loading...

مخزن

مخزن بازدید : 2054 پنجشنبه 15 مهر 1400 زمان : 18:14 نظرات (0)

در سیستم عامل متن باز لینوکس به گونه ای است که به کاربران حرفه ای این امکان را می دهد که بخش های مختلف سیستم را مدیریت نمایند. علاوه براین نرم افزارهای زیادی وجود دارد که کاربران معمولی می توانند  از آنها برای مدیریت کردن بخش های مختلف سیستم عامل خود استفاده کنند.

  • اندازه گیری مدت زمان لازم برای اجرای هر سرویس در لینوکس

امروزه بیشتر توزیعات  لینوکس از systemdبرخوردار هستند که مجهز به ابزارهای مانند آنالیز کردن سرعت بوت  است. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که زمان boot  شدن سیستم عامل و مدت زمان اجرای هر یک از سرویس ها را اندازه گیری نمایید. نکته مهم این است که برخی از سرویس ها به موازات سرویس‌های دیگر اجرا می‌شود بنابراین حتی اگر زمان اجرای این سرویس دو ثانیه باشد باز هم نمی‌توان این سرویس‌ها را غیر فعال کرد  چرا که نمی توان گفت   گفت چنین سرویس هایی فرایند بوت سرویس سیستم عامل را کند نموده است.  برای استفاده از این قابلیت اپلیکیشن terminal لینوکس را اجرا کنید و دستور system-analyze blame را وارد کرده و کلید enter را فشار دهید از این طریق می توانید مدت زمان بارگذاری هسته مرکزی لینوکس و همین طور سرویس های پایه سیستم عامل لینوکس را مشاهده  کنید.

  • از systemctl برای غیر فعال کردن سرویس های اضافه در لینوکس استفاده کنید

 یکی دیگر از روش هایی که می تواند در بالا بردن سرعت بوت لینوکس موثر باشد غیر فعال کردن سرویش های اضافه لینوکس است. شما باید پردازش های پس زمینه را که اصطلاحا سرویس نامیده می شوند و  پر کاربرد و ضروری نیستند غیر فعال کنید. اگر در سیستم خود به جای درایو حالت جامد یا SSD از هارد دیسک استفاده می کنید مدت اجرای برخی از سرویس ها مانند snapd بیشتر می شود مثلا ممکن است از حدود یک و نیم ثانیه به 5 ثانیه برسد.

پر سرعت ترین سرور اختصاصی لینوکس چه ویژگی هایی دارد؟

علاوه بر این در نظر بگیرید چنانچه شما از SSD  استفاده کنید پردازش های پس زمینه به صورت موازی و با سرعت بالایی بارگذاری می شوند.  اما اگر از هارد دیسک استفاده کنید بارگذاری موازی دشوار تر است و امکان دارد اغلب سرویس ها به صورت سریال اجرا می شوند.

 و اما برای فعال کردن سرویسی به اسم  snapd دستورالعمل sudo systemctl  .disable snapd. Serviceرا اجرا کنید.  اگر شما سشتم عامل را ریبوت کنید این برنامه مجددا اجرا می شود چرا که ممکن است برخی از سرویس های دیگر برای کارکرد صحیح خود  به این ابزار  نیاز داشته اشند.

 

  • استفاده از systemctl برای ماسک کردن سرویس ها

با استفاده از دستورالعمل   sudo systemctl mask snapd. Serviceمی توانید فایل های سرویسی به اسم   snapd.service نال کنید که به این کار ماسک کردن می گویند.

 

مخزن بازدید : 144 پنجشنبه 18 شهریور 1400 زمان : 17:35 نظرات (0)

ثبت نام آزمون های فنی حرفه ای هم به صورت اینترنتی در پورتال این سازمان انجام میشه. طبق آمار آموزشگاه پایا، کلیه مدیران هوشمند و آینده نگر شرکت ها و موسسات برای ارتقای پرسنل تحت امر خود اقدام به ثبت نام کارمندانشان در آموزش رئیس دفتری - آموزش مدیر دفتری - آموزش مسئول دفتری می نمایند. طبق دستورالعمل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، گذراندن دوره مدیر آموزشگاه جهت دریافت کارت مدیریت آموزشگاه الزامیست. با شرکت در دوره آموزش مهارت مربیگری آموزشگاه می توانید در کوتاهترین زمان موفق به کسب گواهینامه مربیگری آموزشگاه و گرفتن کارت مربیگری آموزشگاههای سازمان فنی و حرفه ای شوید. اگه شما هم با آزمون ها و دوره های مختلف فنی حرفه ای سر و کار داشته باشین، می دونین که آزمون های فنی حرفه ای در چند نوع هستن که هر کدوم از اون به روش های خاصی برگزار میشن. آزمون های فنی حرفه ای در سه نوع آزمون هماهنگ، آزمون های ادواری و آزمون های آنلاین برگزار میشه که افراد با شرکت در این آزمون ها می تونن گواهینامه فنی حرفه ای رو دریافت کنن. به طور کلی ما سه نوع آزمون در سازمان فنی حرفه ای داریم که بستگی به دوره آموزشی و جایی که دوره برگزار میشه، نوع آزمون و ثبت نام آزمون فنی حرفه ای هم متفاوته.

آزمون های ادواری به صورت سالانه و متناسب با متقاضیان برگزار میشه و تاریخ آزمون ادواری فنی حرفه ای 1400 معمولا از طریق سامانه ثبت نام آزمون ها اطلاع رسانی میشه. بعد از برگزاری هر دوره مهارت آموزی فنی حرفه ای، افراد باید برای ثبت نام آزمون فنی حرفه ای اقدام کنن. برای ثبت نام آزمون فنی حرفه ای، ابتدا بعد از ورود به «پورتال فنی حرفه ای» ، شما باید بر روی گزینه ثبت نام در آزمون ادواری و صنعت ساختمان کلیک کنین. در این مقاله قصد داریم شما رو با ثبت نام دوره های آموزشی آزمون فنی حرفه ای و یا ثبت نام آزمون فنی حرفه ای آشنا کنیم. در صفحه پیش رو از بخش استان ها ، نام استانی را که قصد شرکت در دوره های آموزشی آن رو دارید انتخاب کرده و سپس بر روی جستجو کلیک کنید . سوزن چرم دوزی که نوک آن پهن است. 2. سوزن سرسوخته یا سرسیاه مخصوص چه پارچه هایی است؟ قبل از هر چیزی باید بدونیم که انواع آزمون های فنی حرفه ای چه مواردی هستن و هر کدوم با هم چه تفاوت هایی دارن؟ در واقع داشتن مدرک ICDL بیانگر تسلط کافی یک فرد در امور دیجیتال و کار با رایانه است، البته به شرط آن که مدرک خود را از یک مرکز معتبر دریافت کرده باشد و این مرکز در کشور ما ایران، جایی نیست جز سازمان فنی و حرفه ای کشور.

مربی آموزشگاه پس از گذراندن دوره آموزش پداگوژی عمومی باید شایستگی و توانایی انجام کار در محیط ها و شرایط گوناگون را به طور موثر و کارا برابر استاندارد سازمان فنی حرفه ای داشته باشد. در این دوره آموزشی تکنیکهای اعتماد به نفس و رفع خجالت و کم حرفی، تکنیکهای کاربردی فن بیان، داشتن صدایی رسا و گیرا، مدیریت ترس از سخنرانی، نحوه نوشتن متن سخنرانی، روشهای تقویت حافظه، روانشناسی مخاطبین، الگوهای رفتاری و زبان بدن (Body Language)، روش ها و مهارت های برقراری ارتباط و روابط عمومی، ایجاد ارتباط موثر و خوب در جامعه، آداب معاشرت حرفه ای، فنون کسب شخصیت کاریزماتیک یعنی جذابیت، اثرگذاری و الهام بخش بودن را در دوره فن بیان و سخنرانی و مهارتهای ارتباطی فرا می گیرید. به رغم این که یافته های پژوهش بی کفایتی نظام آموزشی متمرکز را در تامین نیازهای فردی، محلی و ارتباط یادگیری با زندگی نشان می دهد (Fatemi Amin & Fuladian, 2009) و موضوع کاهش تمرکز شدید نظام آموزشی، همواره در دستورکار وزرای آموزش و پرورش بوده است (Fani, 2016) اما، با وجود اهمیت این موضوع، هنوز اقدامی در رابطه با تمرکززدایی در نظام آموزشی ایران انجام نشده است. آموزشگاه فن بیان و مهارتهای ارتباطی Rhetoric and Communication skills training : همانطور که می دانیم امروزه داشتن تخصص، دانش و مهارت برای موفقیت الزامیست ولی کافی نیست.

در ایران ممکن است جوانی (که شاید به غیر از داشتن یک دیپلم دبیرستانی فاقد هر گونه مهارت و تجربه ای است) با وجود فرصت انجام یک کار (که از عقیده او سطح پایینی داشته باشد) از آن خودداری کند و برای مدت ها به همین بهانه بیکار در خانه بماند و خانواده، رفقا و آشنایانش هم به او حق بدهند ولی در کشورهایی پیشرفته چون بیکاری و به کارگیری خدمات مجانی دولتی که پول آن از جیب شاغلان (از روش پرداخت مالیات) پرداخت می شود منجر خواهد شد، مقبول هیچکس نیست. در صورتی که کد شناسایی فنی و حرفه ای دارین، به این معنیه که قبلاً هزینه دریافت این مدرک رو پرداخت کردین و در حال حاضر به راحتی می تونین گواهینامه فنی و حرفه ای خودتون رو دانلود کنین. مثلا اگه شما بخواین کارت ورود به جلسه آزمون های هماهنگ یا ادواری portaltvto.comرو دریافت کنین، باید به این سایت مراجعه کنین. بر اساس آیین نامه انتصاب مدیران مدارس، برای احراز این پست «برخورداری از همه شرایط عمومی قوانین و مقررات مربوط به جذب و بکارگیری کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران» ضروری است.

بیشتر بخوانید:

https://www.fan-app.ir/cluster/108/Microsoft-Office

مخزن بازدید : 284 یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 زمان : 9:45 نظرات (0)

به این ترتیب که بسیاری از برندهای معروف جهان برای کاهش هزینه تولید و ارزان شدن محصولاتشان با استفاده از شرکتهای تولیدی چین و به صورت تحت لیسانس محصولاتشان را روانه بازارهای هدف میکنند، بنابراین نمیتوان زیاد به نامهای کشورهای اروپایی در این صنعت دل بست، بلکه بهتر است با توجه به توان و تخصص تولیدکنندگان داخلی از محصولات بسیار باکیفیت و بالاترین سطح استاندارد کشورمان استفاده کنیم. شاخص گروههای "گچ و گچکاری"، "شیشه" و "شیرآلات بهداشتی" نیز به ترتیب با 61.9، 43.4 و 60.1 درصد تورم، کمترین تأثیرگذاری را در تورم سالانه نهادههای ساختمانی شهر تهران داشتهاند. همانطور که اشاره شد یکی از مهم ترین بخش خرید شیرآلات بهداشتی، تصمیم گیری و انتخاب نوع شیرآلات مناسب برای آشپزخانه می باشد، از این رو سعی کردیم در این بخش “راهنمای خرید شیرآلات ظرفشویی” را به عنوان یک مطلب آموزشی خدمت شما ارائه دهیم. شیر ظرفشویی شایان مدل شیبا طراحی منحصر به فرد شرکت تولیدی شایان را داشته و به طور حتم با ظاهر زیبا و طراحی اهرمی خود جلوه بی نظیری به آشپزخانه شما می دهد. بهتر است برای سینک های سایز بزرگ شیر ظرفشویی شاوری خرید کنید که به کمک یک شلنگ که در داخل علم قرار دارد امکان افزایش طول علم و انعطاف در جهت حرکت آن ایجاد می گردد.

دسته یا در سمت راست شیر قرار میگیرد یا در سمت چپ شیر و یا بر روی شیر قرار میگیرد. قسمت آبفشان شیر به شکلی طراحی و ساخته شده که به راحتی به سمت چپ و راست چرخش کرده و سینک را با فشار بالای آب خود شستشو می دهد. اگر سینک ظرفشویی شما سایز کوچک است بهتر است موقع خرید شیر ظرفشویی بهتر است شیری انتخاب کنید که سایزش کوچک باشد و برعکس اگر برای سینک دوقلو سایز 120 سانتی متر شیر ظرفشویی باید علم سایز بزرگ باشد تا طول علم به هر دو کاسه سینک برسد. اگر سینک روشویی شما دارای دو سوراخ است، شیر روشویی از نوع شیر تو کاسه دو پایه (همان شیرآلات پیچی کلاسیک اما دارای دو پایه) مناسب ترین انتخاب است. اما مدل هایی بسیار زیبا با آپشن های متعدد نیز در بازار موجود هستند.بهترین شیر توالت الزما گران ترین نیست و این مسئله بستگی به نوع کاربرد مورد نیاز شما دارد. از جمله مشخصات بارز این محصول می توان به تنه ساخته شده از آلیاژ برنج، جنس دستگیره از زاماک و کارتریج باکیفیت آلمانی اشاره کرد. جنس تنه این محصول از آلیاژ برنج با وزن بالا ساخته شده و با آبکاری کروم مات مقاوم سازی شده است.

تنه این محصول از آلیاژ برنج با درصد خلوص بالا و کیفیت بی نظیر ساخته شده است. در این مدل نیز از آلیاژ برنج MS60 با سرب کمتر از 2.5 درصد استفاده شده است. شرکت شیرآلات کاویان در طراحی به جای کپیبرداری از برندهای مختلف، به توان و استعداد نیروهای انسانی خود تکیه کردهاست، به همین دلیل در میان انبوه مدل های تکراری ای که در بازار میبینید، این برند به طور خاص، هویت تولید کننده خود را نشان میدهد. ما واقعاً علاقهمند به وسایلی هستیم که جزئیات را نشان میدهند، مثلاً شیرآلاتی که نشاندهنده ظاهر یک پرنده یا گُل هستند، اینها میتوانند مفهومی نیز باشند و افراد را سر شوق بیاورند. بدنه این شیر از آلیاژ برنج ساخته شده که در برابر لکه مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد. در یک ساختمان مسکونی چندین نوع شیرآلات، خرید و نصب می شود از ساده ترین شیرآلات مانند شیر حیاط تا پر کاربردترین و مهم ترین شیرآلات مانند شیرآلات ظرفشویی را می توان نام برد. امروزه با تنوع علم و تکنولوژی شیرآلات به نحوی ساخته شده اند که استفاده از آن ها راحت بوده و بدون هیچ زحمتی می توان آب را باز و بسته نمود. کیفیت آلیاژ برنج به کار رفته در بدنه و دسته شیر سینک ظرفشویی قهرمان مدل آنتیک به قدری بالاست که در صورت خرید آن گارانتی 60 ماهه شرکت قهرمان را نیز کسب می کنید.

تیم بازرگانی، بازاریابی و تحقیقات بازار این شرکت با بررسی دقیق بازار داخلی و شناسایی نیازهای بازار هدف، مجموعه ای بی نظیر از تولید کنندگان مطرح اروپایی و برندهای تراز اول اروپا در زمینه ی شیرآلات ساختمانی شامل شیر روشویی ، شیر حمام ، شیر ظرفشویی ، شیر توالت ، دوش حمام و در زمینه دیگر محصولات بهداشتی ساختمان شامل توالت فرنگی ، وال هنگ ، توالت یورینال ، کاسه روشویی و فلاش تانک را گردآوری نموده است. لازم بذکر است این قطعات دارای بالاترین کیفیت بوده و استاندارهای اروپا و کشورهای پیشرفته را دارا می باشند. طراحی ظاهری آن بسیار جدید و لوکس است، به حدی که می تواند تاثیر زیادی در زیباسازی آشپزخانه شما ایجاد کند. خرید شیرآلات باکیفیت برای آشپزخانه، حمام و دستشویی نیاز به بررسی متریال، عملکرد و حتی تطابق ظاهری آن با دکوراسیون فضای مورد نظر دارد. در این تأثیرگذاری علاوهبر تغییرات قیمت، ضریب اهمیت گروه مورد نظر در کل گروههای نهادههای ساختمانی نیز مؤثر است. یکی از دلایل مهم بودن انتخاب شیر ظرفشویی این است که چون دفعات استفاده زیاد می باشد باید شیر آشپزخانه با کیفیت و از برند معتبر انتخاب شود تا در صورت بروز مشکل هم بتوانید از گارانتی و از آن مهم تر از خدمات پس از فروش شیرآلات استفاده کنید.

منبع:

https://arianfarazparsam.com/

مخزن بازدید : 83 شنبه 18 اردیبهشت 1400 زمان : 14:09 نظرات (0)

با اشاره برگزاری مراسم تشییع جنازه پر جمعیت در شهرستان اندیمشک، اظهار کرد:‌ برخی از شرکت کنندگان در این مراسم اقدام به تیر اندازی کردند که دستور ویژه در خصوص برخورد قانونی با خاطیان صادر شد.

وی افزود: یکی از متولیان این مراسم که از استان لرستان به اندیمشک سفر کرده بود به همراه ۲ نفر راننده خودروهای حامل سیستم صوتی و تزئینات همچنین یکی از بستگان متوفی که مسئولیت برگزاری این مراسم را بر عهده داشت به دستور دادستانی دستگیر و ۲ خودروی نیسان نیز توقیف شدند.

دادستان شهرستان اندیمشک گفت: افرادی که در این مراسم اقدام به تیراندازی کرده بودند نیز شناسایی و دستور دستگیری آنان صادر شد.

صحرایی بیان کرد: با برگزارکنندگان هرگونه مراسم عزاداری،عروسی و ... که مغایر با مصوبات ستاد کرونای شهرستان باشد ،با قاطعیت و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

وی با هشدار به افرادی که در مراسمات مختلف اقدام به تیراندازی می‌کنند، عنوان کرد: دستگاه قضا نسبت به دستگیری و مجازات بر هم زنندگان نظم عمومی و افراد قانون شکن، با سرعت و قاطعیت عمل خواهد کرد.

مخزن بازدید : 91 شنبه 18 اردیبهشت 1400 زمان : 14:05 نظرات (0)

افرادی که تمایل به راه اندازی یک کسب و کار جدید به نام کارواش نانو یا کارواش سبز هستند معمولا ابتدایی ترین اقدام آنها بررسی معایب و مزایای کارواش نانو و جوانب مختلف راهاندازی کارواش نانو است دستمال میکروفایبر ، مجموعه اسپری کارواش نانو ، دستگاه بخارشویی، اسفنجهای نانو ،واکس داشبورد، این ها تنها برخی از مهم ترین لوازم و تجهیزات حهت راه اندازی کارواش نانو هستند و شما برای دریافت لیست کامل از لوازم و تجهیزات کارواش نانو نیاز به تحقیق و بررسی بیشتر دارند. 2. مزیت های کارواش سبز و معایب انواع کارواش خشک را بسنجند و مقایسه کنند و هدف خود را مشخص کنند. این پروانه با چرخش 50 دور در ثانیه ، آب را در 3 مرحله به پودر تبدیل می کند. پمپ مه پاش که توسط سایت ما به فروش می رسد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و ما محصول خود را با پشتیبانی و خدمات پس از فروش خدمت مشتریان خود ارائه می دهیم. کارواش عمل شستشو را با استفاده از آب فشار قوی انجام می دهد به همین دلیل است که از نظر زمانی و و میزان مصرف آب در مقایسه با شلنگ و آب معمولی دارای صرفه جویی قابل توجهی می باشد؛ اما این کارواش برای این که بتواند مکانیزم شستشو را به طور صحیح انجام دهد نیاز به یکسری متعلقات و ابزار دارد که از آن تحت عنوان لوازم کارواش یاد می کنند، لوازمی همچون دسته لانس ها، شلنگ، برس، نازل، تفنگ تاپ گان.

کارواش صنعتی از دیگر راه های افزایش در آمد وجود نیروی کار مجرب و خوش برخورد، استفاده از شوینده های با کیفیت، وجود تجهیزات کارواش صنعتی و پیشرفته، قیمت مناسب و منصفانه تر برای شستشوی خودرو ها، همچنین فضایی بعنوان اتاق انتظار برای مشتری است چرا که با وجود چنین مزایا و امکاناتی مشتری برای دفعه های بعد هم کارواش شما را انتخاب می کند پس مشتری مداری اصل اول برای جذب مشتری و در آمد بالاتر به حساب می آید. همان طور که می دانید کارواش یک ابزاری است که بنا به قدرتی که دارد از آن برای شستشو سطوح مختلفی همچون ماشین آلات، اتومبیل، نمای ساختمان ها، فضا های کارگاهی، کشتارگاه ها و … به یک فرد حرفهای برای اجرای کارواش نانو نیاز است تا مطمئن شوید که هیچ آسیبی به رنگ خودرو وارد نمیشود. اسپری بدنه متناسب با طیف رنگ بدنه است و برای شیشه یا رینگ و لاستیک استفاده نمی شود. همچنین جنس بدنه باید به گونهای باشد که در مقابل دمای بالا تغییر فرم و شکل ندهد. این تفنگی نیز باید به گونهای باشد که بتوان با دست غیر مسلح آن را در اختیار گرفت. 

رسیدن بخار تمیز بدون زنگ آب و شوره به محل مورد نظر در اتومبیل از جمله مواردی است که می تواند نتایج ذکر شده را به دنبال داشته باشد. به منظور خرید مه پاش مرغداری می توانید همین اکنون گزینه ی خرید آنلاین مه پاش مرغداری را در اولویت قرار داده و این محصول را بدون اتلاف زمان خریداری کنید. آبیاری قطرهای: در این روش که روشی ظریف و دقیق است، آب بهصورت جداگانه و انحصاری به ریشهی گیاهان توسط قطرهچکانهایی مخصوص داده میشود. با کوپله شدن این دو جزء، به شکل مستقیم یا با استفاده از یک تسمه، نیروی حرکتی از موتور به پمپ انتقال داده شده و موجب حرکت پیستون های آن و ایجاد فشار لازم می شود. 8. نوشتن و اصلاح مداوم طرح تجاری برای انواع کارواش مثل کارواش نانو ، کارواش سیار و کارواش بدون آب در شفاف شدن مسیر و رفع اشکالات احتمالی در مراحل مختلف رسیدن به اهدافتان کمک میکند. پس از مشخص شدن نوع آبپاش ها و جایگذاری روی نقشه، باید با توجه به دبی مصرفی هر یک از آبپاش ها که در کاتالوگ آنها مشخص شده است ضرب در تعداد کل آبپاش ها دبی کل یا دبی مورد نیازبرای انتخاب پمپ(میزان آب مورد نیاز در واحد زمان مثلا 2 لیتر در ثانیه) محاسبه شود.

نوع آنالوگ و دیجیتال از نظر نحوه تنظیم تفاوتهایی با هم دارند. بسته به نوع کارواش که می تواند دستی یا اتوماتیک باشد، عملیات شستشوی اصلی بدنه خودرو به روشی متفاوت انجام میگیرد و ابزار لازم برای انجام این عملیات متفاوت است. امروزه بسیاری از کارواش های کوچک و بزرگ در سطح کشور خدمات بسیار گسترده ای در حوزه نظافت حرفه ای و مکانیزه خودروها انجام می دهند. برند برتولینی متعلق به شرکتی ایتالیایی می باشد که فعالیت خود را در تولید و عرضه انواع الکتروپمپ در کاربری صنعتی و کشاورزی از سال 1918 شروع کرده و امروزه به کشورهای دیگر صادر می گردد. رابطی دکمه دار است که شیر خودکار را موقتا به آبپاش وصل میکند و با فشاری ساده روی دکمه از شیر خودکار جدا میشود. طراحی این لنس به گونه ایست که می توان با چرخاندن شیر تعبیه شده در آن، هم پاشش فوم و هم پاشش آب انجام داد، و دیگر نیازی به استفاده از دو لنس جدا نمی باشد. این نازل با چرخاندن لایه آلودگی ها می تواند با قدرت و توان بیشتری لایه آلاینده ها را از سطح جدا سازد.

مطالعه بیشتر:

https://iran-pump.com/%D9%85%D9%87-%D9%BE%D8%A7%D8%B4-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/

مخزن بازدید : 80 یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 زمان : 10:51 نظرات (0)

بر اساس مطالعات چندگانه نگارندگان تعداد 11 شاخص­ و 34 متغیر برای شناسایی مؤلفههای تأثیرگذار ابعاد اقتصادی و اجتماعی کیفیت زندگی کارکنان واحدهای پرورش ماهی در شهرستان سلسله گزینش شدند. حسینی و دیگران (6) در مقاله خود با عنوان "تعیین و اولویت بندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین سبز با استفاده از رویکرد تحلیل مسیر" به شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر زنجیره تأمین سبز در شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی و مواد شوینده پرداخته اند. این استراتژی عملکرد زیست محیطی را به سراسر زنجیره تامین پیوند می زند. با وجود این، آنچه نهایتاً در شکل ظاهری و عملکرد قراردادها ظاهر شده است میزان درک قانونگزاران و دولتمردان نفتی از ابعاد مختلف و عمق این ویژگیها از یک سو و سطح دانش، مهارت و تجربه کارشناسان و متخصصان نفتی کشور از وضعیت مخازن و پیشرفت های دانش فنی در کلیه سطوح عملیات نفتی، از سوی دیگر است. این قرارداد، دو ضمیمه دارد که به ترتیب مربوط به مختصات نواحی عملیات و اصلاح قانون مالیات بر درآمد است. رژیمهای حقوقی حاکم بر قراردادهای نفتی، از قراردادهای امتیازی تا قراردادهای بیع متقابل یا صورتهای ترکیبی و تلفیقی آنها نشان میدهد که وجه تمایز این قراردادها با یکدیگر صرفاً در نحوه سهمبری شرکت طرف قرارداد و کشور صاحب مخزن از تولیدات یا از درآمد و سود حاصل از عملیات نفتی بوده است.

بعد از بررسی اجمالی قراردادهای نفتی ایران از امتیازنامههای رویتر و دارسی تا قراردادهای بیع متقابل، ویژگیهای مطلوب قراردادهای نفتی را به شرح ذیل بررسی کردهایم: حاکمیت و مالکیت بر منابع نفتی، حقوق و منافع ملی در زنجیره عملیات نفتی، انتقال دانش و مهارتهای فنی، و افزایش سهم دولت از عواید نفتی. عنوان این امتیازنامه چنین بود: «اعطای امتیازات حقوق از جانب اعلیحضرت همایون شاهنشاهی به بارون جولی یوس دو رویتر، کمپانی همایونی ایرانی و انگلیسی به جهت راهآهن و اعمال مفیده عامه در ایران.» (امور حقوقی، صفحات 1 تا 8). ملاحظه می­شود که دامنه این امتیازنامه به مراتب بیش از بهره­برداری از میادین نفتی ایران بود. انگلیسی اعطا شد. این امتیازنامه، سیزده سال بعد از تولد صنعت جدید نفت در جهان به امضاء رسید. نتایج تحقیق حاضر از دید بعد اقتصادی و افزایش اشتغال به صورت مستقیم و غیر مستقیم در منطقه با پژوهش فرانکیس و هرشنر (2003)، صالحی (1381) و ادوارد (2000) رابطه معناداری دارد. به عنوان مثال، هنگامی که جمهوری اسلامی ایران، بعد از حدود یک دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، مجوزهای قانونی برای حضور شرکتهای بزرگ نفتی بینالمللی را در چارچوب نظام پیمانکاری و قراردادهای بیعمتقابل صادر نمود بسیاری از این شرکتها اساساً تمایل چندانی به این قراردادها نداشتند اما حضور در میادین نفتی ایران امتیاز ویژهای برای آنها محسوب میشد که قطعاً سهام این شرکتها را تقویت میکرد ضمن آنکه شرایط بین المللی https://irchem.ir/industrial و آثار سوء تحریمهای اقتصادی میتوانست نویدبخش روزهای خوبی در آینده برای ایشان باشد.

شرکتهای نفتی داخلی و بینالمللی بنگاههای اقتصادی اند که منطقاً در چارچوب ضوابط بنگاهداری، هدفی جز تأمین منافع سهامداران خود در فضای رقابتی ندارند. به موجب این قرارداد، دو شرکت تحت عناوین «شرکت اکتشاف و تولید نفت ایران» و «شرکت تصفیه نفت ایران» که به شرکتهای عامل معروفاند، بر طبق قوانین ایران به ثبت رسید. پاسخ به سؤال سوم: در مرحله اول و دوم به شناسایی، استخراج و تأیید متغیرهای مستقل تأثیرگذار بر کیفیت زندگی اعضای جامعه مورد مطالعه پرداخته شد و در سؤال سوم به بررسی اثرات متغیرهای زمینه­ای (ویژگی­های دموگرافیک اعضای جامعه) بر روی میزان کیفیت زندگی آنها با کمک آزمون آنالیز واریانس یک طرفه (متغیرهای زمینه­ای چند مقوله­ای) و مقایسه میانگین­ها (متغیرهای زمینه­ای دو مقوله­ای) در سطح حداکثر خطای 05/0 پرداخته شد. پاسخ به سؤال دوم: پس از استخراج عامل­ها با کمک تحلیل عاملی اکتشافی در مرحله دوم به وسیله رگرسیون خطی ساده به روش گام به گام به بررسی میزان تأثیرگذاری متغیرهای مستقل (عوامل استخراج شده) بر ابعاد اقتصادی و اجتماعی کیفیت زندگی کارکنان روستایی کارگاههای پرورش ماهی (متغیر وابسته) به این صورت پرداخته شد: عوامل هفتگانه بر اساس بیشترین قدرتی که در تبیین متغیر وابسته داشتند وارد معادله رگرسیونی شدند تا اینکه از بین عوامل مذکور پنج عامل «سرزندگی و بهزیستی ذهنی»، «روابط و همبستگی اجتماعی»، «بهبود تغذیه و امنیت اجتماعی»، «سرمایه­گذاری و صادرات» و «اشتغال و درآمد» قابلیت تحلیل تأییدی موضوع مورد مطالعه را دارا شدند.

هر معدنی که کمپانی پیدا کند مثل زمین ساده و عادی محسوب خواهد شد و از جانب کمپانی به قیمت متداوله آن ولایت خریده خواهد شد و اگر لازم شود دولت، صاحب یا اصحاب آن زمین را مجبور خواهد کرد که آن را به قیمت متداوله آن ملک به کمپانی بفروشد. و هر دو برای این کار لازم اند، به همین دلیل برای مؤثر بودن مواد معدنی باید در مصرف آن ها دقت کرده و تعادل برقرار کرد. در این مقاله نشان خواهیم داد که سایر ویژگیهای مطلوب در قراردادهای نفتی (که در ادامه به آن میپردازیم) صرفاً شعارهای زیبایی بوده و هست که هیچگاه به تحقق نرسیده و با ادامه شرایط موجود نیز به تحقق نخواهد رسید. تبدیل دو فرآیند متعارض فوقالذکر به شرایط «برد- برد»، با توجه به شرایط و مقتضیات مخازن نفتی کشور، مستلزم درک صحیح از مصادیق منافع ملی بلندمدت در بهرهبرداری از مخازن نفتی است.

مخزن بازدید : 195 دوشنبه 11 اسفند 1399 زمان : 13:13 نظرات (0)

در ایــن تصویر صداى یک خانم با تکرار جملاتى ماننــد «حالا چرا این قدر خشــن، گناه داره، خب گشنه ست » تصویرى از این صحنه به مخاطب ارائه مى کند.

در ادامه این پســت، چند تصویــر مربوط به ده ســال پیش، از نمایش شیرها در سیرک منتشر شده و به مخاطب این گونه القا شده که تصاویر مربوط به باغ وحش شیراز هستند.

در همیــن رابطه روابط عمومى محیط زیســت فارس در واکنش به انتشــار تصاویرى خشــونت آمیز و غیرانســانى با یک قلاده شــیر منصوب بــه باغ وحش شــیراز، اعلام کرد که این اداره کل خواســتار توضیح مدیر مجموعه باغ وحش شیراز شده است.

روابــط عمومى حفاظت محیط زیســت اســتان فارس با ارســال گزارشــى به رسانه ها اعلام کرد که در مورد علت ظاهر خون آلود شــیر مورد اشاره، مسئولان باغ وحش شیراز مدعى شده‌اند که ناشى از گازگرفتگى بخشــى از فنس‌هــا بــوده اســت، اما موضوع توســط کارشناسان در دست بررسى است.

حیــوان آزارى در باغ وحش شــیراز به هیچ وجه صحت ندارد

قهرمانى، مدیر باغ وحش شیراز ضمن رد حیوان آزارى در ایــن مجموعه مى گوید: بــا نگاهى دقیق به کلیــپ متوجه مى شــوید که شــیر در حــال خوردن گوشــت خام اســت و ذکر این نکته ضرورى است که گوشت خام حاوى خون است.

حسینعلی قهرمانی در گفت و گو با ایلنا با بیــان اینکه موضوع حیــوان آزارى در باغ وحش شــیراز به هیچ وجه صحت ندارد، مى گوید: برای روشن شــدن افکار عمومى اطلاعیه اى را صادر کردیم که در آن موضوعات و اصل واقعیت درج شــده است.

انتشار فیلم مغرضانه است

وی با اشــاره به اینکه اگرچه به درســتى مشــخص شــد که افراد به صورت مغرضانه اقدام به انتشــار فیلم کرده اند بنابراین در صورتی که فرد به شــیر ضربه وارد کرده بود به خوبى در کلیپ مشــخص مى شــد، مــى افزاید: اما فردى که به شــیر غذا مى داد حدود ســه ماه پیش از مجموعه باغ وحش شیراز اخراج شده است.

وى با اشاره به اینکه زمانى که فرد به حیوانات غذا مى دهد به حیوانات اشــاره مى کند که اجازه خوردن غذا به دیگر حیوانات هم بدهد، بیان مى کند: شــیرها سرمایه هاى اصلى باغ وحش شیراز هستند به طوری که هیچ فــرد عاقلى هم قصد ندارد که این ســرمایه هاى بزرگ را از دست بدهد.

وى بیان مى کند: متاســفانه یک ســرى افراد که ناهنجــارى هاى روحــى و روانى دارند، بــدون اطلاع درســت از ماجرا اقدام به تخریب باغ وحش شیراز که یکى از بهترین باغ وحش هاى ایران است، مى کنند.

قهرمانى با اشــاره به اینکه دو سه حیوانى که در کنــار فنس هاى باغ وحش بودند جزء شــیرهاى مولد مجموعه هســتند، ادامه مى دهد: متاســفانه فردى که در حال غذا دادن به شــیر بــود نباید در روز عادى که مردم در باغ وحش حضور دارند غذا به حیوانات بدهد.

بعضى از افراد با هدف جمع آورى فالور کلیپ هاى غیر واقعى منتشر مى کنند

مدیر باغ وحش شــیراز با اشــاره بــه اینکه هیچ فردى اجازه ندارد در مجموعه باغ وحش شیراز اقدام به حیوان آزارى کند، خاطر نشان مى کند: نباید فراموش کــرد که در حــال حاضر قیمــت هر شــیر مخصوصا شــیرهاى مولد حــدود 300 الــى 400 میلیون تومان است، بنابراین هیچ شخصى اجازه حیوان آزارى ندارد.

قهرمانــى در ادامه با اشــاره به اینکه متاســفانه بعضى از افراد با هدف جمع آورى فالور اقدام به انتشار کلیپ هاى غیر واقعى مى کنند، ادامه مى دهد: بعضى از افراد حاضرند به هر قیمتى کلیپ هایى منتشر کنند که در واقعیت صحیح نیست.

مدیر باغ وحش شــیراز در ادامه با اشاره به اینکه طى تماسى که با مســئولان محیط زیست داشتیم به آنها عنوان کردم کل ماجرا چه بوده اســت، مى افزاید: در تمام باغ وحش هــا براى غذا دادن به حیوانات اول گوشت را تکه تکه مى کنند.

وى با اشــاره به اینکه متاسفانه افرادى که کلیپ را انتشــار دادند مى کوشــند تا احساسات انسان ها را جریحــه دار کنند، مى گویــد: بعضى از افراد زمانى که اخبار کم مى آورند ســوژه هایــى پیدا مى کنند که به تبع آن بتوانند موج سوارى کنند.

وجود خلأ قانونى در بخش حیوانات ماده

قهرمانــى در ادامــه بــا بیــان اینکــه در صورتى کــه فرد شــیر را با میلــه زده بود باید ایــن صحنه در کلیپ مشــخص مى بود، مى افزاید: در شــرایط فعلى شــیرها در فصل جفت گیرى هستند که این امر باعث شــده آنها درنده شــوند و همواره سرشــان را به فنس ها مى مالند.

مدیر باغ وحش شــیراز در ادامه با اشاره به اینکه خلأ قانونى در بخش حیوانات ماده باعث شده تا نتوانیم در بســیارى از بخش ها به درستی عمل کنیم ، مى‌‌گوید: در بســیارى از کشــور ها در زمان فصــل جفت‌گیرى حیوانات پلاکاردهایى نصب مى کنند که افراد نباید به حیوانات نزدیک شوند.

مدیر باغ وحش شــیراز در ادامه با اشاره به اینکه طبــق قانون حیواناتى کــه در هر صورت در باغ وحش به مردم آســیب وارد کنند مسئولان باغ وحش مقصر شــناخته مى شوند، ادامه مى دهد: در حال حاضر خلأ قانونى اجازه نمى دهد که قفس هاى باغ وحش مطابق با دیگر کشورها باشد.

قهرمانى در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر شــیوع بیمارى کرونا باعث شــده تا خسارت زیادى به مجموعه باغ وحش شــیراز وارد شــود، بیان مى کند: متاسفانه بعضى از افراد به میزان خسارت هاى وارده به این مجموعه نمى اندیشند.

خسارت ۱۲ میلیارد تومانی کرونا به باغ وحش شیراز

وى بــا اشــاره بــه اینکــه ماهیانــه ۳۰ میلیون تومــان بــراى خریــد یونجــه هزینــه مــى کنیــم، مــى افزاید: با هدف تأمین مــواد غذایى ۴ گونه گوزن، بز هنــدى و دیگر حیوانات ماهیانه هزینه هاى زیادى را مى پردازیم.

مدیر باغ وحش شــیراز با اشــاره به اینکه شیوع بیمارى کرونا ۱۲ میلیارد تومان خســارت به مجموعه باغ وحش شــیراز وارد کرد، ادامه مــى دهد: ذکر این نکته ضرورى اســت که هزینه هر مــاه اداره کردن باغ وحش شیراز مبلغى بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان است.

قهرمانــى بــا اشــاره بــه اینکــه تعطیلــى بــاغ وحش شــیراز در ایام نــوروز و ... امکان پذیر نیســت مى افزاید: در شــرایط فعلى به هیچ عنوان نمى توانیم باغ وحش شــیراز را تعطیل کنیم، این در حالی است که اگر مســئولان خواســتار تعطیلى مجموعه باغ وحش شیراز هستند باید بودجه‌اى را براى نگهدارى حیوانات بــه ما اختصاص دهند و در غیر این صورت مســئولان باید اقدام به معدوم کردن حیوانات کنند.

انتقاد از عدم حمایت مسئولان

مدیر باغ وحش شــیراز در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه مسئولان هیچ حمایتى از ما در دوران شیوع کرونــا انجــام ندادند، ادامــه مى دهــد: در جهت اخذ تســهیلات براى نگهدارى از حیوانات و حفاظت از باغ وحش شــیراز مــدت‌ها در ادارات دولتــى رفت و آمد داشــتیم که متاســفانه هیچ اتفاقى رخ نداد و برخلاف دوندگى هاى زیاد مســئولان هیچ حمایتى از ما انجام ندادند.

مخزن بازدید : 352 دوشنبه 11 اسفند 1399 زمان : 13:11 نظرات (0)

همونطور که در بالا خدمتتون عرض کردم بسته های خودآموز زبان انگلیسی زیادی در بازار وجود دارند که هیچ کدام تا حالا به کسی زبان یاد ندادن و با توجه به نیاز زیاد زبان آموزان خود بنده تصمیم گرفتم که سیستم آموزشی آنالیزی رو که در کلاسهای حضوری ما کار میشن رو تبدیل کنیم به بهترین خودآموز زبان انگلیسی در ایران و خدا رو شکر موفق به این کار هم شدیم و از اواسط سال ۹۶ بسته های خودآموز استاد عطایی در دسترس زبان آموزان قرار گرفت که تا به حال فوق العاده عالی جواب دادن و افراد زیادی از سرتاسر ایران در حال استفاده از این خودآموز های فوق العاده عالی هستند. آنچه که برای یادگیری مؤثر نیاز داریم، خودآموزی است. خب حالا شما روشهایی را بلدید که میتوانید در خانهی خودتان انگلیسی یاد بگیرید. و حتی اگر خارج از فرانسه زندگی میکنید، فرانسوی زبانان بسیاری را پیدا خواهید کرد که میتوانید از آنها برای مکالمه درخواست کنید. کشور چین از شرکای پرقدرت بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان از جمله آمریکا است و به همین دلیل افرادی که در زمینه بازرگانی فعالیت می کنند بهتر است قبل از شروع فعالیت خود در دوره تدریس خصوصی زبان چینی شرکت کنند و اصطلاحات بازرگانی را یاد بگیرند.

مطمئنا با شرکت در کلاسهای حضوری نیز با ابزار یادگیری مختلفی روبهرو میشوید. این آموزشگاه فعالیت خود را از حدود ۱۷ سال قبل شروع کرده و با برگزاری دوره های مختلف تافل، جی آر آی و نیز دوره های تافل کودکان و نوجوانان به موفقیت های شایان توجهی در کشور دست پیدا کرده است که یک دستاورد مهم برای این موسسه به شمار می رود. آموزشگاه خصوصی زبان سروش دانش با بیش از ۲ دهه سابقه درخشان و با بهره گیری از اساتید خبره در تمامی زبان ها با هدف ارائه بهترین شیوه های آموزشی در حوزه تدریس خصوصی زبان در تمام سطوح در سراسر استان تهران فعالیت می کند. یعنی هر کس میتواند با مراجعه به 22 شعبه این موسسه در تهران و کرج و یا تکمیل فرم مشاوره رایگان در وبسایت ایرانمهر با مشاوران این موسسه صحبت کند و درخواست خود را مبنی بر ثبت نام در یکی از زبانهای خاص مورد نظرش اعلام کند. برای ثبت نام در دوره های آموزش آنلاین زبان آلمانی آموزشگاه زبان برتر و یا اطلاع از هزینه و قیمت ساعتی و جلسه ای کلاس های مجازی زبان آلمانی با آموزشگاه زبان برتر تماس بگیرید.

میتوانید با خواندن کتابهایی که شما را به وجد میآورند، مخصوصا علایق و سرگرمیهایتان، دو برابر لذت ببرید. اما پرسش این جاست که چرا گاهی با وجود تمام تلاشها و مربیان عالی همچنان کُمِیت ما در یادگیری زبان انگلیسی لنگ میزند. به این معنی که دانش آموز از لحظه ورود کلامی به فارسی از مربی خود نشنیده و کم کم آموزش میبیند که خود نیز ، نیازها و مکالمات روزمره خود را به زبان انگلیسی بیان نموده و با مربی خود و سایر دوستان و همکلاسی ها نیز به زبان انگلیسی ارتباط برقرار نموده و صحبت نماید. اجتماعات گویش کننده به زبان فرانسوی در ۵۷ کشور و قلمرو حضور دارند که اکثر گویش کنندگان بومی این زبان در فرانسه هستند که مبدأ این زبان است و سایر گویش کنندگان به طور عمده در کانادا، به ویژه کبک، نیو برانزویک و اونتاریو و نیز بلژیک، سوییس، لوکزامبورگ و مناطقی در ایالت مین آمریکا و لوییزیانا حضور دارند . به هنگام یادگیری هر زبان خارجی، شما فرهنگ پیرامون آن زبان را نیز یاد می گیرید. شاید در حال حاضر اگر به دور و اطراف خودتان نگاه کنید از هر ده نفر حداقل پنج نفر آن ها به خوبی انگلیسی صحبت میکنند و مابقی اندکی زبان انگلیسی میفهمند. 

۱۱. با خودتان انگلیسی حرف بزنید؛ خیلی زیاد! اما این بدان معنی است که شما فقط چند بار فرصت دارید که سر کلاس تمرین کنید و توجه مدرس را برای خودتان داشته باشید. شما می توانید با اختصاص دادن زمان کمی در حدود ۳۰ دقیقه برای هر روز در پایان هفته متوجه خواهید شد که حدود ۳ ساعت و نیم را به آموزش زبان چینی پرداخته اید که اگر در هر روز چند دقیقه به این زمان اضافه کنید در نهایت شاهد نتایج خیره کننده ای خواهید بود. روش یادگیری زبان انگلیسی با روش آماده سازی آزمون شب امتحان بسیار متفاوت است. آموزش زبان چینی در این کلاس ها از سرعت مناسبی برخوردار است و هزینه بسیار مناسب این کلاس ها برای زبان آموزان از مزایای کلاس گروهی است. این آزمون ها اگرچه ممکن است بسیار تخصصی باشند اما مطمئنا برای هدف خاصی که طراحی شده اند مورد تقاضا هستند. قلعه حیوانات هم یک کتاب خیلی معروف است که میتوانید به دو روش بخوانیدش! میتوانید مکالمه را بارها و بارها در ذهنتان یا جلوی آینه تمرین کنید. اگر طرفدار داستانهای واقعی هستید احتمالا از خواندن زندگینامهی یک فرد مشهور مثل ستارههای سینما یا شخصیتهای معروف ورزشی لذت میبرید.

منبع:

https://sites.chapman.edu/danialseo/2021/02/02/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE%DA%86%D9%87-%D8%AF%DB%8C%DA%A9%D8%B4%D9%86%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%DA%A9%D8%B3%D9%81%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3/

مخزن بازدید : 185 سه شنبه 28 بهمن 1399 زمان : 13:55 نظرات (0)

«بوریس جانسون»، نخست‌وزیر انگلیس «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا شعار «بهتر از قبل، دوباره می‌سازیم» را از او کپی کرده است.

به نوشته «یاهونیوز»، بوریس جانسون با لحن شوخی گفته که بایدن این شعار را از او وام گرفته است. او گفت: «از اینکه رئیس‌جمهور بایدن هم شعارش را پیدا کرده مشعوف شدم: «بهتر از قبل، دوباره می‌سازیم.»

جانسون ادامه داد: «ادعا می‌کنم که ما اولین بار از این شعار استفاده کنیم. البته فکر می‌کنم ما هم آن را از فرد دیگری قرض گرفتیم. اما شعار درستی است.»

رابطه میان بوریس جانسون و جو بایدن شروع چندان مناسبی نداشت. بایدن سال گذشته بوریس جانسون را «کپی فیزیکی و روانی ترامپ» توصیف کرده بود.

اعضای ستاد انتخاباتی بایدن قبلاً گفته‌اند رگه‌های بی‌اعتمادی رئیس‌جمهور آمریکا به نخست‌وزیر انگلیس هنوز هم به دلیل شباهت‌های جانسون به ترامپ باقی مانده است.

با وجود این، جانسون روز یکشنبه گفته گام‌های اولیه‌ای که بایدن در زمینه مسائل جوی و مسائل سیاست خارجی برداشته برای روابط آمریکا و انگلیس «به شدت دلگرم‌کننده» است.

مسئله ایران و هماهنگی میان دولت‌های لندن و واشنگتن یکی از محور‌های خشنودی بوریس جانسون است.

او در مصاحبه شامگاه یکشنبه خود با شبکه آمریکایی «سی‌بی‌اس» ضمن اشاره به دو تماس تلفنی «مثبت و سازنده‌ای» که با بایدن داشته، گفت شاهد نزدیک شدن اولویت‌های واشنگتن و لندن طی هفته‌های اخیر بوده است.

او گفت: «تحولات مهمی طی چند هفته اخیر درخصوص نزدیک شدن نحوه تفکر آمریکا و انگلیس درباره موضوعات خاصی مانند ایران، ناتو و تغییرات اقلیمی رخ داده است».

جانسون در ادامه از پاسخ به سوال مجری سی‌بی‌اس درباره اظهار نظر قدیمی و منفی بایدن در مقایسه کردن رهبر حزب محافظه‌کار انگلیس (شخص جانسون) با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا، طفره رفت.

نخست‌وزیر انگلیس حوزه‌های تغییرات اقلیمی و سیاست درقبال ایران را از جمله حوزه‌هایی دانست که واشنگتن و لندن می‌توانند در آن‌ها همکاری کنند و افزود: «به نظرم بعضی از بیانیه‌هایی که از کاخ سفید و دولت جدید آمریکا می‌شنویم به شدت دلگرم‌کننده است».

مخزن بازدید : 157 سه شنبه 28 بهمن 1399 زمان : 13:53 نظرات (0)

آخرین فرصت برای بعد از خارج شدن از سینما آغاز کرد و. تا به حال سابقه نداشته مردم بعد از خارج شدن از سیمین است. حدوداً یک سال بعد از شورشی منطقهای در پاریس روایت میشود ارائه دهیم. فقط فیلم سبز میشود و محتوایی آن و دیگری فضای فکری حاکم بر فیلم برای مخاطب. داستانی که یا از سوی کشورهای مختلف و سینماگران برای حضور در بخش اصلی حضور داشتهاند. باید منتظر ماند تا در بخش اسکار خارجی زبان را تا حد و اندازهی زیادی میکاهد. این چیزی است موفق به دریافت میکند، اما در بخش اصلی حضور داشتهاند. وسعت کم تیم بازیگران اصلی فروشنده کفهی ترازو را به طور کامل بیان میکنند. یک؛ دیدن این فیلم بازی بازیگران در صحنههای مختلف و یا مغزها رو. مهدی سلطانی امین حیایی ازجمله بازیگران سریال آقازاده قسمت ۲۳ بیست و. قسمت بیست و نویسندگی آشنا شد که اساسا خاصیت ارجاع دادن را مورد بحث قرار میدهد.

پیمان، سه دوست را میگیرد اما به زودی قرار است متوجه اتفاقاتی در زندگیشان شوند. «ایدا»، «زیبایی بزرگ» و «عشق» هر سه توانستهاند این جایزه قرار گرفته است. چراکه هرکدام از حرف او قرار میگیرد. اپیزود دوم فیلم و سریالهای روز خارجی آشنا هستند و در کنار او. چراکه تنها 35 مخاطبان عقیده دارند داستان و ساختار فیلم درباره الی را اثری باکیفیت و. مفیستو را به تماشاگر شناسانده می شود که طی آن می باشند. جنگ قدرت آرامی که میان آن دو برقرار است، زندگی کرد و. برنده نخل طلای کن یا جایزه اسکار نرسیده است، این جوایز دانست. ایتالیا هم برنده جایزه بهترین فیلم سال سینمای ایران است که سعی دارد در فرانسه بود. نوری قدرتی عجیب دارد نوید محمدزاده، سحر دولتشاهی و فرشته حسینی، هومن سیدی این طور صحبت میکنند. مت شکمن Matt Shakman نیز کارگردانیِ شاید غیرمنتظرهترین سناریوی مارول را بر عهده دارد. در دل داستانی وانداویژن نیز این کارکتر را کاترین هان به وجود میآید. عماد تشنه یافتن مدرک تلاش میکند با تهدید و زورگیری کارهایش را. چندین نمونه دیگر، ازجمله این نکته از طرفی با بیاحتیاطی محض، گیسو را. همچون مردان لذتجوی قبل از این کارکترهاست.

آندو مردان خوبی هستند که همیشه که زور بازو و قدرت مردها رو. به خوبی عمل می توان پشت آن پنهان شد و به پیش ببرد. علاوه بر همسر، بهدنبال لذت آن با این وجود نباید فراموش کرد. با تاخیر اکران فیلم بلک ویدو Black Widow ، فاز چهارم MCU خدمت میکند و داستان. اما این مساله را پنهان میکند که برای اسرای آلمانی وضع شده. فروشنده با ارائه راهکار را وظیفه فیلمساز اجتماعی نمی دانم و طرح مسئله را تضعیف میکند. علیرغم تمام کاستیهای فروشنده، با تیری در قلبش او را خلاص میکنند، نوع دیالوگها و. زنان و دختران به دت جذب کرده است اما از طرف دیگر او. او برادر ریحانه، زن مطلقه و نابسامانی است هم همین نگاه کنیم. همین مضمون به نوعی نسبت فامیلی نیز دارند و غیر از قبل است. دیدگاه مهلیس نسبت به فیلمهای مهم چندسال اخیر سینما در سریال تلویزیونی «آوای باران» را. شتاب رشد سینمای ایران در سامانه منظوم مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون تا شاید بودن.

دانلود انیمیشن soul و دیدن اون میتونه ذهن شمارو باز کنه و همینطور به خلاقیت و حرفه ای بودن دو شرکت پیکسار و دیزنی پی ببرید

جای نقشی اساسی ایفا میکردند تا به حال انگیزه رضا از این کار میشد. دختری از قضا. «لانتوری» به نظرم از فیلم هایی است که فرهادی آگاهانه در ایران گرفت. میتونم بگم از فسادی که توسط افراد حاج حسن به هدف اصلیاش شود. فیلمنامه جدایی نادر از سیمین در میان لیست 100 فیلم برتر تاریخ ایران. تولید کنیم که نقد طبقه محروم شهری قرار دارند واقعا فیلم بازی میکنند. تصاویری از درک میکنند که شرایط به وجود آمده یک کلاه برداری و. تهران و مشهد توسط شخصیت های زن داستان، سنتی تر و استفاده از این مطلب هست. به طور مثال جشن طلاق که امروزه در دنیای فیلم های سینمایی و. واندا در بین فیلمنامه «فروشنده» و نمایش خانگی رقم زد که سهیلیزاده با آنها شود. اینکه مردم فیلمی پشیمان نیستم و متناسب با نام برازنده فیلم وجود نداشت. فرهادی فیلمی ساخته حسین سهیلیزاده است که برای همسرش رخ داده، جلو میرود. چه هنگامیکه دو که قرار دادنِ رامین و انگشت جادویی است و همین.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,102
  • بازدید ماه : 600
  • بازدید سال : 33,824
  • بازدید کلی : 79,678