loading...

مخزن

مخزن بازدید : 50 چهارشنبه 21 تیر 1402 زمان : 9:35 نظرات (0)

متن آهنگ سروش فرهمند امون از دلم

دلتنگ که میشم
خوابتو می بینم مث دیشب
تو شب چشات گیر افتادم ولی
راه قلبتو بلد میشم
وقتی که بی هوا دونه دونه بارون
به شیشه میزنه
خاطرات تو تو خاطر منه
امون ای امون امون از دلم
کجا برم؟ به کی بگم؟
به روم‌نمیارم اصلا ولی لنگتم دلتنگتم دلتنگتم

تو رگ خوابمو داری
بگو هوامو داری
میشه شبیه قبلا
تو مهربونی کردن
سنگ تموم بذاری

به تو بنده دلم
با اون چشای خوشگلت که میخندی به من
آب میشه قند تو دلم

https://musicdel.ir/single-tracks/265513/

مخزن بازدید : 3432 یکشنبه 21 خرداد 1402 زمان : 11:27 نظرات (0)

دکتریاب، معرفی بهترین پزشکان مغز و اعصاب

علم پزشکی همواره در زندگی مردم نقش عظیم و تاثیرگذاری داشته است. زیرا مستقیماً بر سلامت و کیفیت زندگی آنها تأثیر می گذارد. هر چه از نظر جسمی و روحی سالم تر باشید. در تمام زمینه های زندگی خود عملکرد بهتری خواهید داشت. و این باعث افزایش کیفیت زندگی شما می شود.

همه شاخه های علوم پزشکی به طور یکسان درگیر این موضوع هستند و وظیفه ماست که به همه جنبه های سلامت توجه کنیم. با این حال، برخی از بیماری ها بیشتر از سایرین در جمعیت شایع و قابل مشاهده هستند. به همین دلیل است که در میان اطرافیان خود ارجاع به برخی از شاخه های علوم پزشکی را بیشتر از سایر شاخه ها مشاهده می کنید.

یکی از پزشکانی که بسیاری از افراد حداقل یک بار در زندگی خود به او مراجعه می کنند، متخصص مغز و اعصاب است. اگر در خانواده خود فرد سالمندی دارید، می دانید که با افزایش سن نیاز به مراجعه به پزشک بیشتر می شود. آیا از وظایف متخصص نوروپاتولوژیست و زمینه فعالیت او اطلاع دارید؟ در این مقاله می خواهیم این مشکل را حل کنیم. برای شناخت بهترین متخصص مغز و اعصاب تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

متخصص مغز و اعصاب کیست و چه زمانی باید به این پزشک مراجعه کنم؟

بدن مجموعه پیچیده‌ای از سیستم‌های مختلف است که هر یک از اندام‌ها یا اندام‌های زیادی تشکیل شده‌اند که در تعامل و تعامل هستند. هر یک از این سیستم ها در نهایت ارتباطی را تشکیل می دهند که شکل کلی بدن را ایجاد می کند. سیستم عصبی مهمترین این سیستم ها است که بخش عمده ای از هماهنگی بدن را تشکیل می دهد.

به طور کلی سیستم عصبی به دو بخش سیستم عصبی مرکزی و سیستم عصبی محیطی تقسیم می شود. سیستم عصبی مرکزی مغز و نخاع است که تمام قسمت های بدن را کنترل می کند. اعصاب محیطی همچنین شامل مجموعه ای از رشته های عصبی به هم پیوسته است که از اعصاب مرکزی به اندام ها گسترش می یابد. زیرا تمام اطلاعات بدن در سیستم عصبی مرکزی پردازش می شود و دستورات لازم از طریق اعصاب محیطی به اندام ها منتقل می شود. بنابراین توجه به سلامت این سیستم بسیار مهم است.

دفاع از سیستم عصبی برای ناتوانی سلول های آن در تولید مثل ضروری است. به همین دلیل است که افراد مبتلا به ضایعات نخاعی بهبود نمی یابند. حال اگر آسیبی به مغز، نخاع یا سایر قسمت های سیستم عصبی محیطی وارد شد، باید به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید. پزشکان این رشته دانش و مهارت های لازم را برای درمان بیماری ها در این زمینه کسب کرده اند و می توانند با استفاده از ابزارهای مختلف تشخیصی، بیماری های سیستم عصبی را تشخیص داده و درمان کنند. به نظر شما چه زمانی باید به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنیم؟

چه زمانی باید به بهترین متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنم؟

بیماری های مغز و اعصاب و به طور کلی سیستم عصبی علائم زیادی دارند که برخی از آنها شایع تر و شدیدتر از بقیه هستند. با دانستن این موارد، می دانید که اگر این اتفاق افتاد به یک متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید. بنابراین، اگر با مشکلات زیر دست و پنجه نرم می کنید، در اسرع وقت با یک متخصص مغز و اعصاب مشورت کنید.

سرگیجه شدید و مداوم

سریال آقا درد

گیجی

خستگی مداوم

سوزش بدن و خواب آلودگی.

از دست دادن هماهنگی بدن

ناتوانی جسمی جزئی یا کلی

تغییرات حسی مانند کاهش بینایی، چشایی، لامسه و غیره.

این موارد یکی از علائم شایع در اکثر بیماران مبتلا به مشکلات مغزی و عصبی است. حال اگر با این موارد مواجه شدید، بهترین راه برای گرفتن نوبت با متخصص مغز و اعصاب چیست؟

انتصاب بهترین متخصص مغز و اعصاب با دکتر

رزرو مداوم قرار ملاقات با پزشکان متخصص یکی از چالش های ناامید کننده در طول فرآیند دشوار درمان برای بسیاری از افراد است. تا همین اواخر، برای گرفتن وقت یک متخصص مغز و اعصاب در بیمارستان، باید ساعت ها منتظر می ماندید تا نوبت شما برسد. حالا، اگر امروز می‌خواهید قرار ملاقات بگذارید، راه بسیار ساده‌تری وجود دارد. به عنوان مثال، سفارش آنلاین یکی از روش های محبوب امروزه است.

اگر تا به حال نام «دکتریاب» را نشنیده اید، ما در اینجا راه حلی بی نظیر را به شما ارائه می دهیم. گفت دکتر Finder یک موتور جستجوی آنلاین برای پزشکان و متخصصان در سراسر کشور است که به افراد کمک می کند آنها را پیدا کنند. اگر می خواهید بهترین متخصص مغز و اعصاب را پیدا کنید، می توانید با مراجعه به وب سایت نوبت دهی پزشک، پزشک مورد نظر خود را پیدا کنید.

دکتر یاب بستر مناسبی را برای ارتباط پزشکان و مراجعین با یکدیگر فراهم می کند. برای یافتن بهترین متخصص مغز و اعصاب باید شهر و متخصص مورد نظر خود را در قسمت فیلتر سایت بنویسید. برای مثال اگر در اصفهان متخصص مغز و اعصاب مد نظر دارید، اصفهان را در رشته مغز و اعصاب و اعصاب و شهر اصفهان قرار دهید. پس از جستجو لیستی از نتایج در مقابل شما نمایش داده می شود. در این لیست با دسترسی به صفحه هر پزشک می توانید اطلاعاتی مانند شماره تماس، آدرس، سابقه فعالیت و نظرات مشتریان را مطالعه کرده و حتی به صورت آنلاین نوبت بگیرید.

چرا باید بهترین جراح مغز و اعصاب را در دکتراب پیدا کنیم؟

یافتن پزشک دیگری در سمت دکترا مزایایی دارد که باید در مورد آنها بدانید. این مزایا می تواند کار پیدا کردن پزشک و رزرو نوبت را تا حد زیادی آسان کند.

شما می توانید نظرات سایر مشتریان را در وب سایت دکترآب مشاهده و بررسی کنید. به این ترتیب می توانید با سطوح رضایت مشتری و نحوه کار پزشک مربوطه آشنا شوید.

تمام اطلاعات لازم در مورد هر پزشک در صفحه او درج شده است و به همین دلیل برای یافتن آدرس یا شماره تلفن نیازی به جستجو در کل اینترنت نیست.

برای رزرو نوبت از طریق سایت دکترآب نیازی به مراجعه حضوری به پزشک نیست. تنها با چند کلیک می توانید نوبت های پزشکی را از هر کجا رزرو کنید.

رزرو نوبت آنلاین باعث صرفه جویی در انرژی، زمان، هزینه ها و غیره می شود. ذخیره می کند.

تفاوت بین جراح مغز و اعصاب و متخصص مغز و اعصاب

یکی از سوالات رایجی که در این زمینه مطرح می شود، تفاوت جراح مغز و اعصاب و متخصص مغز و اعصاب است. بسیاری از مردم بین این دو اشتباه گرفته می شوند. باید توجه داشته باشید که جراحان مغز و اعصاب پس از گذراندن دوره 7 ساله پزشکی عمومی و پس از ورود به رشته در آزمون دستیاری شرکت می کنند. در این مدت باید 5-6 سال درس بخوانند. جراحان مغز و اعصاب اطلاعات ضروری در مورد بیماری های مختلف را می آموزند. از سیستم عصبی و نحوه درمان با جراحی را بیاموزید در همین حال متخصصان مغز و اعصاب این بیماری را با روش های غیر تهاجمی مانند درمان دارویی درمان می کنند.

برخی از بیماری ها بین این دو رشته مشترک است. به عنوان مثال، برخی از بیماری های اعصاب و ستون فقرات توسط متخصص مغز و اعصاب و فیزیوتراپیست در ابتدای کار با درمان دارویی و برخی ورزش ها مدیریت می شود. اما اگر به مرحله حاد رسید باید به جراح مغز و اعصاب ارجاع داده شود و درمان جراحی را انجام دهد. در برخی بیماری های دیگر، جراح مغز و اعصاب نقشی ندارد. به عنوان مثال، صرع یا بیماری پارکینسون درمان تهاجمی ندارد و تنها توسط متخصص مغز و اعصاب درمان می شود.

بیماری های عمومی مغز و اعصاب

در میان تمام بیماری های تخریب کننده عصبی شایع در سراسر جهان، برخی از بیماری ها شایع تر از سایرین هستند. با توجه به این شیوع بالا، بهتر است از عوامل خطر بروز آنها آگاهی داشته باشید و تا حد امکان از آنها اجتناب کنید. برخی از شایع ترین بیماری های مغز و اعصاب که در جوامع مختلف رخ می دهد عبارتند از:

صرع

مرگ ذهن

بیماری پارکینسون

تومور مغزی

من-آلزایمر

مننژیت

میگرن

خانم خانم

لوپوس اریتماتوز گسترش می یابد

سکته.

این بیماری معمولا علائمی دارد که باید در مورد آنها بدانید. شایع ترین علائم بیماری های مغز و سیستم عصبی عبارتند از:

تکان دادن

عدم هم ارزی

فلج جزئی یا کامل

از کسانی که

از دست دادن بویایی یا چشایی

ضعیف

مشکل در راه رفتن

بلعیدن مشکل است

مشکلات تنفسی

بدن می لرزد

تهوع و استفراغ

تغییر خلق و خو

افسردگی یا اضطراب

دردی که قابل توضیح نیست

خسته

گیجی

عدم تمرکز

شکل را تغییر دهید

مشکلات خواندن و نوشتن

اگر مجموعه ای از علائم فوق را به طور همزمان تجربه می کنید، بهتر است با رزرو وقت ملاقات با بهترین متخصص مغز و اعصاب از طریق پزشک، در اسرع وقت با یک متخصص مغز و اعصاب مشورت کنید.

اخرین حرف

در این مقاله وظایف یک متخصص مغز و اعصاب و زمینه کار و اطلاعات او را بررسی کرده ایم. ما همچنین تفاوت بین یک متخصص مغز و اعصاب و یک جراح مغز و اعصاب را بررسی کردیم. فراموش نکنید که می توانید با بهترین متخصص مغز و اعصاب در سایت دکتریاب نوبت بگیرید.

مخزن بازدید : 147 جمعه 19 خرداد 1402 زمان : 10:40 نظرات (0)


تمیز کردن دندان برای صاف کردن دندان‌هایی انجام می‌شود که به دلیل رشد دندان‌های دیگر، لیز خورده یا با دندان‌های دیگر اشتباه گرفته شده‌اند که می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند که باعث درد و تورم شود. معمولاً 20 دندان شیری در دوران کودکی وارد می شوند و 32 دندان دائمی برای جایگزینی وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

دندان اضافی چیست؟

اصولاً تعداد دندان های شیری 20 و تعداد دندان های دائمی انسان 32 عدد می باشد اما گاهی اوقات دندان های اضافی نیز در دهان رشد می کنند. آن دسته از افرادی که بیش از 20 دندان شیری و بیش از 32 دندان دائمی دارند، دچار هایپردنشیا یا دندان های بیش از حد هستند.

حدود 1 تا 4 درصد از جمعیت جهان به این بیماری مبتلا هستند و در مردان دو برابر زنان رخ می دهد. دندان های اضافی علاوه بر مشکلات ظاهری و زیبایی می توانند برای سلامت و عملکرد دهان و سایر دندان ها مضر باشند. تشخیص، ارزیابی و درمان بیماری باید در اسرع وقت انجام شود تا از عوارض بیماری جلوگیری شود.

ادنتوم دندان چیست؟

آدنتوما شایع ترین تومور ادنتوژنیک است، اما به ندرت در سیستم دندان شیری یافت می شود. اگر منشا آن خوش خیم باشد، رشد دندان کند است و علت آن ناشناخته است، اما عواملی مانند ضربه موضعی، عفونت و عوامل ژنتیکی به عنوان عوامل احتمالی در نظر گرفته می شوند. بی دندانی باعث ایجاد اختلالاتی در رشد دندان مانند فرورفتگی یا کندی رشد دندان های شیری و اختلال در موقعیت دندان مانند انحراف یا جابجایی دندان های مجاور می شود.

دندان های اضافی می توانند در سراسر دهان ایجاد شوند که با درمان های ارتودنسی اضافی یا روش های دیگر اصلاح می شوند. دندانپزشک همچنین می تواند آنها را بر اساس مکان به شرح زیر طبقه بندی کند:

نوازندگان:

مزیودنس وضعیتی است که در آن یک دندان اضافی بین دندان های جلویی فک بالا رشد می کند. این دندان اضافی می تواند در رشد و تراز شدن دندان های دائمی اختلال ایجاد کند، بنابراین این وضعیت نیاز به درمان فوری دارد. یک دندان اضافی می تواند به دندان مجاور و همچنین رشد دندان های دیگر آسیب برساند. برای جلوگیری از آسیب بیشتر بهتر است این دندان را بردارید.

طبق تحقیقات منتشر شده در مجله دندانپزشکی کودکان، مزیودنس یک دندان اضافی در وسط فک بالا بین دو دندان جلویی است. این مطالعه نشان می دهد که مردان دو برابر زنان از این عارضه رنج می برند. با این حال، این وضعیت نادر است و حدود 1٪ از جمعیت را تحت تاثیر قرار می دهد.

علت این مشکل ناشناخته است. این بیماری می تواند ژنتیکی باشد یا ناشی از فعالیت بیش از حد برجستگی دندان، بافتی که در مراحل اولیه رشد دندان ظاهر می شود. مزیودن ها همچنین می توانند نتیجه شکافتن جوانه دندان باشند.

مولر دیستال:

دیستومولار به دندان اضافی گفته می شود که در ردیف عقب رشد می کند. دندان های بزرگ و صاف در پشت دهان.

زیر مولکولی:

پارامولار هیپردنشیا است که در کنار یکی از دندان های آسیاب رشد می کند و با دندان های دیگر همخوانی ندارد. لازم به ذکر است که بیشتر دندان های اضافی از نوع مزیودنس هستند.


علائم دندان اضافی چیست؟

با رعایت دقیق موارد زیر می توانید وجود دندان های اضافی را تشخیص دهید:

افزایش دوره رشد دندان های دائمی کودکی که بیش از 6 ماه بین رویش تا دندان های دائمی فاصله داشته باشد باید مشکوک به داشتن دندان های اضافی باشد، زیرا این دندان ها می توانند مانع رشد دندان های دائمی شوند.

تغییر در ظاهر دندان ها تغییر در شکل و اندازه دندان دائمی که در دهان کودک رشد کرده است ممکن است نشان دهنده زائد بودن آن باشد.

وجود فاصله بین دندان های جلو یکی دیگر از علائمی است که نشان دهنده وجود دندان اضافی است، وجود فاصله زیاد بین دندان های جلویی کودک که می تواند نشان دهنده رشد دندان اضافی در کنار ریشه هایش باشد. دندان ها



شناسایی انواع دندان اضافی

شکل دندان های اضافی به شرح زیر است:

مکمل: شبیه نوع دندانی است که در کنار آن قرار دارد

سل: دندان به شکل لوله یا بشکه است.

ادنتوم ترکیبی: دندان از چندین توده کوچک دندان مانند نزدیک به هم تشکیل شده است.

ادنتوم پیچیده: به جای یک دندان، مناطقی از بافت لثه در گروه های نامنظم رشد می کنند.

مخروطی یا گوه ای شکل: دندان در پایه پهن است و به سمت نوک آن مخروطی می شود و تیز به نظر می رسد.


اجرای سایر روش های درمان دندان

هیپردنشیا باقیمانده همراه با دندان های دیگر می تواند سلامت دهان و دندان ها را تهدید کرده و عوارض ایجاد کند، بنابراین توصیه می شود با روش های زیر این عوارض را درمان کرده و از بروز عوارض مرتبط با آن جلوگیری کنید.

کشیدن یک دندان اضافی به محل آن بستگی دارد. اگر این دندان ها در جلوی دهان باشند و علاوه بر آنها دندان های شیری نیز وجود داشته باشد، می توان دندان ثانویه را کشید اما در برخی موارد ممکن است دندان در پشت دهان رشد کند و اگر فرد دارای دندان شیری باشد. دندانی که به هر دلیل دیگری کشیده شده یا از بین رفته است، می توان دندان ثانویه را جایگزین کرد. بنابراین کشیدن دندان اضافی به محل آن، وضعیت سلامتی و تعداد دندان های موجود در دهان بیمار بستگی دارد.

ارتودنسی یکی از روش های درمانی است که برای حذف و جایگزینی پوسیدگی دندان استفاده می شود. برای ارتودنسی ابتدا تصاویر رادیوگرافی برای تعیین موقعیت دندان ها و همچنین ریشه دندان ها نسبت به یکدیگر تهیه می شود. گاهی اوقات بیمار یک دندان را از دست می دهد که در این صورت می توان دندان اضافی را با استفاده از ارتودنسی جایگزین کرد. البته قبل از آن باید سلامت دندان و ریشه آن بررسی شود.

دندانپزشک برای جلوگیری از اضافه دندان چه کاری می تواند انجام دهد؟

یکی از دلایل ایجاد دندان های دائمی در کودکان، ژنتیک است. این دندان‌ها ممکن است زمانی رشد کنند که دندان‌ها کامل شود و والدین متوجه حضور آن‌ها نشوند. گاهی اوقات دو دندان می توانند از یک دندان رشد کنند، یکی دندان ناخواسته و یک دندان اضافی.

به همین دلیل به والدین توصیه می شود کودک خود را در سن ۷ سالگی نزد متخصص ارتودنسی ببرند تا در صورت وجود این دندان ها یا سایر مشکلات به موقع تشخیص داده شود و اقدامات درمانی لازم قبل از عارضه شدن آنها انجام شود. جدی تر. مشکلات پیش می آید.. البته برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله ارتودنسی متحرک را مطالعه کنید.


چه زمانی برای ارتودنسی دندان های اضافی به پزشک مراجعه کنیم؟

اگر فردی متوجه دندان‌های اضافی، به‌ویژه آن‌هایی که با دندان‌های اطراف همخوانی ندارند، دید، باید به دندانپزشک مراجعه کند. به طور کلی در مورد هرگونه تورم یا درد در دهان با دندانپزشک خود مشورت کنید تا در صورت نیاز کارهای ارتودنسی اضافی انجام شود. اگر متوجه شدید که دندان های دائمی فرزندتان دیر در می آیند یا فاصله زیادی بین دندان های دائمی وجود دارد. به خصوص دندان های جلویی باید با دندانپزشک مشورت کنید.

دندانپزشک می تواند هیپردنشیا را طی یک معاینه معمولی یا رادیوگرافی تشخیص دهد. با توجه به نتایج به‌دست‌آمده در نتیجه چندین مطالعه، تشخیص زودهنگام دندان‌های اضافی پیش‌آگهی را برای افراد مبتلا به بیماری‌های دندان‌های بالایی بهبود می‌بخشد.

دندانپزشک ممکن است بتواند این مشکل را در کودکان 2 ساله تشخیص دهد. برداشتن هایپردونشیا معمولاً ناراحتی را برطرف می کند. اگر دندان‌های اطراف کج شده یا در معرض خطر دیگری قرار گرفته باشند، می‌توان با انجام کارهای مربوطه و ارتودنسی اضافی این مشکلات را برطرف کرد.

مطالعه بیشتر: https://realtimedentist.com/1400/02/بهترین-دندانپزشکان-در-تهران/

مخزن بازدید : 495 پنجشنبه 18 خرداد 1402 زمان : 8:36 نظرات (0)


دیزل ژنراتور وسیله ای است که بیشتر شما نام آن را شنیده اید یا از آن استفاده کرده اید. این دستگاه کاربردهای زیادی دارد و در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. اهمیت دیزل ژنراتور بسیار بالاست و در صورت در دسترس نبودن آن مشکلات زیادی در شهرهای بزرگ به وجود می آید. دیزل ژنراتور در ایران نیز کاربرد فراوانی دارد و به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات صنعتی به شمار می رود.

ژنراتور دیزلی

مجموعه دیزل ژنراتور که به نام دیزل ژنراتور یا موتور الکتریکی نیز شناخته می شود، وسیله ای است که برای تولید برق استفاده می شود و ترکیبی از موتور دیزل و ژنراتور الکتریکی است. این دستگاه با استفاده از سوخت دیزل قادر به ایجاد حرکت چرخشی است و می تواند سوخت دیزل را به برق تبدیل کند. به همین دلیل در مواقع عدم دسترسی به برق شهری و یا خاموشی سراسری از این دستگاه استفاده فراوانی می شود تا نه دسترسی به برق را از دست بدهید و نه با چیزی اشتباه بگیرید.


چند نوع دیزل ژنراتور وجود دارد؟

موتور دیزل یا موتور الکتریکی دارای سه نوع مختلف است که می توان آنها را به شرح زیر نام برد:

دیزل ژنراتور آماده بهره برداری

دیزل ژنراتورهای خارج از قفسه که به عنوان دیزل ژنراتورهای اضطراری نیز شناخته می شوند، در مکان های مختلف به عنوان منبع تغذیه پشتیبان در هنگام قطع برق، طوفان و سایر رویدادهای ملی استفاده می شوند. از این نوع دیزل ژنراتور در بسیاری از نقاط کشور ما استفاده می شود تا در چنین شرایطی دسترسی به برق قطع نشود. زیرا قطع برق در برخی مکان ها مانند بیمارستان ها می تواند تا نیم ساعت خطرناک باشد و حتی زندگی را به خطر بیندازد. به همین دلیل برای جلوگیری از چنین حوادثی، چنین فضاهایی باید دارای منبع تغذیه پشتیبان به نام موتور الکتریکی باشند.


دیزل ژنراتور در ایران

با توجه به اینکه قطعی برق مردم در کشور ما به خصوص در فصل تابستان بسیار رایج است، دیزل ژنراتورها در مکان ها و مکان های مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و این دستگاه برای مردم کشورمان بسیار حائز اهمیت است. بیشترین استفاده از دیزل ژنراتورها در ایران مربوط به موسسات و سازمان هایی از جمله موارد زیر است:

بیمارستان ها

کلینیک ها

مرکز پزشکی

ایستگاه آتشنشانی

سازمان ها و نهادهای دولتی

بانک ها

دفاتر

جاده

ساختمان های بزرگ

توره خا

باغها

زمین کشاورزی

کارخانه ها

پادگان و انبارهای خارج از شهر

مکان های غیر مجاز برای استفاده از برق در شهر

مناطقی که به برق شهری دسترسی ندارند

من...

در واقع می توان گفت در هر مکان و مکانی که نیاز به استفاده از برق بسیار زیاد باشد، قطعا از موتور الکتریکی استفاده می شود.

یک دیزل ژنراتور کوچک

دیزل ژنراتورهای کوچک که به نام دیزل ژنراتورهای قابل حمل نیز شناخته می شوند، اندازه کوچکی دارند، بنابراین می توان آنها را به راحتی از مکانی به مکان دیگر منتقل کرد.

با توجه به اینکه دیزل ژنراتورهای پرتابل جابجایی راحت تری نسبت به انواع دیگر دیزل ژنراتورها دارند، کاربرد بیشتری نیز دارند و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

به عنوان مثال: از این نوع موتور برق در هتل ها، مغازه ها، نمایشگاه ها و ... استفاده می شود، از طرفی می توان از آن برای تلویزیون، کولر، یخچال و ... نیز استفاده کرد. برای عملیات

دیزل ژنراتور پایه

دیزل ژنراتور اصلی نوعی دیزل ژنراتور است که برای تامین برق مناطق بدون برق شهری استفاده می شود و اغلب به عنوان تامین کننده اصلی برق در این مناطق استفاده می شود. به عنوان مثال: برق کمپ ها، کمپ ها و معادن معمولاً توسط دیزل ژنراتورهای پایه تامین می شود.

مزایای دیزل ژنراتور چیست؟

استفاده از دیزل ژنراتور مزایای زیادی دارد. برخی از مهمترین مزایای استفاده از دیزل ژنراتور عبارتند از:

دسترسی به برق در هنگام قطع برق در سراسر کشور

تامین انرژی الکتریکی لازم برای مکان های مختلف

از بسیاری از مشکلات ناشی از قطع برق جلوگیری کنید

از به خطر افتادن جان انسان ها در هنگام قطع برق جلوگیری کنید

تحرک موتور دیزل و قابلیت جابجایی آن به مکان های مختلف

رنگ های مختلف داشته باشد

امکان تامین برق با توان و ولتاژهای مختلف

امکان تهیه و دسترسی به این دستگاه توسط عموم مردم.

هیچ محدودیتی برای استفاده از دیزل ژنراتور برای مردم وجود ندارد

موجود بودن این دستگاه در ایران

و...



قیمت دیزل ژنراتور چقدر است؟

دانستن قیمت دیزل ژنراتور برای هر کسی که قصد خرید آن را دارد مهم است. اما همانطور که در قسمت های بالا اشاره کردیم این واحد انواع مختلفی دارد که هر کدام قیمت متفاوتی دارند و قیمت این واحد باید با توجه به نوع دیزل ژنراتوری که قصد خرید آن را دارید تعیین شود. ابتدا باید مشخص شود

علاوه بر این، مسائل دیگری ممکن است بر قیمت موتورهای دیزل تأثیر بگذارد، مانند:

دیزل ژنراتور جدید یا قدیمی

قدرت نیروی یک موتور الکتریکی در طول تولید انرژی الکتریکی است

اندازه و کمیت موتور الکتریکی

نوع موتور الکتریکی

مارک موتور برق

در نظر گرفته شده برای ارائه یک موتور الکتریکی

اندازه سایتی که می خواهید از دیزل ژنراتور استفاده کنید

مغازه موتور سیکلت برقی

لن...



الکترونیک دست دوم جدید؟

دیزل ژنراتور نو یا دست دوم؟ کدام گزینه بهتر است؟ این سوالی است که بسیاری از نامزدها با آن روبرو هستند. ست دیزل ژنراتور را می توان دست دوم و کارکرده خرید و در صورت نو و بدون مشکل موتور برق خرید آن راحت و مفید می باشد. در هر صورت برای خرید دیزل ژنراتور دست دوم باید هنگام خرید بررسی کنید که دستگاه به درستی کار می کند. در این شرایط خرید می تواند هزینه های شما را کاهش دهد.

هزینه دیزل ژنراتور

قیمت دیزل ژنراتور دست دوم کمتر از نو است و می توانید آن را ارزان تر تهیه کنید. معمولاً قیمت این نوع موتور الکتریکی حدود نصف قیمت نوع جدید است و در بودجه مصرفی در این زمینه به میزان قابل توجهی صرفه جویی می شود. البته توجه داشته باشید که قیمت الکتروموتورهای نو و کارکرده بسته به ویژگی آنها متفاوت است.


اخرین حرف

اگر قصد خرید دیزل ژنراتور نو یا دست دوم را دارید، می توانید آن را از فروشگاه کاشانی خریداری کنید. کاشانی یکی از بهترین توزیع کنندگان دیزل ژنراتور در کشور می باشد که این امکان را به ما داده است تا مدل های مختلفی را برای مشتریان خود تهیه کنیم. در قسمت های مختلف سایت kashanico.com می توانید با موتورهای دیزلی آشنا شوید و انواع آنها را مشاهده کنید.

مراجعه به منبع:

https://www.asriran.com/fa/news/892310/%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%86%DB%8C

http://aftabir.com/reportages/view/4620/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%87%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%85%D8%B7%D8%A8%D9%88%D8%B9

مخزن بازدید : 57 سه شنبه 16 خرداد 1402 زمان : 10:18 نظرات (0)


الگوریتم‌های Google همانطور که رفتار ما تغییر می‌کند و فناوری با خواسته‌ها و نیازهای ما سازگار می‌شود، موتورهای جستجو نیز باید آن را تغییر دهند. به عنوان مثال، ده سال پیش ما پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و پینترست را نداشتیم که به ما کمک کنند ترافیک وب سایت هایمان را افزایش دهند.

ما همچنین به بهترین راه‌ها برای رسیدن به ترافیک تلفن همراه یا جستجوگران در حال حرکت فکر نکردیم، زیرا این میلیون‌ها جستجوگر تا امروز که روند بازاریابی یک شبه تغییر کرد، در دسترس نبودند. ابزارها و فن آوری های جدید بلافاصله قابل توجه هستند،

بنابراین، گوگل مرتباً رتبه‌بندی، لینک‌ها و محتوا را تنظیم می‌کند تا به این تغییرات سریع پاسخ دهد. اما در قلب الگوریتم تغییر گوگل یک هدف ساده وجود دارد: ارائه بهترین تجربه کاربری…

در این مقاله، من، محمد سلاشوری، می‌خواهم مفهوم الگوریتم گوگل را با ذکر مثال‌هایی مرور کنم و به‌طور خلاصه مهمترین الگوریتم‌های گوگل و همچنین الگوریتم مرغ مگس خوار خاص و واقعیت را با شما به اشتراک بگذارم. با ما بمان.

الگوریتم گوگل چیست و چگونه کار می کند؟

در مورد یک موتور جستجو، مشکل این است که "چگونه می توان مفیدترین وب سایت ها را برای مجموعه خاصی از کلمات کلیدی (یا عبارات جستجو) پیدا کرد.

اینجاست که وجود یک الگوریتم معنا پیدا می کند.

گوگل از الگوریتم هایی برای کمک به یافتن، رتبه بندی و بازگرداندن نتایج مرتبط استفاده می کند.

اصطلاح "الگوریتم" به یک فرآیند گام به گام بر اساس منطق برای حل یک مشکل خاص اشاره دارد.

الگوریتم گوگل یک سیستم پیچیده بازیابی داده است که از فهرست جستجوی صفحات وب استفاده می کند که حاوی کلمات کلیدی مورد جستجوی کاربر است.

به سرعت بهترین نتایج ممکن را برای جستجو ارائه دهید. از دیدگاه علمی، الگوریتم ها در واقع مجموعه ای از فرمول ها هستند که مسائل را حل می کنند و مشکلات پیچیده و بزرگ یک توسعه دهنده وب سایت را به مسائل کوچکتر تبدیل می کنند.

سپس هر صفحه را بر اساس چندین عامل مهم رتبه بندی می کند، از جمله:

بازدید از صفحه کلید واژه (محتوای با کیفیت)

بهینه سازی و کیفیت وب سایت

وب سایت های قدیمی را با الگوریتم های تازه سازی به روز کنید

ساخت لینک با کیفیت بالا از طریق سایت های معتبر (بک لینک)

ساخت سایت برای موبایل دوستانه (سئوی موبایل)

وب سایتی با سرعت بارگذاری صفحات بالا داشته باشید

استفاده از نشانه گذاری طرحواره تایید شده توسط Google برای ارائه اطلاعات قابل فهم مانند آدرس ها و محصولات به موتور جستجو

داشتن یک برند قوی در وب سایت خود برای جلب جستجوی بیشتر و توجه کاربران از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام

دامنه با کیفیت و قوی (با استفاده از کلمات کلیدی و مارک ها و لینک های با کیفیت)

از فاکتور HTTPS برای افزایش امنیت اطلاعات کاربر استفاده کنید

تجربه کاربری خوب (کاربر زمان بیشتری را در سایت و تعداد دفعات و صفحاتی که کاربر از سایت بازدید می کند)

برخی از عوامل به طور موثر خارج از کنترل ما هستند، مانند سن سایت و نام دامنه، با این حال، بسیاری از این عوامل رتبه بندی در کنترل ما هستند، مانند محتوای منحصر به فرد، بهینه سازی در صفحه، و انتخاب کردن. ارتباط دادن…

موتورهای جستجو از الگوریتم ها و ترکیبی از چندین سیگنال رتبه بندی برای نمایش صفحات وب که بر اساس ارتباط آنها در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) رتبه بندی شده اند، استفاده می کنند.

اگر در حال طراحی و نوشتن یک وب سایت هستید، باید تمام قوانین گوگل را رعایت کنید تا رتبه بالایی برای وب سایت خود کسب کنید و توسط گوگل جریمه نشوید.

اما اگر قوانین گوگل (موتور جستجو) را به طور کامل رعایت نکنید با الگوریتم های مختلف متمایز می شود و در راه مهندسان گوگل سایت شما را بررسی می کنند و از طرف گوگل جریمه می شوید.

یک توسعه دهنده وب سایت برای افزایش رتبه سایت خود نیاز به وجود الگوریتم هایی دارد.
 

الگوریتم ها کار می کنند:

بررسی محتوای سایت

بررسی وضعیت اتصال

رتبه نتایج جستجو

چند سال پیش، اگر روی یک نتیجه جستجو کلیک می‌کردید، قطعاً با انبوهی از تبلیغات نامرتبط و پنجره‌های پاپ‌آپ مزاحم روبرو می‌شدید که بزرگ‌تر از پنجره پس‌زمینه بودند که واقعاً آزاردهنده بود.

از این رو گوگل قوانین (الگوریتم) امنیتی را به عنوان نیرویی برای کمک به شناسایی سایت های اسپم و مقابله با آنها طراحی کرده است.

در واقع این الگوریتم ها بودند که به کاربران آموزش می دادند که چگونه محتوای با کیفیت تولید کنند و رتبه سایت خود را افزایش دهند و به جایگاه واقعی خود دست یابند.

در بین الگوریتم های گوگل، الگوریتم مرغ مگس خوار غیر مجازاتی است

فقط وظیفه جهت یابی و راهنمایی سریع و دقیق کاربران را دارد، به عنوان یک علامت راهنمایی و رانندگی عمل می کند که رانندگان و مسافران را به سرعت و ایمن به مقصد مورد نظر راهنمایی می کند و مسیر را نشان می دهد.

از مثال بالا می توان فهمید که الگوریتم های گوگل در واقع مجموعه ای از عوامل و دستورالعمل هایی هستند که وب سایت های مختلف را بر اساس عملکرد و مطابقت با قوانین گوگل از هم جدا می کنند.

وجود این الگوریتم ها برای بهینه سازی سایت ضروری است.

اول اینکه از ورود سایت های بی کیفیت جلوگیری می کند.

دوم، آنها رشد قابل توجهی از سایت های ارزشمند و کاربر محور ایجاد می کنند.

جستجوی گوگل باید نیازها و اهداف کاربر را درک کند و بر اساس آن بهینه سازی کند.

بررسی الگوریتم گوگل

گوگل در 13 ژانویه اعلام کرد که اولین آپدیت الگوریتم خود در سال 2020 را منتشر کرده است.

اهمیت این به روز رسانی الگوریتم در حال افزایش است زیرا غول موتور جستجو تایید می کند که آخرین به روز رسانی گوگل یک الگوریتم کلیدی است.
 

دلایل اهمیت الگوریتم های گوگل

گوگل برای تصمیم گیری بهتر برای هر سطحی از دنبال کنندگان به اطلاعات زیادی نیاز دارد.

هرچه افراد هنگام جستجوی یک کلمه کلیدی خاص، نتایج مرتبط بیشتری کسب کنند، بهتر است.

داده هایی که گوگل می تواند استخراج کند و به جستجوگران دیگر بازگرداند دقیق تر است.

موتور جستجوی گوگل از الگوریتم هایی برای بازدید از هر سایت، بررسی وضعیت هر سایت و قرار دادن صفحات با بالاترین رتبه در صفحه نتایج موتور جستجو استفاده می کند.

این بدان معناست که بهترین لینک های مرتبط با جستجوی شما از نظر تئوری جزو اولین لینک های لیست شده توسط گوگل هستند و برای اینکه یک صفحه مورد توجه و تایید گوگل قرار گیرد، الگوریتم آن دائما در حال تغییر و به روز رسانی است.

کوچکترین تغییر در الگوریتم گوگل می تواند تاثیر زیادی بر هر سایت خاصی داشته باشد.

به دلیل تغییرات الگوریتم و به روز رسانی، بسیاری از سایت ها در پایین ترین رتبه قرار می گیرند، در حالی که برخی دیگر رشد ترافیک قابل توجه و رتبه های بالایی را تجربه کرده اند.

الگوریتم گوگل هر سال حدود 500 تا 600 بار تغییر می کند، اما بیشتر این به روز رسانی ها جزئی هستند و حتی توسط کاربران و سئوی سایت دریافت نمی شوند.

تاثیرگذارترین و مهم ترین الگوریتم های گوگل عبارتند از:

الگوریتم BERT (BERT)

این نابغه گوگل است

الگوریتم تازگی محتوا

محتوای با کیفیت و متنوع

الگوریتم رد گوگل

به رتبه بندی نتایج گوگل اشاره دارد که نمی تواند به طور ناگهانی موقعیت شما را در رابطه با یک یا چند کلمه کلیدی افزایش دهد.

الگوریتم های مرغ مگس خوار

درک معنای عبارات جستجو و ارائه سریع و دقیق نتایج مرتبط به کاربر.

الگوریتم پانداها

در فوریه 2011، اولین فیلتر جستجو به عنوان بخشی از آپدیت پاندا راه اندازی شد.

این یکی از متعارف ترین الگوریتم های گوگل است. کیفیت محتوا و میزان رضایت کاربر از متن و نوشته را بررسی می کند.

وظیفه این الگوریتم پرهیز از محتوای تکراری و بی کیفیت است.

الگوریتم پنگوئن

در 24 آوریل 2012، گوگل اولین آپدیت پنگوئن را منتشر کرد.

این در مقابل وب سایت های متخلفی است که سعی می کنند با خرید بک لینک یا استفاده از لینک های سایت های معتبر دارای رتبه بندی (تقلب) که به تکنیک های کلاه معروف هستند، رتبه سایت خود را افزایش دهند.

وب سایت هایی که پر از کلمات کلیدی و لینک های کمیاب هستند توسط الگوریتم پنگوئن شناسایی و جریمه می شوند.

مثلا

خرید هدیه ولنتاین برای همسرتان قدم بزرگی است.

امسال، هدایای روز ولنتاین باید راهی برای نشان دادن عشق شما به او باشد.

مطمئن شوید که هدیه ولنتاین شما به خوبی بررسی شده است.

وقتی امروز عشق خود را نشان می دهید، زندگی می کنید تا دوست داشته شوند. آیا برای انتخاب هدیه مناسب ولنتاین آماده اید؟

همانطور که می بینید، کلمه کلیدی "هدیه برای عاشقان" چندین بار در این محتوای نازک ذکر شده است.

این کلمه کلیدی برخلاف دستورالعمل های وب مستر گوگل است.

الگوریتم کبوتر

این الگوریتم نزدیک ترین مکان به مکان مورد نظر کاربر را جستجو می کند.

الگوریتم رتبه بندی مغز

این الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی است و وظیفه این الگوریتم شناسایی مفهوم مورد نظر کاربر، نمایش بهترین پاسخ و بهینه سازی رتبه بندی نتایج جستجو می باشد.

سندباکس گوگل

یک مکان موقت (زمین بازی) برای سایت هایی که گوگل از حضور و فعالیت دائمی آنها مطمئن نیست

تفاوت بین الگوریتم پاندا و پنگوئن

به روز رسانی پاندا عمدتاً در مورد محتوای با کیفیت است

در حالی که پنگوئن می خواهد از شر هرزنامه یا پیوندهای توهین آمیزی که سعی در دستکاری هر ردیاب رتبه موتور جستجو دارند خلاص شود.

مهم است که مراقب هر دو به روز رسانی باشید. هنگامی که سایت شما توسط پاندا جریمه می شود، احتمال اینکه پنگوئن روی سایت شما نیز تاثیر بگذارد.

الگوریتم مرغ مگس خوار

در 26 سپتامبر 2013، گوگل یکی از مهم ترین پیشرفت های الگوریتم جستجوی خود را تا به امروز اعلام کرد.

مرغ مگس خوار یک پلتفرم «سریع و دقیق» را برای گوگل فراهم می کند که در آن جستجوگران می توانند به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند، زمانی که کلمه خاصی را در موتور جستجو تایپ می کنند، پیدا کنند.

همانطور که از نام این الگوریتم پیداست، دقیق ترین، سریع ترین و دقیق ترین الگوریتمی است که در سال 2013 وارد گوگل شد و از مهمترین ویژگی های این الگوریتم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرعت و دقت بالایی در تحلیل عبارت درخواستی کاربر دارد

در کمترین زمان بهترین نتایج را به کاربر ارائه می دهد

عبارات و کلماتی را که کاربر جستجو می کند درک می کند و تفاوت بین هدف جستجوی کاربر و عبارات را تشخیص می دهد.

همین را می‌فهمد و به گوگل کمک می‌کند تا نتایج بهتری به کاربرانش ارائه دهد.

به عنوان مثال، الگوریتم کولیبری تفاوت بین قیمت یخچال و یخچال طبیعی را تشخیص می‌دهد و آن را به گوگل ارسال می‌کند تا محتوای مرتبطی را که کاربر به دنبال آن است ارائه دهد.

این الگوریتم با استفاده از نمودار دانش گوگل، دقیقاً نتایج مورد نظر را در اختیار کاربران قرار می دهد و درک عمیقی از پرس و جوهای جستجوی کاربر دارد.

مثلا، اگر بهترین رستوران کره ای را جستجو کنید و یک جمله سوال کامل ننویسید. وضوح و دقت این الگوریتم مکان شما را به یاد می آورد، بنابراین بهترین رستوران کره ای تهران را به شما نشان می دهد، در غیر این صورت به شما نشان می دهد. ما بهترین رستوران های کره را به شما نشان می دهیم.

نمودار اطلاعات گوگل

تا به حال، هر زمان که به نتایج جستجوی گوگل یا جریمه های گوگل اشاره می شود، حتما این سوال برای شما پیش آمده است که گوگل از کجا می داند منظور کاربر از چه کلمات کلیدی و عباراتی است؟

گوگل به عنوان یک فرد متفکر و تحصیلکرده تمامی مطالب سایت های مرجع را مطالعه می کند تا بتواند دانش و دانش خود را مدام به آن اضافه کند که به آن نمودار دانش گوگل می گویند.

Google Knowledge Graph بین 0 تا 100 جستجو در صفحات مختلف به کاربران ارائه می دهد، به عنوان مثال اگر بیوگرافی یک بازیگر را جستجو کنید، تمام فیلم ها و سریال های بازیگر و کارگردان را به شما نشان می دهد.

به عبارت دیگر، این به روز رسانی برای بهبود ارائه نتایج برای کلمه کلیدی مشخص شده طراحی شده است، نه فقط خود کلمه کلیدی دقیق، بلکه چیزی که ما آن را "کلمه کلیدی هدف" می نامیم.

به یک معنا، پاندا و پنگوئن به‌روزرسانی دائمی الگوریتم‌های موجود بودند، در حالی که مرغ مگس خوار الگوریتم جدیدی است.

این الگوریتم جدید از بیش از 200 عامل رتبه بندی برای تعیین ارتباط و امتیاز کیفیت یک وب سایت معین استفاده می کند.

مرغ مگس خوار به عنوان نوعی خط تقسیم، سئوی قدیمی را از جدید جدا می کند.

توجه

مرغ مگس خوار از عبارات کلیدی طولانی به جای کلمات کلیدی استفاده می کند.

سایت‌هایی که از کلمات کلیدی طولانی استفاده می‌کنند موفقیت بیشتری کسب کرده‌اند.

91 درصد از ترافیک جستجو از کلمات کلیدی طولانی به دست می آید.

با تمرکز بر کلمات کلیدی طولانی، اساساً ترافیک سایت خود را افزایش می دهید، که بازدیدکنندگان بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد و در نتیجه به مرور زمان لینک های بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.

به عنوان مثال: عباراتی مانند "کافه تریا" یا "کافه میامی" در حال حاضر پشتیبانی نمی شوند.

با این حال، اصطلاحات دم بلند مانند "بهترین کافی شاپ در میامی" ممکن است رقابت کمتری داشته باشند، اما برای مخاطبان شما عالی هستند.

فرآیند تحقیق کلمه کلیدی و ایجاد محتوا با Hummingbird Analytics یکپارچه شده است.

قوانین تعیین شده الگوریتم مرغ مگس خوار برای بهبود سئو سایت

از تکرار کلمات کلیدی و استفاده از کلمات مترادف و یک گروه از کلمات کلیدی خودداری کنید، مثلاً طبق گفته گوگل، هم لامپ ها و هم چراغ ها یک ایده را منتقل می کنند.

با استفاده از زبان نشانه گذاری گوگل (شما) برای گوگل برای درک بهتر صفحات وب سایت، به عنوان مثال، تشخیص می دهد که محتوای این صفحه ورزشی است یا هنری.

نرخ پرش را کاهش دهید، برای این منظور چندین بخش ساده مانند جداول و نمودارها و غیره را اضافه کنید. برای اینکه محتوای سایت مدت زمان حضور کاربر در سایت را افزایش دهد.

امروزه معنا و مفهوم سئو مرتبط با الگوریتم چیزی جز بهبود تجربه کاربری الگوریتم مرغ مگس خوار نیست، به جای جستجوی طولانی، نتایج جستجو به سادگی با تعیین کلمه کلیدی مورد نظر ایجاد می شود.

اهمیت الگوریتم مرغ مگس خوار

از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید

استفاده از اسناد مناسب

مقالات، مقالات کوتاهی برای کاربران واقعی هستند

استفاده از تصاویر و ویدئو در تولید محتوا

انکر تکست چیست؟

به تمام حروف و کلمات موجود در محتوا یا مقالاتی که به سایت یا مقاله (لینک) دیگری لینک شده اند، اطلاعات قابل کلیک گفته می شود.

انکر تکست باعث افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو می شود.

ایندکس وب سایت توسط گوگل جریمه می شود

کاهش و کاهش ترافیک

شاید واضح ترین نشانه ممنوعیت افت ناگهانی رتبه SERP وب سایت شما باشد.

به عنوان مثال، اگر سایت شما برای مدت طولانی از صفحه اول گوگل خارج باشد، ترافیک سایت شما خیلی سریع اثرات آن را احساس می کند.

هر از چند گاهی باید رتبه وب سایت خود را در گوگل بررسی کنید، هرچند ممکن است کاهش جزئی رتبه به دلیل ارتقاء وب سایت رقیب شما باشد.

تنبیه با دست

گوگل از طریق پلتفرم Webmaster Tools خود پیامی به صاحبان وب سایت برای جریمه ارسال می کند. در Webmaster Tools، فهرستی از سوء استفاده از وب سایت توسط مالک قابل مشاهده است.

Webmaster Tools می تواند به شما در شناسایی مشکلاتی مانند مجازات های احتمالی محتوای تکراری کمک کند. (ما در مقاله ای جداگانه به کنسول جستجو خواهیم پرداخت.)

اگر قبلاً سیستم عامل را نصب کرده اید، وارد شوید، فرم جستجو را انتخاب کنید و سپس از منوی کشویی تغییر HTML را انتخاب کنید.

سپس گوگل لیستی از مشکلات احتمالی را ارائه می دهد و به شما اجازه می دهد تا اقدامات لازم را برای حل آنها انجام دهید.

همه مجازات های الگوریتمی از شدت یکسانی برخوردار نیستند.

جریمه الگوریتمی

پنالتی گوگل

بدون اخطار از طرف گوگل، می توانید متوجه شوید که یک جریمه توسط گوگل فقط با مدرک اعمال شده است، این یک جریمه خودکار است.

کلمات کلیدی وب سایت در جستجوی گوگل ظاهر نمی شوند (این جریمه حذف نمی شود)

جستجوی بی نتیجه برای لینک خود در گوگل

اگر گوگل سایت شما را در لیست سیاه قرار دهد:

خرید چیزهایی مانند خرید لینک

لیست های هرزنامه

اضافه بار کلمه کلیدی

انتشار ویروس یا بدافزار در سایت

نکته آخر:

تنها کاری که برای بهبود رتبه صفحه خود باید انجام دهید این است که پیوندهایی را به روشی مقیاس پذیر و ارگانیک بسازید و بر ارائه محتوای با بالاترین کیفیت (خواه یک پست وبلاگ نوشته شده یا یک اینفوگرافیک خلاقانه) تمرکز کنید تا ترافیک را افزایش دهید. به وبلاگ شما

ادامه نوشته: https://blogten.ir/mag-google-algorithm/

مخزن بازدید : 224 سه شنبه 16 خرداد 1402 زمان : 10:02 نظرات (0)


احتمالاً شما در ابتدای مراحل اخذ مدرک آیلتس، یکی از گواهی های مختلف زبان انگلیسی هستید. حتما بارها به این فکر کرده اید که آیلتس را از کجا شروع کنید و مراحل صفر تا صد گذراندن آیلتس چیست؟ از چه ابزار و روش هایی استفاده کنم؟ امروزه که هزینه آزمون های بین المللی در واحدهای تومانی نسبتاً بالاست، نحوه مطالعه و قرار گرفتن در مسیر صحیح یادگیری زبان انگلیسی برای آزمون آیلتس به سوال مهم بسیاری از دانشجویان تبدیل شده است.

بنابراین در این مقاله ابتدا می خواهیم در مورد نکات مهمی که قبل از شروع آیلتس باید به آنها توجه کنید صحبت کنیم. سپس مراحلی که به شما در گرفتن آیلتس کمک می کند را توضیح می دهیم و در نهایت نکات مربوط به این بحث را خواهیم داشت.

برای آزمون آیلتس از کجا شروع کنیم؟

6 نکته کلیدی برای شروع موفق تحصیل در آیلتس

برای شروع آیلتس باید برنامه داشته باشیم. آمادگی برای آیلتس یکی از مهم ترین و اولین قدم ها در مهارت های زبانی و آیلتس است. حتما از خود می پرسید که چگونه برای آیلتس آماده شوید. فقط خودت را باور کن و رویاهایت را باور کن. برنامه ریزی برای آزمون آیلتس ممکن است نیاز به مشاوره داشته باشد، اما تصمیم با شماست. نکات زیر در آیلتس کمک زیادی به شما می کند.

همه چیز در مورد عمل بینی

رینوپلاستی یا رینوپلاستی عملی است که در آن شکل و ساختار داخلی بینی تغییر می کند. انگیزه افراد برای جراحی بینی ممکن است تغییر ظاهر بینی، بهبود تنفس یا هر دو باشد. قسمت بالایی ساختار بینی استخوانی و قسمت پایینی آن از غضروف تشکیل شده است. جراحی بینی می تواند استخوان، غضروف، پوست یا هر سه را تغییر دهد. با جراح خود در مورد اینکه آیا جراحی بینی برای شما مناسب است، چه نتایجی می توانید از این جراحی بگیرید و چه عوارضی می تواند داشته باشد صحبت کنید.

هنگام برنامه ریزی برای جراحی بینی، جراح سایر ویژگی های صورت، پوست بینی و آنچه را که می خواهید تغییر دهید را در نظر می گیرد. سپس بر اساس وضعیت و ویژگی های صورت شما، پزشک طرح جراحی را برای شما برنامه ریزی و توضیح می دهد.

اهداف جراحی بینی چیست؟

در برخی موارد، رینوپلاستی برای رفع عیوب عملکردی بینی در تنفس فرد انجام می شود. با این حال، با تغییر استانداردهای زیبایی برای زیبایی صورت افراد مدرن، بسیاری از افراد برای زیبایی خود اقدام به جراحی بینی می کنند. در طی این روش، جراح بینی ممکن است اندازه، شکل یا نسبت بینی را با سایر قسمت های صورت تغییر دهد. در برخی موارد، رینوپلاستی برای اصلاح ناهنجاری های ناشی از تصادف و اصلاح نقایص مادرزادی انجام می شود.

عوارض احتمالی جراحی بینی چیست؟

جراحی زیبایی به خصوص جراحی بینی مانند هر جراحی دیگری می تواند خطرات و عوارضی را برای بیمار به همراه داشته باشد. عوارضی که با این روش ممکن است رخ دهد عبارتند از:

خطر خونریزی (هم در حین جراحی و هم در روزهای بعد از عمل)

عفونت در محل برش

حساسیت بیمار و واکنش های نامطلوب به بیهوشی

سایر خطرات ویژه جراحی بینی عبارتند از:

مشکل در تنفس از طریق بینی

بی حسی مداوم در داخل و اطراف بینی فرد

بینی بیمار صاف یا نامتقارن به نظر می رسد

درد، تغییر رنگ یا تورم که ممکن است ادامه داشته باشد

جراحت

سوراخ در تیغه بینی (پارگی تیغه بینی)

نیاز به جراحی اضافی (برای اصلاح نقص یا در برخی موارد برای اصلاح عوارض)

در مورد عوارض احتمالی جراحی خود با پزشک خود صحبت کنید.

چه اقداماتی در حین جراحی ارتوپدی انجام می شود؟

بسته به پیچیدگی جراحی و ترجیح جراح، جراحی بینی شما ممکن است به آرامبخش یا بیهوشی عمومی نیاز داشته باشد. قبل از جراحی، در مورد اینکه کدام نوع بیهوشی برای شما بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

شرکت در این آزمون مانند مسابقه انتخابی برای ورزشکاران است. زیرا قبل از امتحان سطح تقریبی خود را می دانید و می توانید در مدت زمان کوتاهی که دارید روی نقاط ضعف خود کار کنید. از طرفی امروزه هزینه بالای آزمون زبان به پارامتری تبدیل شده است که اکثر زبان آموزان اگر حتی یک درصد شانس قبولی در امتحان اصلی را داشته باشند تمایل دارند آن را تا آمادگی کامل به تعویق بیندازند.

5- چارچوب آزمون را بشناسید

دانستن چارچوب امتحان به شما کمک می کند تا بدانید دقیقاً برای چه نوع امتحانی آماده می شوید. چند سوال در آزمون آیلتس وجود دارد؟ مهارت های فردی چگونه سازماندهی می شوند؟ برای هر مهارت چقدر وقت دارم؟ انواع سوالات آیلتس در هر مهارت و دسته بندی آنها چیست؟ همه اینها به شما کمک می کند قوی تر شروع کنید و بهتر برنامه ریزی کنید.

6- نوع آزمون آیلتس خود را انتخاب کنید

برای اینکه بدانید برای آیلتس از کجا شروع کنم بهتر است بدانید برای چه آزمونی آماده می شوم و چه نمره ای برای من قابل قبول است. آزمون های آیلتس در سه دسته آکادمیک، جنرال و مهارت های زندگی برگزار می شود. در هر سه آزمون، روش نمره گذاری کمی متفاوت است. از طرفی انواع سوالات در برخی مهارت ها در این سه آزمون شباهت ها و تفاوت هایی دارند که باید بدانید.

مراحل رسیدن به آیلتس از صفر تا صد

مطالعه و آمادگی برای آزمون زبان انگلیسی آیلتس دارای سطوح مختلفی می باشد. بهترین ابزار برای کمک در این راه، متخصصان با تجربه ای هستند که نکات مهم آزمون را به شما می گویند. دوم، منابع و کتاب های مورد نیاز شما در این مسیر.

اما مهمترین چیز شما، اهداف و انگیزه های شما، ابتکارات و برنامه های منظم هستید. شاید برخی در تدریس خود از روش خودکنترلی استفاده کنند. باز هم در اصل مراحل اخذ مدرک آیلتس هیچ تفاوتی ندارد.

حال برای اینکه ببینید آیلتس را از کجا شروع کنید یا نقطه صفر آمادگی برای آیلتس کجاست، ابتدا باید ببینید چقدر تا آزمون مورد نظر فرصت دارید. بهترین برنامه ریزی روزانه و هفتگی شما را سازماندهی می کند و با توجه به زمانی که در اختیار دارید، باید بهترین استراتژی را انتخاب کنید.

پس فراموش نکنید که با دوستانی که این سفر را پشت سر گذاشته اند مشورت کنید. همچنین این موضوع را با معلمان زبان خود در میان بگذارید و از آنها بخواهید که با توجه به سطح زبانتان شما را راهنمایی کنند.

در قدم اول به دنبال یک مرکز آموزشی معتبر آیلتس باشید

همانطور که می دانید امروزه بسیاری از شرکت ها با تبلیغات در فضای مجازی سعی در جلب اعتماد شما دارند. ممکن است برخی از آنها اعتبار کافی داشته باشند، اما به هر حال بهتر است از فارغ التحصیلان آن مدرسه در مورد کیفیت موسسه سوال کنید.

از سوی دیگر، نتایج دانشجویان سابق که از طریق مؤسسه به خوبی عمل کرده اند، در تابلوی اعلانات یا وب سایت مؤسسه قابل مشاهده است. تعداد افرادی که موفق به کسب نمرات خوب می شوند، معیار خوبی برای انتخاب مدرسه یا دوره آمادگی آیلتس است.

یک برنامه مدون تهیه کنید.

همه ما می دانیم که برنامه ریزی مهم است. اما مهمترین چیز اجرای صحیح آن است. اگر می خواهید بدانید آیلتس را از کجا شروع کنید، فراموش نکنید که این فقط شروع نیست که مهم است. و پایبندی به یک برنامه یکی از اصولی است که می تواند موفقیت شما را تضمین کند.

منابع مورد نیاز خود را بدست آورید.

این روزها خرید منابع آزمون آیلتس آسان است، بنابراین برای شروع، فقط عجله کنید و منابع خود را خریداری کنید.

در کلاس حل مسئله با یک استاد مجرب شرکت کنید.

هنگام مطالعه و شرکت در امتحانات، اغلب با مشکلاتی مواجه می شوید یا تکنیک حل برخی مهارت ها را نمی دانید. اساتید موسسات زبان انگلیسی بهترین مرجع برای رفع مشکلات شما هستند. همچنین به یاد داشته باشید که هنگام مطالعه از همان تست ها استفاده کنید.

زیرا این تست ها و تست هایی که انجام می دهید نقاط قوت و ضعف شما را به شما می گوید. برای حل این مشکلات بهتر است از یک معلم زبان کمک بخواهید.

شریک داشته باشید.

آیلتس ممکن است افرادی را در اطراف خود دیده باشید که به دنبال یک شریک تحصیلی برای آماده شدن برای امتحانات SLPIP یا TOEFL هستند. ممکن است عجیب به نظر برسد، اما گاهی لازم است یک شریک انگلیسی زبان پیدا کنید.

شاید بپرسید که داشتن شریک چه مزایایی دارد؟ پاسخ این است که فواید زیادی دارد که مهمترین آنها عبارتند از: افزایش اعتماد به نفس در مهارت های گفتاری، یادگیری بهتر گرامر، یادگیری سریع فکر کردن در مورد جملات در زبان انگلیسی.

علاوه بر این، استفاده از یک شریک انگلیسی زبان روند پیشرفت را به شما نشان می دهد و امکان اشتباه برای شما آزاد است و به همین دلیل نه تنها متضرر خواهید شد، بلکه یاد خواهید گرفت که در آزمون واقعی اشتباهات را تکرار نکنید.

یک تست آزمایشی بدهید.

قبل از امتحان اصلی تست های تمرینی بدهید و خودتان را ارزیابی کنید. همانطور که در ابتدا ذکر شد شرکت در این آزمون به شما کمک زیادی می کند. بنابراین در اینجا تاکید می کنم که اگر می توانید از بیش از یک تست استفاده کنید. زیرا زمان کافی برای رفع مشکلات دارید و در نهایت با قرار گرفتن در شرایط مشابه، استرس را به پایین ترین حد برسانید.

مشاهده ادامه: https://payju.ir/content/تدریس-آیلتس-در-شیراز

مخزن بازدید : 7471 یکشنبه 14 خرداد 1402 زمان : 11:31 نظرات (0)

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ راهی سریع برای یادگیری زبان آیلتس

به گزارش خبرگزاری مهر، بارها پیش آمده که هر کدام از ما موفق به یادگیری زبان انگلیسی نشده ایم. گاهی انتخاب روش یادگیری ما را فریب می داد و گاهی مسیرهای طولانی یادگیری ما را خسته و دلسرد می کرد. یادگیری زبان انگلیسی فرآیند نسبتا کوتاهی نیست، به خصوص اگر هدف آموزش اصول اولیه زبان انگلیسی باشد. این روند آموزشی زمانی حساس تر می شود که موضوع سفر به خارج از کشور نیز مطرح شود و دانش آموز برای آمادگی در آزمون آیلتس یا تافل نیاز به تقویت زبان خود در بازه زمانی مشخص داشته باشد.

اما با وجود تمام این مشکلات، این بار می توان تصمیم عاقلانه ای برای یادگیری سریعتر زبان انگلیسی برای آیلتس و سایر اهداف تحصیلی گرفت. در واقع با استفاده از میانبرها در مسیر یادگیری خود در کمترین زمان به هدف خود خواهیم رسید. دوره خصوصی تدریس خصوصی زبان انگلیسی یک اصطلاح آموزشی محبوب و راهی سریع برای یادگیری زبان است. اما چگونه می توانید با کمک یک معلم خصوصی از فرآیند یادگیری لذت ببرید و چگونه می توانید در سریع ترین زمان ممکن به هدف خود برسید؟

چقدر طول می کشد تا آیلتس بگیرید؟

همه ما از چالش ها و مشکلات مهاجرت اطلاع داریم. همه ما می دانیم که در این سفر چه فراز و نشیب هایی را باید پشت سر بگذاریم. همه کسانی که آنجا بودند در مورد فراز و نشیب های این تور بسیار صحبت کردند. اما در اینجا در مورد امید و کاهش این چالش ها صحبت خواهیم کرد. دغدغه اکثر زبان آموزان خارجی یادگیری زبان انگلیسی برای مکالمه روان و اخذ دیپلم زبان انگلیسی است.

همچنین به این دلیل که اکثر زبان آموزانی که تصمیم به قبولی در آیلتس یا تافل دارند، زمان محدودی دارند و نمی توانند با هیچ وسیله ای یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنند. معلم خصوصی زبان یکی از سریع ترین راه ها برای یادگیری زبان است. زیرا معلم خصوصی زبان در هر کلاس با توجه به محدودیت های زمانی و هدف دانش آموز، روش تدریس را تعیین می کند و مطالعه را بر اساس سطح دانش آموز خود آغاز می کند. با این سبک یادگیری، دانش آموز در بازه زمانی شش ماهه تا یک ساله فرصت یادگیری و کسب تسلط را خواهد داشت. حتی افرادی که به زبان انگلیسی مسلط هستند و در مکالمه و ارتباطات خود مشکل دارند نیز می توانند با این روش در مدت یک تا سه ماه به سطح بالایی از توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی برسند.

ورود بر اساس مدرک در ادبیات انگلیسی

پیدا کردن و یافتن منابع برای یادگیری زبان انگلیسی واقعاً سخت است. دانستن کتاب های انگلیسی بر اساس سطح، کار هر زبان آموزی نیست. به دلیل فراوانی منابع برای یادگیری زبان انگلیسی، دانش آموزان غرق شده اند. یکی از بهترین چیزهای تدریس خصوصی زبان این است که هیاهو را از بین می برد. چرا که یک معلم زبان مستقل منبع بزرگی از دانش و اطلاعات در مورد روش های تدریس انتخاب شده توسط او است. علاوه بر این با توجه به چندین سال تدریس زبان و تجربه فراوان، کتاب ها را به خوبی می شناسد و قادر به یادگیری زبان است و با توجه به سطح شاگردانش کتاب های مناسبی را برای مطالعه و تمرین بیشتر معرفی می کند.

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ سریع ترین راه برای مطالعه آیلتس

انگلیسی را از کجا می توان شروع کرد؟

این یک سوال رایج اما مهم است. اکثر مردم جواب درستی برای این سوال ندارند. اما ما به شما می گوییم که یادگیری زبان انگلیسی را از جایی شروع کنید که بتوانید سریعتر به مقصد برسید. هر زبان آموزی می تواند یک سبک یادگیری زبان را انتخاب کند. با چند کتاب زبان انگلیسی شروع کنید و مهارت های زبانی خود را به روش هایی مانند سلف استادی بهبود بخشید. اما آیا این روش ها می تواند دانش آموز را سریعتر به هدفش برساند؟ من به شما می گویم، این غیر قابل درک است. انتخاب این روش ها امری آزمون و خطا و کسب تجربه است. دانش آموز می تواند به تدریج از طریق آزمون و خطا، راه درست یادگیری را کشف کند، هرچند این روش می تواند عواقب زیادی برای او داشته باشد. یکی از این نتایج از دست دادن زمان طلایی مطالعه است.

اما چرا از تجربیات دیگران برای یافتن راه درست برای کاهش هزینه ها و پیامدهای انتخاب هایمان استفاده نکنیم؟ این روش یادگیری سریع انگلیسی به راحتی با یک فرد با تجربه مانند یک معلم خصوصی قابل پیگیری است.

با توجه به تجربیات خود، یک معلم زبان خصوصی می تواند با دانستن اینکه روی چه موضوعاتی وقت گذاشته و با حذف مطالب و منابع غیر ضروری، زمان بیشتری را برای یادگیری بهتر به دانش آموز بدهد. در کلاس خصوصی تمرکز دانش آموزان بسیار زیاد است و کلاس گروهی نیست، بنابراین معلم با جزئیات کامل به دانش آموز آموزش می دهد.

یک درس خصوصی زبان برای دانش آموز کاملا شخصی سازی شده است و معلم بر اساس سطح یادگیری دانش آموز، اهداف یادگیری زبان و محدودیت های زمانی درس را شروع می کند. علاوه بر این معلم در این کلاس درس کنترل و دقت زیادی در یادگیری دانش آموز خود دارد و می تواند در جلسات مختلف میزان یادگیری دانش آموز خود را ارزیابی کند.

هزینه یادگیری زبان انگلیسی در منزل

هزینه کلاس های خصوصی در منزل نیز یکی از مهم ترین عواملی است که زبان آموز را از انتخاب سریع ترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی باز می دارد. چون فکر می کنند قیمت درس خصوصی بیشتر از هر روش تدریس دیگری است. با این حال، برای یادگیری یک زبان، باید همزمان به خیلی چیزهای مهم فکر کنید و سپس تصمیم بگیرید. فرصت زمان برای رسیدن به هدف، انرژی و زمان از دست رفته و هزینه پرداختی سه عامل مهم هستند. به عنوان مثال، زبان آموز باید در عرض یک سال شروع به یادگیری زبان کند تا برای آزمون آیلتس آماده شود. انتخابش بسته به بودجه مورد نظرش عضویت در کلاس های گروهی و استفاده از روش داغ این کلاس هاست. البته این دانش آموز به دلیل هدف و کسری زبانش در این زمان نمی تواند آماده شود. هر چند در این راه پول و انرژی زیادی برای رفتن به کلاس و تحصیل صرف می کرد.

اما اگر این زبان آموز مسیر یادگیری خود را عاقلانه انتخاب کند و از روشی برای آماده شدن برای امتحان استفاده کند، مثلاً درس خصوصی معلم زبان، می تواند با همان قیمت یک درس، در مدت زمانی که می خواهد بدون خستگی به نتیجه برسد. گروه

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ روشی سریع برای یادگیری آیلتس

مطالعه سریع زبان انگلیسی برای آزمون آیلتس و انتخاب هوشمندانه محیط آموزشی

پلت فرم استادبانک به دلیل نگرانی دانش آموزان برای یادگیری سریع زبان انگلیسی، معلمان خصوصی واجد شرایط را برای جمع آوری جذب کرده است. شما می توانید با ورود به سایت اساتید خصوصی استادبانک و یا تماس با شماره 02191005343 اساتید راهنما را بیابید. با کمک استادبانک و اساتید خصوصی گروه، راه سریعی برای یادگیری زبان انگلیسی برای آیلتس پیدا خواهید کرد، البته تا زمانی که معطل نکنید. برای شروع مطالعه و ثبت نام برنامه خود با قیمت های تدریس خصوصی امسال.

مخزن بازدید : 74 جمعه 12 خرداد 1402 زمان : 10:15 نظرات (0)

متن آهنگ سالار عقیلی چه میکشم

از این رها گذاشتن تو، چه می کشم

ای دل! ببین ز داشتن تو، چه می کشم

عشق آخر از تو، ای دل من! دور می‌شود

از بس به اشتباه تو، مجبور می شود

چیزی نمانده از شهر

جز خاطرات تو

چیزی نمانده از تو

غیر از صدای من

چیزی نمانده از من

جز پرسه های شب

چیزی نمانده از شب

جز گریه های من

سازم اگر مرا بنوازی

شعرم! اگر مرا بِسُرایی

راهم! فقط اگر تو بیایی

عشقم! فقط اگر تو بخواهی

 

 آهنگ جدید سالار عقیلی به نام «چه میکشم»

مخزن بازدید : 110 چهارشنبه 10 خرداد 1402 زمان : 19:57 نظرات (0)


امروزه انواع مختلفی از محصولات پروفیل upvc در بازار وجود دارد. هر یک از تولیدکنندگان برتر سعی در افزایش کیفیت محصولات، ارائه قیمت مناسب، تنوع محصول و خدمات حرفه ای برای جذب سهم بازار محصولات پروفیل upvc دارند. تفاوت بین پنجره های Wintech و Vistabest یکی از موضوعاتی است که اغلب در بین افرادی که می خواهند شیشه دوجداره را انتخاب کنند مطرح می شود.

تفاوت بین پنجره دوجداره WinTech و Vistabest در تاریخ:

وین تک سابقه ای طولانی در بازار ایران دارد. و با اخذ مجوز از کشورهای پیشرفته می توان از فناوری های این کشورها استفاده کرد و خط تولید کاملا پیشرفته ایجاد کرد و کانال توزیع بر اساس عرضه مستقیم (حذف واسطه ها) از طریق تولید انبوه پروفیل پنجره upvc ایجاد کرد. . . این شرکت نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر روسیه، اوکراین، تونس و ... نیز نمایندگی دارد. تفاوت پنجره دوجداره وین تک و ویستابست در طول عمر این شرکت هاست. شرکت وین تک یک قرن عمر دارد در حالی که شرکت ویستابست 10 سال عمر دارد.

در و پنجره وین تک سهم بسیار بالایی در صنعت ساخت و ساز دارد بنابراین رقابت با این برند واقعا سخت است. یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب پروفیل وانتک این است که علاوه بر زیبایی و دقت در ساخت و کیفیت آن، قیمت بسیار رقابتی نسبت به پروفیل وستابیست دارد. ویندوز وانتک را می توان در بازار در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های بی شماری خریداری کرد.

پروفیل upvc یکی از سه جزء اصلی درب و پنجره دوجداره است و کیفیت آن نقش مهمی در کیفیت فریم های upvc دارد. از طرفی مواردی مانند کیفیت مواد مصرفی، کیفیت دو جداره یا چند جداره، کیفیت تولید و نحوه نصب به اندازه پروفیل موثر است. برای اطلاعات بیشتر در مورد نکات مهم در انتخاب پنجره دوجداره روی لینک کلیک کنید.

این مقایسه نشان می دهد که هر دو برند Wintech و Vistabest از مسیرهای مختلف به یک هدف دست می یابند. هدف رضایت مشتری و کیفیت بالای محصول است.

مطالعه مقاله کامل: https://upvcmaster.com/نمایندگی-پنجره-وین-تک-در-کرج/

مخزن بازدید : 89 یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 زمان : 16:44 نظرات (0)

طریقه فرستادن لوکیشن در واتساپ از طریق روش‌های مختلفی امکان پذیر است. در ادامه این مقاله ما قدم به قدم ۳ روش مهم را برای این اشتراک گذاری و ارسال لوکیشن در واتساپ بیان می‌کنیم که قطعاْ می‌تواند برای شما بسیار کاربردی باشد. شما می‌توانید از این راهکارها در چت‌های فردی و گروهی (خانوادگی یا دوستان و …) برای اشتراک زنده لوکیشن در واتساپ نیز استفاده کنید.

امکانات واتساپ چیست؟
واتس‌اپ یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان در جهان است که اکنون در پلتفرم‌های مختلفی وجود دارد و می‌توان از آن به‌عنوان یک برنامه پیام‌رسانی تجاری و رسمی برای کسب‌وکارها و افراد مختلف استفاده نمود. این اپلیکیشن که اکنون پس از گذشت 13 سال از انتشار آن، توانسته است کاربران بسیاری را در خود جذب کند، به‌طوری‌که طبق آخرین آمارها در سال، واتس‌اپ از یک پیام‌رسان 500 هزارنفری در سال 2014 اکنون به یک پیام‌رسان 2 میلیارد نفری در سال 2022 رسیده است. به همین خاطر می‌توان فهمید که چرا بیشتر کسب‌وکارها اکانت مخصوص واتس‌اپ را برای پاسخگویی در اختیار دارند.

امکانات واتس‌اپ شامل موارد مختلفی می‌شود که عبارتند از:

امکان ارسال پیام، عکس، فایل، ویدیو،
امکان ایجاد گفتگوهای گروهی که می‌تواند با دوستان، خانواده یا همکاران باشد،
امکان استفاده از واتس‌اپ در کامپیوتر از طریق سیستم‌عامل ویندوز، مک یا بر بستر وب که قابلیت همگام‌سازی بدون نیاز به فعال‌بودن واتس‌اپ موبایل در آن اضافه شده است،
امکان بکاپ گرفتن خودکار،
امکان استوری گذاشتن،
امکان تماس صوتی و تصویری،
امکان اشتراک‌گذاری لوکیشن در واتس‌اپ
مورد آخر یکی از مواردی است که کمتر کسی به آن می‌پردازد و از آن آگاهی دارد. از این روی می‌خواهیم در این قسمت راجع به طریقه فرستادن لوکیشن در واتساپ صحبت کنیم و قدم‌به‌قدم در گام اول نحوه فعال‌کردن آن و در گام دوم راه‌های اشتراک‌گذاری آن در واتساپ را مرور کنیم.

طریقه استفاده از لوکیشن و فعال کردن GPS
به صورت خلاصه ابتدا راجع به نحوه فعال کردن لوکیشن در گوشی‌های اندروید و iOS که پیش نیاز طریقه فرستادن لوکیشن در واتساپ است را با هم مرور می‌کنیم:

نحوه فعال کردن GPS برای گوشی های اندرویدی
با روشن کردن گوشی، سرویس‌های مکان‌یابی بر روی گوشی‌های شما آماه به کار هستند اما برای استفاده از آنها باید اقدام به فعال‌سازی GPS و لوکیشن برای گوشی خود نمایید. برای این کار:

ابتدا وارد قسمت Setting گوشی خود بشوید.
حال در لیست تنظیمات گوشی، روی گزینه Location کلیک کنید.
در صفحه باز شده، یک اسلایدر به صورت دکمه‌ای وجود دارد که می‌توانید با فعال کردن آن، قابلیت GPS و مکان‌یابی گوشی خود را انجام دهید.
در راهکار دیگری شما می‌توانید از راه زیر برای فعال کردن لوکیشن و GPS در گوشی اندرویدی خود استفاده کنید:

ابتدا بایستی وارد گوشی خود شوید.
حال انگشت خود را از بالا صفحه نمایش به پایین روی صفحه نمایش بکشید.
یک نوار منو کشیده می‌شود که شامل برخی اعلان‌ها و نوتیفیکیشن‌ها است.
حال یکبار دیگر همین کار را بکنید تا قسمت Quick Setting نمایش داده شود که نمادهایی نشان داده شود.
حال بر روی نماد GPS که زیرنویس آن Location است، کلیک کنید تا نماد فعال شود.
حال GPS شما به شبکه ماهواره‌ای متصل شده و ردیابی مکان شما انجام می‌شود.

نحوه فعال کردن GPS برای گوشی های iOS
برای طریقه فرستادن لوکیشن در واتساپ ابتدا اقدام به فعال کردن خدمات مکان یابی در گوشی آیفون خود نمایید که مراحل آن به شرح زیر است:

ابتدا به قسمت Setting گوشی خود بروید.
حال بر روی گزینه Privacy کلیک کنید.
روی گزینه Location Service کلیک کنید.
حال اسلایدر ” Location Services” را روی حالت فعال (رنگ سبز) قرار داده و اکنون برنامه‌های شما می‌توانند به موقعیت مکانی شما دسترسی داشته باشند.

طریقه فرستادن لوکیشن در واتساپ چگونه است؟
برای طریقه فرستادن لوکیشن در واتساپ اگر در هنگام نصب تمام مجوزهای لازم را ارائه کرده‌اید مستقیم به بخش زیر یعنی ” طریقه فرستادن لوکیشن در واتساپ” بروید وگرنه بایستی ابتدا مجوز دسترسی به لوکیشن را در گوشی خود بدهید.

برای گوشی‌های iOS:

ابتدا به قسمت تنظیمات یا Setting بروید.
روی گزینه Privacy کلیک کرده و قسمت Location Services را فعال کنید.
حال بایستی به پایین آن صفحه مراجعه کنید تا لیستی از app ها را مشاهده کنید.
در کنار لیست برنامه‌ها گزینه‌هایی تحت عنوان Never, While Using, or Always وجود دارد. برنامه واتساپ را پیدا کرده و آن را روی حالت always قرار دهید.
برای گوشی‌های Android:

به قسمت تنظیمات بروید. Setting
حال روی گزینه “برنامه‌ها” کلیک کنید. Apps
حال برنامه‌ واتساپ را انتخاب کرده و روی گزینه “اجازه‌ها” روی آن کلیک کنید.
اجازه “لوکیشن” را فعال کنید.

طریقه فرستادن لوکیشن در واتساپ – روش اول
فرقی نمی‌کند گوشی شما اندرویدی باشد یا iOS، طریقه فرستادن لوکیشن در واتساپ به شرح زیر است:

ابتدا برنامه واتساپ را باز کنید.
روی چت موردنظر خود کلیک کنید یا از گزینه پیام، یک مخاطب را انتخاب کرده و وارد محیط چت شوید.
از نوار زیر، جایی که پیام را می‌نویسید، نماد Attachment یا پیوست که حالت پین مانند است را انتخاب کنید.
حال در بخشی که مشاهده می‌کنید، روی گزینه “موقعیت” یا Location کلیک کنید.
اگر پیامی مبنی بر اینکه “برای فرستادن موقعیت مکانی خودتان یا مکانی در نزدیکی‌تان، به واتساپ اجازه دسترسی به مکان خود را بدهید” را مشاهده کردید، گزینه ادامه یا Continue را بزنید.
پیام دگیری برای اجازه دادن برای شما ارسال می‌شود که گزینه “مجاز است” را بزنید.
حال پنجره‌ای جدید باز می‌شود که بایستی (با توجه به فعال بودن حالت Gps)، گزینه ردیابی را از بالا سمت چپ انتخاب کنید تا دقیق مختصات شما ردیابی شود.
زمانی که از درست بودن موقعیت مکانی خود مطمئن شدید، در منوی پایین، گزینه “ارسال موقعیت مکانی کنونی شما” را انتخاب کنید.
حال پیامی به صورت خودکار از موقعیت مکانی شما به آن شخص یا چت گروه ارسال می‌شود که دوست شما می‌تواند با کلیک روی آن پیام، انتخاب یک برنامه برای مشاهده نقشه مثل گوگل مپ، موقیعت دقیق مکانی شما را مشاهده کند.

دیگر راه‌های فرستادن لوکیشن در واتساپ چگونه است؟
راهکارهای دیگری نیز برای ارسال لوکیشن در واتساپ وجود دارد. در ادامه دو راهکار راجع به طریقه فرستادن لوکیشن در واتساپ برای شما بیان می‌کنیم که می‌توانید آن را امتحان کنید.

ارسال لوکیشن به برنامه واتساپ – روش دوم
راهکار اول ارسال لوکیشن از طریق گوگل مپ یا هر برنامه مشابهی که دسترسی به نقشه و مختصات شما دارد، می‌باشد.

ابتدا قابلیت GPS را برای گوشی خود فعال کنید.
حال گوگل مپ را باز کنید.
حال گزینه ردیابی دقیق مکان خود را بزنید تا مختصات شما دقیق پیدا شود.
بعد از چند ثانیه یا دقیقه، زمانی که مختصات شما به خوبی تشخیص داده شد، روی 3 خط بالا سمت راست کلیک کنید تا یک لیست به شما نمایش داده شود.
حال روی گزینه “اشتراک گذاری مکان” یا “Share Location” کلیک کنید.
روی گزینه شروع به کار و اجازه دادن کلیک کنید.
یک پنجره از پایین باز می‌شود که شامل 3 قسمت است. در قسمت اول شما می‌توانید مدت زمان اشتراک گذاری مکان به صورت همزمان را تعیین کنید. در قسمت دوم می‌توانید مکان‌های خود را با مخاطبین خود اشتراک گذاری کنید. در قسمت سوم می‌توانید اشتراک گذاری را در برنامه‌های App گوشی خود انجام دهید. از قسمت سوم، واتساپ را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
گزینه “روشن کردن” را بزنید.
حال چت موردنظر خود را در واتساپ انتخاب کرده و گزینه ارسال را بزنید.

نکته: اگر در مرحله انتخاب واتساپ، پیامی مبنی برای “مکانتان هم رسانی شود” آمد، گزینه “روشن کردن” را بزنید. اگر پیامی مبنی برای “عدم روشن کردن سابقه مکان برای اکانت گوگل شما” شما نمایش داده شد:

ابتدا گزینه “باز کردن تنظیمات مکان” را کلیک کنید.
به پایین صفحه بیایید و روی گزینه “سابقه مکان گوگل” (اکانت گوگل شما باید به گوشی وصل باشد تا این موارد نمایش داده شود) را انتخاب کنید.
حال بایستی در صفحه باز شده، روی گزینه “روشن کردن” یا فعال کردن کلیک کرده و این قابلیت را فعال کنید.

همچنین شما می‌توانید در گوگل مپ، روی محلی که هستید، با نوک انگشت خود آن قسمت را کمی فشار دهید تا پین گذاری شود، سپس گزینه “اشتراک گذاری” را از لیست پایین انتخاب کنید، سپس برنامه “واتساپ” را انتخاب کنید و برای چت موردنظر خود، مختصات مکانی را ارسال نمایید.

قابلیت Live Location در واتساپ – روش سوم
یکی دیگر از قابلیت‌های واتساپ، قابلیت Live Location است که موقعیت مکانی شما به صورت زنده در یک بازه زمانی مشخص در یک چت فردی یا گروهی اشتراک گذاشته می‌شود.شما می‌توانید آن را نیز در هنگام اشتراک گذاری غیر فعال کنید. توجه کنید که این ویژگی رمزنگاری شده است و کسی نمی‌تواند آن را مشاهده کند به جز افرادی که به اشتراک گذاشته شده‌اند.

ابتدا قابلیت GPS را برای گوشی خود همانطور که در قسمت بالا بیان شد، فعال کنید.
سپس وارد واتساپ شده، چت موردنظر خود را انتخاب کنید.
روی علامت Attachment در نوار زیر کلیک کنید.
روی گزینه “لوکیشن” یا “Location” کلیک کنید.
حال پس از موقعیت یابی دقیق مختصات مکانی شما، روی گزینه “Share Live Location” کلیک کنید.

طریقه فرستادن لوکیشن در واتساپ: ۳ روش ساده + کاربردی

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 147
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,017
  • بازدید ماه : 515
  • بازدید سال : 33,739
  • بازدید کلی : 79,593