام پست شما را تقریبا به 10 درصد از فالوور‌ های شما نشان داده می‌شود.

به طور میانگین 5 تا 20 درصد ریزش در خرید فالوور ایرانی وجود دارد. نکته مهمی که باید در هنگام دریافت خدمات خرید فالوور ایرانی واقعی به آن دقت داشته باشید درصد ریزش است. همچنین ۳۸ درصد از کاربران چندین بار اینستاگرام خود را در روز چک میکنند. توجه داشته باشید در ساعات غیرکاری این زمان تا روز کاری بعدی تمدید خواهد شد. دوستان توجه داشته باشید هیچ سایتی تضمین خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش را نمی تواند به شما بدهد. اصولا برای هر خرید 5 تا 20 درصد ریزش در نظر گرفته میشود. اما واقعاً چگونه خرید فالوور بدون ریزش اینستاگرام باعث افزایش نرخ تبدیل فروشگاه شما و افزایش فروش شما میشود؟ برای خرید فالوور کاملا واقعی اینستاگرام روش های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین های آن خرید فالوور ایرانی اینستاگرام و خرید فالوور واقعی بدون ریزش است. اما اگر میخواهید اینستاگرام را در سطح حرفه ای فراگرفته و حتی از آن کسب درآمد کنید، برنامهی کاملا رایگانی را که لینک مستقیم دانلود آن در ابتدای این مطلب گذاشته شده، نصب کرده و بدون نیاز به خرید هیچ دورهای، مطالب و ویدیوهای موجود در زمینهی اینستاگرام برای کسب و کار را مطالعه کنید. در واقع خرید فالوور واقعی، این روز ها نه تنها برای پیشرفت سریع تر مورد نیاز است، بلکه برای هر کسب و کاری واجب و لازم است. در این مرحله باید ۱۵ پست برای یک ماه آماده کنید و هر پست را با فاصله زمان روز در میان منتشر کنید. ممکن است ماه ها یا سالها طول بکشد تا بتوانید به سطح قابل توجهی از آنچه که می خواهید دست پیدا کنید.

این روش ممکن است سال ها طول بکشد تا بتوانید صفحه خود را به کمتر از 100 هزار فالوور برسانید. البته برای پیجهای دارای بیش از ۱۰ هزار فالوور، این امکان در استوریها نیز وجود دارد. اگر مخاطبان شما، عمومیتر باشند، استفاده از اینفلوئنسرهای بزرگتر، ضرورت دارد. اگر تیم شما حساب Box یا Dropbox برای به اشتراک گذاری داشته باشند، همچنین می توانید یک پوشه مشترک ایجاد کنید که مردم بتوانند به طور خودکار عکس ها و ویدئوهای خود را در آنجا بگذارند. در این مقاله، به معرفی بهترین برنامهها و روشهای شناسایی فالوورهای فیک در اینستاگرام پرداختیم که به شما کمک میکنند حساب اینستاگرام خود را بهبود بخشید و از اصالت و اعتبار آن مطمئن شوید. هر یک از آنها معتقدند که ما بهترین خدمات را ارائه می دهیم، زیرا اکثر آنها فالوورهای 100 درصد واقعی را به کاربران و مشتریان خود ارائه می دهند. اما نگران این موضوع نباش، چون ما توی یه مقالهی جامع همهی مکشلات اینستاگرامی رو پوشش دادیم و شما با مطالعهی این مقاله علاوهبر آشنا شدن با انواع مشکلات اینستاگرامی، راه حل اونها رو هم پیدا میکنین. اکنون که با مفهوم خرید فالوور اینستاگرام آشنا شدید، می خواهید از کدام سرویس دهنده استفاده کنید؟ تنها در این صورت خواهید توانست یک خرید موفق را تجربه کنید. اگر میخواهید یک کامنت را از حالت پین خارج کنید، خیلی راحت روی آن ضربه بزنید. 1. در نهایت برای پیدا کردن دوستان خود در اینستاگرام روی گزینهی Allow Access ضربه بزنید. نکته: برای تبدیل اکانت شخصی به بیزینسی میتوانید از آموزش های موجود در مقالهی بیزینسی کردن اکانت کمک بگیرید. اما راهنمایی برای پیشرفت پیج بیزینسی در اینستاگرام از جمله مواردی است که فقط برخی سایتها به آن توجه میکنند. اما پیج بیزینسی و کریتور بیشتر مناسب افرادی است که دارای کسب و کار اینترنتی هستند یا به تولید محتوا در اینستاگرام مشغولاند.

اینستاگرام به عنوان یکی از سریعترین سایت های رسانه های اجتماعی تبدیل شده است که در کسب و کار یا نام تجاری شما سود و مشتریان بیشتری کسب کرده و بستر مناسبی برای حرفه شما در مدت زمان بسیار کوتاهی ایجاد کرده است. با این کار در مدت کوتاهی محتواهای شما در اکسپلور اینستاگرام قرار می گیرد و توسط افراد بیشتری دیده می شوند. بسیاری از افراد با استفاده از این پلتفرم توانستهاند در مدت زمان کوتاهی با تولید محتوای مناسب در حساب کاربری شخصی خود به درآمدهای میلیونی از طریق تبلیغات پیجهای دیگر و همچنین مزایای استفاده از برنامه روبیکا دست پیدا کنند، اگر شما به تازگی تصمیم گرفتهاید که در روبیکا یک حساب کاربری ساخته و از طریق این پلتفرم به درآمد بالایی برسید میتوانید در ابتدای راه از فالوور فیک استفاده کنید این مورد باعث بالا رفتن شانس قرار گرفتن پست در اکسپلور روبیکا شده که در نتیجه آن کاربران بیشتری از پست شما بازدید میکنند و باعث بالا رفتن میزان لایک یا فالو کردن افراد دیگر در نرم افزار روبیکا و پیشرفت در حساب کاربریتان خواهد شد. شما از طریق سایت که راه اندازی میکنید میتوانید فالوورهای اینستاگرام تان را افزایش بدهید. به این معنی که اگر بیشتر پستهای پیج وارد اکسپلور میشوند و از این طریق بازدیدکننده و فالوور جذب میکنند، نرخ پیج بسیار بیشتر از حالت عادی خواهد بود. در اصل این حضور فالوورهای فعال در پیج است که به شما در بیشتر دیده شدن کمک میکنند، در صورتی که فالوور فیک هیچ نقشی در رشد شما ندارد و فقط جنبه تزئینی دارند. شعار زندگی یا اصل همیشگی: هر یک از ماها یک اصل یا یک شعار در زندگی خود داریم.

قاعدتا برای جذب فالوور فعال اینستاگرام از طریق بازاریابی و یا سرمایه گذاری های دیگر مانند استفاده از تبلیغات اینفلوئنسری باید میلیون ها تومان هزینه کنید. این ابزار انواع تجزیه و تحلیلها را ارائه میدهد تا کمک به مدیریت بهتر حسابهای اینستاگرام و بهبود استراتژی بازاریابی شما کند. اگر به دنبال پیشرفت واقعی در اینستاگرام هستید باید از استراتژی های مختلفی برای جذب فالوور استفاده کنید. یکی از ویژگی های دیگر این برنامه امکان انجام سفارشات بصورت آنی و سریع است. این برنامه اطلاعاتی نظیر تعداد دنبالکنندگان، تعداد لایکها، نرخ تعامل، زمانبندی پستها و موارد مشابه را به شما ارائه میدهد. علاوه بر نرخ تعامل، اکسپلورخور بودن پیج یکی از مهمترین فاکتورها در تعیین ارزش پیجهای واقعی است. در اینستاگرام داشتن پیجهای با فالوور زیاد راهی برای جلب توجه کاربران است و از الویت بسیار بالایی برخوردار است. هشتگ ها مانند کلمات کلیدی واقعاً خاص هستند و در حد خرید فالوور واقعی عمل می کنند، زیرا فعالیت بیشتری را از شما نشان می دهند و به شما در یافتن فالوورهای مناسب کمک می کنند و هشتگ های رایج در سطح جهانی برای جلب توجه در مشاغل شما به طور کلی خوب هستند. همانطور که در ابتدای مطلب ذکر کردیم، در میان پررفدارترین افراد در اینستاگرام، در سطح جهان، هیچ چهره ایرانی وجود ندارد.

مخزن بازدید : 301 چهارشنبه 29 شهریور 1402 زمان : 13:17 نظرات (0)


اگر قصد خرید لپ تاپ را دارید یکی از برندهای مطرحی که به شما توصیه می شود محصولات ایسر است. امروز می خواهیم مدل های مختلف لپ تاپ ایسر را با هم مقایسه کنیم و با انواع لپ تاپ ایسر آشنا شویم تا با آگاهی و آسودگی خاطر بیشتر محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. برای آشنایی بیشتر با سری های مختلف لپ تاپ ایسر تا پایان با ما همراه باشید.

آشنایی با سری های مختلف لپ تاپ ایسر

در زیر سری های مختلف لپ تاپ ایسر و تفاوت لپ تاپ های مختلف ایسر را ارائه می دهیم. برای لپ‌تاپ‌های ایسر، رقم اول نام مدل، عددی بین یک تا هفت است که از ضعیف‌ترین تا قوی‌ترین رتبه‌بندی می‌شود. فروشگاه ebuy

سری ایسر اسپایر

مهم ترین ویژگی سری لپ تاپ ایسر طراحی آن برای استفاده روزانه و معمولی است و برای بسیاری از کاربران مناسب است. مقرون به صرفه ترین مدل این سری، Acer Aspire5 است که به دلیل قیمت پایین و مقرون به صرفه، عملکرد خوب و عمر باتری بالایی دارد. البته در این سری می توان مدل های حرفه ای تری مناسب برای کاربران حرفه ای با پردازنده های قدرتمند اینتل و حافظه بالا را نیز یافت.

سری لپ تاپ دو کاره اسپین ایسر

مخاطبان این سری از لپ تاپ های ایسر طراحان و افرادی هستند که به تبلت نیز نیاز دارند و می توانند از عملکرد دوگانه این لپ تاپ ها، تبدیل لپ تاپ به تبلت و بالعکس و همچنین داشتن صفحه نمایش لمسی و قلم اکسترا بهره مند شوند. هم. ، سبکی و یک پردازنده. استحکام در مدل های جدید یکی از مزیت های این سری است که با وجود عمر باتری متوسط، خرید این مدل را مورد استقبال قرار می دهد.

Chromebook Acer

در ادامه بررسی تفاوت های سری لپ تاپ ایسر، به سراغ کروم بوک های این برند خواهیم رفت. اگر دانشجویی هستید که به دنبال یک لپ تاپ سبک و جمع و جور با عملکرد عالی با قیمت مقرون به صرفه هستید. توصیه می کنیم یکی از مدل های کروم بوک ایسر را خریداری کنید. با سیستم عامل اختصاصی گوگل، این کروم بوک ها برای کاربرانی که می خواهند کارهای اداری ساده انجام دهند نیز مناسب هستند.

تبلت های Acer Switch

اگر از کاربران مشتاق تبلت ها هستید و به دنبال تبلتی با قدرت پردازش بالا، کیبورد و قابلیت اتصال قلم نوری هستید، مدل های ایسر سوییچ کاملا پاسخگوی نیاز شما خواهند بود. خرید لپ تاپ ایسر 
سری سوئیفت ایسر

این سری با سبک ترین و باریک ترین لپ تاپ های دنیا رقابت می کند و بهترین انتخاب برای افرادی است که برای حمل و نقل به لپ تاپ های سبک نیاز دارند. این سری از عمر باتری خوبی برخوردار است، با وجود سبکی و وزن کم، به دلیل در دسترس بودن لوازم جانبی مناسب، گزینه مناسبی برای فعالیت های روزمره و فعالیت های حرفه ای محسوب می شود.

پادشاهی Acer Nitro و Acer Predator

در میان لپ‌تاپ‌های ایسر، دو سری Nitro و Predator به‌طور خاص برای گیمرها طراحی شده‌اند. سری نیترو دارای پردازنده قدرتمند و گرافیک مناسب است و برای گیمرهای مبتدی با قیمت پایین تری نسبت به سری Predator مناسب است، در حالی که سری Predator برای گیمرهای حرفه ای، لپ تاپ هایی با قدرت پردازش و نمایش عالی، گرافیک بالا و وزن مناسب طراحی شده است. ، آنها از بازی لذت می برند. ، آن را به یک تجربه لذت بخش تبدیل کنید.

مخزن بازدید : 215 سه شنبه 28 شهریور 1402 زمان : 12:07 نظرات (0)


کرم رنگ:

کرم پودرها بر اساس پایه به چند دسته تقسیم می شوند. شناخت زیرسازی کرم پودر با انتخاب کرم پودر متناسب با نوع پوست شما ارتباط مستقیم دارد. در این پست قصد داریم شما را با سه فونداسیون پودری مهم آشنا کنیم.

کرم پودر بر پایه روغن

کرم پودر پایه آب

کرم پودر با پایه سیلیکونی

کرم پودر بر پایه روغن:

کرم پوست بر پایه اسید چرب. به همین دلیل سرشار از ویتامین های محلول در چربی مانند ویتامین E هستند.

ویژگی های کرم پودر روغنی:

آنها پوست را کاملاً مرطوب می کنند.

معمولا پوشش و ماندگاری بالایی دارد.

آنها به راحتی یک لایه جدید روی پوست ایجاد می کنند.

معمولا سنگین هستند.

خود تغذیه نیاز به مهارت دارد.

پوست خشک را بخوانید

شما کرم پودر روغنی را دوست دارید و ما آن را به شما توصیه می کنیم. دشمن اصلی پوست شما این نوع کرم پودر است، روغن موجود در کرم پودر با روغن های طبیعی پوست شما مخلوط می شود و صورت شما را حالت خمیری و چرب می کند. جوش های بعد از این کرم پودر را فراموش نخواهید کرد.

کرم پودر بر پایه سیلیکون

کرم پودری که به عنوان پرایمر عمل می کند.

بسیار مات و کنترل روغن هستند.

ضد آب بوده و برای مدت طولانی روی پوست باقی می ماند.

این کرم ها برای مجالس و مهمانی های طولانی پیشنهاد خوبی هستند.

آنها برای پوست های خشک و چرب مناسب هستند. این نوع کرم پودر نیاز به شستشوی زیاد دارد

کرم پودر با پایه آبی

این کرم پودرها ایده آل ترین و کم ضررترین کرم پودرها هستند.

آنها سبک و طبیعی هستند و منافذ را مسدود نمی کنند و خطوط ریز را پنهان نمی کنند.

روی پوست خشک بمالید.

آنها معمولاً روکش دوگانه دارند (نه مات و نه براق) و به راحتی محو می شوند. این کرم ها از پوست در برابر چربی و برگشت چربی محافظت می کنند

مطالعه از منبع: https://moorashin.com

مخزن بازدید : 40 شنبه 25 شهریور 1402 زمان : 10:08 نظرات (0)

 

سرور HP DL380 G10 سرور های پرطرفدار از خانواده HP ProLiant است که به عنوان یک سرور انعطاف‌ پذیر و قدرتمند برای محیط‌های کاری و سروری استفاده می‌شود. این سرور از Intel Xeon پشتیبانی می‌کند و پردازنده‌های مختلف با تعداد هسته‌ها و سطوح کش مختلف نیز برای این سرورها موجود هستند.

به طور کلی، پردازنده‌هایی که در سرور HP DL380 G10 قابل استفاده هستند، از خانواده اینتل Xeon Scalable دسته‌بندی می‌شوند، مانند مدل‌های Bronze، Silver، Gold و Platinum با نام‌های مختلف. نسل پردازنده ‌ها نیز می‌تواند مختلف باشد، اما معمولا نسل‌های جدیدتر از پیشین بهترین عملکرد و قابلیت‌ها را دارا هستند.

برای اطلاعات دقیق تر در مورد پردازنده‌های معتبر و مشخصات فنی پشتیبانی شده در سرور HP DL380 G10 به بروز ترین منابع مرجع از جمله وب سایت شرکتی پردازش رایان پژواک به آدرس RayanPejvak.ir یا مستندات مرتبط با این محصول مراجعه کنید. همچنین، پیشنهاد می‌شود قبل از خرید یا ارتقا سخت‌افزار، با تامین‌کننده‌های معتبر یا مشاوران فنی تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقتر و به‌روزتری را دریافت کنید.

مخزن بازدید : 930 سه شنبه 21 شهریور 1402 زمان : 10:38 نظرات (0)


یخچال و فریزر محبوب ترین وسیله در هر آشپزخانه ای است، اما آیا همه چیز را در مورد آنها می دانید؟ در این مقاله 9 راز کوچک اما مهم در مورد یخچال خود را به شما می گوییم. با ما بمان:

در این مقاله  نماینده بوش به نکات مهم در مورد یخچال می پردازیم.

1) شما باید فیلترها را به طور مرتب تعویض کنید.

فیلترهای هوا به سرعت بوهای محیط را جذب می کنند. برای عملکرد بهتر، باید فیلتر هوا را هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.

2) برای جلوگیری از آلودگی منظم باشید.

سازماندهی و تمیز کردن ظروف غذا به خصوص ظروف خام مانند گوشت و مرغ احتمال آلودگی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

3) سرما باکتری ها را از بین نمی برد!

برخلاف تصور عموم، سرما از رشد باکتری ها جلوگیری می کند، اما آنها را از بین نمی برد.

4) دمای اتاق را متعادل نگه دارید.

عملکرد یخچال ها در دمای بالای 40 درجه به سرعت کاهش می یابد. برای سالم نگه داشتن یخچال و مواد غذایی، بهتر است دمای متعادلی داشته باشید.

5) کشوی پایینی سردترین قسمت یخچال است.

قفسه پایین سردترین قسمت یخچال شماست. بهتر است مواد غذایی که احتمال فاسد شدن آنها وجود دارد را در آنجا نگهداری کنید.

6) گرم ترین نقطه یخچال را بشناسید.

درب معمولا گرم ترین قسمت یخچال است. چون مکرر باز و بسته می شوند. به همین دلیل باید مراقب مواد غذایی داخل قفسه در باشید. بهتر. چاشنی ها، روغن ها و سس ها را در آنجا نگه دارید.

7) کش دور در را بگیرید.

واشر لاستیکی دور درب یخچال نقش مهمی در سرد و تازه نگه داشتن مواد غذایی دارد. واشرهای لاستیکی در معرض سایش هستند و باید مرتباً بازرسی و تمیز شوند.

8) گرد و غبار عمر یخچال را کوتاه می کند

آیا می دانستید که گرد و غبار زیادی در پشت یخچال شما پنهان شده است؟ یخچال شما می تواند برای مدت طولانی بدون استفاده از برق سرد بماند، اما اگر گرد و غبار روی سیم پیچ ها را بپوشاند، به سرعت از کار می افتد. خدمات یخچال فریزر بوش

9) ازدحام باعث آلودگی می شود

اگر بیش از حد یخچال را با محصولات مختلف شلوغ می کنید، توجه داشته باشید که این امر منجر به توقف گردش هوا می شود. بنابراین به زودی منتظر گسترش آلودگی کولر و همچنین افزایش هزینه برق مصرفی خانواده خواهیم بود.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 147
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 997
  • بازدید ماه : 495
  • بازدید سال : 33,719
  • بازدید کلی : 79,573